Багато моїх колег впевнені, що співпраця з бізнесом в Україні неможлива. «Вони грошей не дають». А чи намагалися ви просити щось цінніше за гроші?
Протягом 1.5 року проект Центр інформації про права людини навчав представників НДО особливостям ефективних комунікацій. І допомагали нам в цьому представники бізнесу, які ділилися найціннішим що мають – знанням.
Здивувало, що всі, кого ми запрошували, відгукнулися і погодились витратити свій час на освіту громадського сектору. За що висловлюємо велику подяку!
Еліні Слободянюк - авторці бестселеру "Настольная книга копирайтера" за тренінг «Копірайтинг для громадських організацій»
Валентину Бойницькому, начальнику відділу зовнішніх зв’язків компанії Міллер Брендз Україна, філіал SABMiller plc. за тренінг «Ораторське мистецтво для PR-менеджерів/активістів правозахисних НДО»
Вероніці Селегі, PR-менеджеру компанії Mercedes-Benz за інтерактивний семіар «Ритуал. Риторика. Роль»
Антону Воронюку, технічному директору і співзасновнику коммпанії WebPromo за тренінг «Як зробити так, аби ваш сайт став першим в Google»
А як ви співпрацюєте з бізнесом? Давайте ділитися досвідом!
Коментарі