bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз


+ Пiдписатися

Вирок як виклик   

Гадаю, результати конкурсу «на адміністрування та популяризацію Ярмарку інституційного розвитку ОГС» приголомшили не тільки мене. А як інакше? Чого вартий тільки ось цей набір фраз: «На жаль, уважно розглянувши усі отримані тендерні документи, фахівці конкурсної комісії дійшли висновку, що жоден із отриманих бізнес-планів не зміг повністю і вичерпно задовольнити основні вимоги цього конкурсу. Зокрема, комісія дійшла висновку, що учасники не продемонстрували бачення стійкості Ярмарку поза межами проекту UNITER і не змогли надати абсолютно зрозумілий і переконливий план уникнення потенційного конфлікту інтересів між розвитком власної інституційної спроможності конкурсантів та управлінням усім ринком розвитку спроможності НУО.»

Саме ці слова й надихнули мене на назву цього блогопосту.

Отже, перша реакція на результати конкурсу: … ні, радше почну з реакції другої, бо перша не відповідатиме редакційній політиці порталу ГУРТ. Отже друга реакція: «не змогли, знов не спромоглись…». Тоді реакція третя: «а чи був шанс змогти та спромогтись?..»

Власне ця, третя, реакція і стала для мене найконструктивнішою, бо дозволила «спромогтись» перетворити вирок на виклик: «А чи існує ВЗАГАЛІ бачення стійкості ринкового механізму надання послуг інституційного розвитку для організацій громадянського суспільства України?».

Одразу прийшла на думку ідея як допомогти Пакту «шукати інші варіанти для забезпечення стабільності функціонування Ярмарку». Ідея проста – провести національний відкритий простір щодо пошуку різних можливих варіантів розвитку ринкових механізмів надання послуг інституційного розвитку для ОГС України. Як на мене, всі передумови для відкритого простору надто наочні:
- Питання є нагальним
- Питання є комплексним
- Питання стосується багатьох зацікавлених сторін
- Відповіді на питання ще немає

Але це лише «як на мене», отже – досить суб’єктивно. Аби наважитись запропонувати ЮНАЙТЕРу ідею національного відкритого простору щодо пошуку різних можливих варіантів розвитку ринкових механізмів надання послуг інституційного розвитку для ОГС України я щиро хочу заручитись підтримкою власне організацій громадянського суспільства України.

Саме тому наважусь спитати таке:
- Чи має сенс проводити національний відкритий простір для пошуку різних можливих варіантів розвитку ринкових механізмів надання послуг інституційного розвитку для ОГС України?
- Якщо сенс є, як зробити так, аби більшість зацікавлених сторін змогла взяти повноцінну участь у заході?
- Як забезпечити неупередженість обговорень та напрацювання рекомендацій?

Коментарі

Богдана Стельмах   4519 днів тому   #  

Вибачайте, я нічого не зрозуміла... Емоції... Що, власне, трапилося? Юнайтер зарубав результати Ярмарку? Що саме не сподобалося?

  •   Пiдписатися на новi
Богдан Маслич   4518 днів тому   #  

Існує ще англомовний варіант тексту від ЮНАЙТЕРа http://uniter.org.ua/en/news/info/227 Можливо він допоможе з розумінням, оскільки є оригінальним. Український варіант - тільки спроба перекласти англійський текст. Наскільки мені відомо: власне нічого не трапилось, ніхто нікого не рубав, всім все подобається і ніяких емоцій:) Під "ярмарком" в українському тексті ЮНАЙТЕРа варто розуміти "ринковий механізм/майданчик", те, що в англійському тексті називається "маркетплейс", а не подію Національний ярмарок інституційного розвитку, в якій Ви, Богдано, взяли участь 17 листопада 2011 року :)

  •   Пiдписатися на новi
Володимир Купрій   4517 днів тому   #  

Нічого особистісного, а лише реакція на цей публічний лист. Вперше бачу, що таким чином донор спілкувався з учасниками тендеру. Особливо цікавим будуть виглядати наступні кроки UNITERу після "провального" (з точки зору донора) тендеру. Ми багато що дивного зможемо побачити :-). А щодо запитань Богдана, то звичайно що можна проводити багато чого і масу відкритих просторів. Але чи варті будуть ті зусилля, коли "неупередженість" стає лише примарою і красивою обгорткою.

  •   Пiдписатися на новi
Богдана Стельмах   4517 днів тому   #  

Чекайте... Я все одно не розумію цього висновку... Що очікували юнайтерівці від ярмарку? Чим і хто не виправдав очікування? Але ж вони резюмували, що готові співпрацювати і надалі...

  •   Пiдписатися на новi
Володимир Купрій   4517 днів тому   #  

Юнайтерівці очікували не від Ярмарку, а що в результаті тендеру буде визначено українські ОГС,що адмініструватимуть ваучерну систему підтримки розвитку ОГС, маркетплейс (ринковий механізм послуг з інституційного розвитку ОГС).

