bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз


+ Пiдписатися

ShozavgodnoCamp - ідея для соціального підприємництва   

За моїми спостереженнями, динаміка зацікавленості простих громадян до різноманітних фестивалів, кемпів, семінарів та конференцій останні роки постійно зростає. Причому люди цікавляться новими темами та видами заходів. Якщо раніше ходили лише на «корпоративні тренінги» та професійні семінари, то зараз вже є попит на заходи з тематики особистісного розвитку (не обов’язково професійного – продажі і т.п., але й духовного, творчого, тощо), культурні заходи, заходи пов’язані з якимись хобі, тощо.

Професійним НУО треба звернути увагу на цю тенденцію, адже крім заробляння грошей це може дати ще й такі бонуси:
- розвиток професійних навичок персоналу, особливо що стосується розширення кола людей та тематик проведення заходів,
- популяризація своєї організації, її місії, ідей, якщо навіть тематика заходу не стосується сфери діяльності організації,
- контакт з різними соціальними групами (залежно від тематики заходу), усвідомлення потреб та особливостей цих груп,
- задоволення від спілкування, якісно виконаної роботи.

Однак, задумуючи заходи громадським організаціям не треба «циклитись» на звичних для себе темах та формах їх проведення.

А нові теми знайти не так вже й важко: провести, наприклад, «мозковий штурм», на якому усі члени команди перераховують власні хобі та хобі своїх друзів, родичів, знайомих, просто цікаві захоплення людей. По якимось з таких хобі заходи проводяться регулярно (байкери, блогери, собаководи), а по якимось взагалі нічого не проводиться (принаймні – в вашому місті, регіоні).

Найпростіша форма проведення заходу з нової, малознайомої тематики – баркемп. Відмінністю цієї форми від інших є те, що учасники заходу стають співорганізаторами – тобто, вони не просто «прийшли послухати», а готують та проводять майстер-класи, міні-семінари, роблять доповіді і т.п.

Звичайно, баркемпи традиційно є безкоштовними, тож може з’явитись питання стосовно економічної доцільності його проведення, адже принаймні витрати на організацію заходу з чогось покривати треба. Але ми говоримо про захід, так би мовити, вузькотематичний, зі своєю унікальною цільовою аудиторією, причому, нагадаю, стараємось тему брати таку, по якій раніше заходи не проводились. Значить виникає можливість залучати в якості спонсорів структури, які зацікавлені в даній цільовій аудиторії, осблуговують та задовольняють її потреби. Для такого рекламодавця дана реклама є максимально ефективною, адже коефіцієнт «влучання» в цільову аудиторію - майже 100 відсотків! (Звичайно, при виборі тематики та цільової аудиторії треба заздалегідь проаналізувати, а чи є взагалі рекламодавці в ній зацікавлені, бо їхні гроші нас цікавлять далеко не в останню чергу).

Звичайно, форми, види, теми заходів можуть бути найрізноманітнішими, головне щоб вистачило фантазії, а самі вони приносили очікуваний прибуток і максимум задоволення.

Успіхів!

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi


Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.