bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз


+ Пiдписатися

Ми просили у бізнесу найцінніше. І отримали все що просили   

Багато моїх колег впевнені, що співпраця з бізнесом в Україні неможлива. «Вони грошей не дають». А чи намагалися ви просити щось цінніше за гроші?

Протягом 1.5 року проект Центр інформації про права людини навчав представників НДО особливостям ефективних комунікацій. І допомагали нам в цьому представники бізнесу, які ділилися найціннішим що мають – знанням.

Здивувало, що всі, кого ми запрошували, відгукнулися і погодились витратити свій час на освіту громадського сектору. За що висловлюємо велику подяку! 

Еліні Слободянюк - авторці бестселеру "Настольная книга копирайтера" за тренінг «Копірайтинг для громадських організацій»

Валентину Бойницькому, начальнику відділу зовнішніх зв’язків компанії Міллер Брендз Україна, філіал SABMiller plc. за тренінг «Ораторське мистецтво для PR-менеджерів/активістів правозахисних НДО»

Вероніці Селегі, PR-менеджеру компанії Mercedes-Benz за інтерактивний семіар «Ритуал. Риторика. Роль»

Антону Воронюку, технічному директору і співзасновнику коммпанії WebPromo за тренінг «Як зробити так, аби ваш сайт став першим в Google»

А як ви співпрацюєте з бізнесом? Давайте ділитися досвідом!

Share
Чи вважаєте цей матеріал корисним + Так 5  - Нi  

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi


Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.