  •   Пiдписатися на новi
Богдана Стельмах   4516 днів тому   #  

:-) для українських організацій - це нове...не варто очікувати ажіотажу... Більше того, ГО часто потребують коштів не для саморозвитку, а на проведення своєї діяльності... Інакше кажучи, мені (моїй організації) потрібні ресурси (і саме фінансові), а не провайдери :-).

  •   Пiдписатися на новi
Володимир Купрій   4516 днів тому   #  

А що для українських організацій є новим? А як організації, здійснючи свою діяльність. збираються покращувати свій професійний потенціал?

  •   Пiдписатися на новi
Богдана Стельмах   4516 днів тому   #  

Пане Володимире, в організації працюють люди різних фахів і виконують різну функцію. Якщо, наприклад, піаром займається одна людина, то який смисл тренінг читати для членів всієї організації? Чи запрошувати провайдера для однієї людини?...По-друге, якщо мені потрібно підвищити свій фаховий рівень, я шукатиму відповідні семінари і тренінги, а також літературу...По-третє, в громадському секторі на регіональному рівні трохи інші проблеми, і саме їх потрібно зараз вирішувати...Оголошені ТЦК платні тренінги для регіональних ГО - абсолютно непідйомна ціна. На сьогодні це ще не той рівень фінансового розвитку. Ті, хто міг би отримати кошт від ЮНАЙТЕРа на відвідання ваших тренінгів, на Ярмарку не був - у силу різних причин. Присутні були переважно ті, хто сам може бути і є провайдером :-) Ось така історія.

  •   Пiдписатися на новi
Володимир Купрій   4516 днів тому   #  

ТЦК, будучи провайдером, також дбає про своє професійне зростання, залучаючи через ваучерну систему необхідні ресурси для навчання свого персоналу, тренерів і т.д. У свою чергу є організації, які через ваучерну систему, знаходять необхідні ресурси, щоб стати учасником наших тренінгів. Тому все "підйомне", якщо докласти зусиль :-) А відносно проблем громадського сектору на регіональному рівні, то чим кардинально вони відрізняються від проблем на національному рівні?

  •   Пiдписатися на новi
Богдан Маслич   4516 днів тому   #  

Богдано, а Ви пишете просто як сучасний Архімед громадянського суспільства: дайте мені гроші, і я переверну весь світ :)

  •   Пiдписатися на новi
Богдана Стельмах   4516 днів тому   #  

Чому ж, я не планую перевертати світ, лише - його малесеньку частинку :-)... Для мене ваучерна система - це не те, що б я хотіла. Крім того, я готова платити за навчання, якщо буду впевнена у належному рівні тренерів. І їх резюме тут ні до чого. Навіть високі посади :-) А як знати, що може тренер? Дотепер - тільки побувавши на якомусь із тренінгів. Безкоштовно :-) Але сучасні технології дають можливість розміщувати відеопрезентації. Це було б однвєю з кращих форм залучення учасників. У свій час пощастило побувати на тренінгу для тренерів у Польщі...Ви знаєте, після цього я дуже прискіпливо вибираю тренінги в Україні. Не в образу ТЦК, колись побувала і на вами організованому тренігу. Це було найгірше з усіх відвіданих тренінгів за всю мою громадську діяльність. І це - ще до польського досвіду. Можливо, на сьогодні у вас змінилися тренери, підріс фаховий рівень. Я тільки була би рада за вас. Але звідки мені знати, чи не даремно будуть витрачені гроші?

  •   Пiдписатися на новi
Володимир Купрій   4516 днів тому   #  

Ваучер - це замінник "живих" грошей. Тобто ви маєте певну суму грошей, якою самостійно, а не як скаже донор, розпоряджаєтесь для "придбання" тренінгових послуг. То чим вас не влаштовує ваучерна система? Чи можливо ви щось інше розумієте під ваучером?

  •   Пiдписатися на новi
Богдана Стельмах   4516 днів тому   #  

та ні, те саме, але ваучер не компенсує часу... Поки не знайшла, до кого хочу на треніг...Думаю, багато хто теж... Саме тому такий результат отримав Юнайтер. Намагалася розписати ситуацію, як бачу її я.

  •   Пiдписатися на новi
Володимир Купрій   4516 днів тому   #  

А стосовно оцінки нашої роботи, то ми завжди проводимо оцінку рівня задоволеності учасників. Бо це для нас є важливою складовою в роботі. Щось я не пригадую такої критичної оцінки, яку ви навели. Проте будь-яка оцінка від учасника - це для нас як стимул вдосконалюватися.

  •   Пiдписатися на новi
Богдана Стельмах   4516 днів тому   #  

:-) ще раз прошу не ображатися. Це було кілька років тому, після чого пропало будь-яке бажання відвідувати тренінги ТЦК...і якщо Ви не проти - не називатиму імена, то буде некоректно. Якщо ситуація змінилася - я за вас тільки рада. Щиро.

  •   Пiдписатися на новi
Володимир Купрій   4516 днів тому   #  

А при чому тут імена, а тим більше образи? :-) Не про це ж мова. Важливо знати, що не влаштовує, а не хто. Проте ми мову вели не про тренінги ТЦК, а скоріше про ваучерну систему.

  •   Пiдписатися на новi
Богдана Стельмах   4516 днів тому   #  

так одне з іншим повністю пов"язане...я на Ярмарку не побачила, в кого би хотіла замовити послуги... Можливо, цього не побачили й інші, що і стало основою висновку Юнайтера... Щодо тренінгів, то їх якість залежить від тренерів, а не організації. Тобто - людський фактор насамперед :-)

  •   Пiдписатися на новi
Володимир Купрій   4516 днів тому   #  

Поясніть, що мали на увазі, коли писали "ваучер не компенсує часу"? А стосовно багатьох, хто не знайшов до кого хоче на тренінг, то вже чимало організацій скористалися можливостями ваучерної системи і знайшли те, що хотіли. Головне для себе усвідомити чого хочеться і що потрібно.

  •   Пiдписатися на новi
Володимир Купрій   4516 днів тому   #  

Висновок Юнайтера стосувався окремого тендеру на виконання окремих робіт, а не Ярмарку, на якому Ви були. На Ярмарку мова йшла про інші речі

  •   Пiдписатися на новi
Володимир Купрій   4516 днів тому   #  

На ярмарку виходить Ви шукали когось (тобто організацію), а не послуги власне, які можна було придбати?

  •   Пiдписатися на новi
Богдана Стельмах   4516 днів тому   #  

Авжеж!!! Щодо “ваучер не компенсує часу"... Припустимо, я його отримала, поїхала на тренінг, а він - мене не задовольняє. Час втрачено, якого і так бракує. Особливо якщо тренінг кількаденний. І тут настає момент дилеми, зумовлений анкетуванням :-) Ну ніколи в анкеті не напишеш поганий відгук! Можна нейтральний, із певними побажаннями, але ж не поганий, бо гроші за нього не платиш :-) Та й із тренерами поводиш себе толерантно. а вони себе з тобою - люб"язно...Якось по-свинськи негатив писати... Тож і опитування для мене теж не показник... "Все добре, так тримати"...Це найчастіше пишуть :-)

  •   Пiдписатися на новi
Богдана Стельмах   4516 днів тому   #  

Зрозумійте, перш ніж купити молоко я шукатиму його виробника :-) Те саме і з провайдерами

  •   Пiдписатися на новi
Богдана Стельмах   4516 днів тому   #  

Якість послуги залежить від того, хто її надає... Ви не купите китайську річ, навіть якщо вона вам конче тре, якщо добре знаєте, що німецький виробник набагато кращий

  •   Пiдписатися на новi
Володимир Купрій   4516 днів тому   #  

Ну а як можна дізнатися про задоволеність клієнта твоїми послугами, якщо клієнт мовчить, не хоче говорити, бо стидається і т.д.? До речі, оціночні анкети завжди є анонімними.

В гонитві за молоком важливо купити власне молоко, а не бренд. До речі, чим розкрученіший бренд, тим він дорожче.

А які критерії є основоположними для Вас, коли обираєте провайдера тренінгових послуг?

  •   Пiдписатися на новi
Богдана Стельмах   4516 днів тому   #  

Є кілька критеріїв (не в порядку спадання, просто перераховую): 1) особистісні контакти (знаєш людину і її можливості); 2) поради тих, хто вже відвідував (збірна інформація, не лише одна думка); 3) спробувати взяти участь, але безкоштовно, після чого повертаємося до п.1

  •   Пiдписатися на новi
Володимир Купрій   4516 днів тому   #  

Свій до свого по своє та ще й бажано задарма :-) Цікавий підхід. Дійсно, ваучерна система тут безперспективна :-) Думаю, що Богдан Маслич зможе з нашої дискусії знайти відповідь на поставлене ним питання у цьому пості.

  •   Пiдписатися на новi
Богдана Стельмах   4516 днів тому   #  

Чому це "свій до свого"? Аж ніяк! Повірте, в громадському секторі дуже добре знають, хто чим дише :-) Про задоволеність послугами судять не за оціночними анкетами. Вони потрібні хіба для донора чи як статистика. Про задоволеність робиш висновок упродовж усього тренінгу: по тому, як учасники спілкуються між собою, як беруть участь в дискусії, як підходять до виконання вправ, про що і чи взагалі розмовляють з тобою в перерві та після тренінгового дня...Зрештою, ще є деякі психологічні моменти...

  •   Пiдписатися на новi
Володимир Купрій   4516 днів тому   #  

Крім методів спостереження, існує достатньо великий арсенал інших методів вивчення результативності тренінгу, задоволеності учасників. Думаю, не варто починати тут методологічну дискусію. Можливо для Вас і достатньо розмов між учасниками, щоб скласти думку наскільки вони задоволені тренінгом. Але це не значить, що це єдиноправильний метод :-) Також не варто помилки окремих переносити на всю спільноту. Головне усвідомити для себе, чого хочеш.

  •   Пiдписатися на новi
Богдана Стельмах   4516 днів тому   #  

Звичайно. Наша розмова - то тільки частина правди.

  •   Пiдписатися на новi
Богдан Маслич   4513 днів тому   #  

Ця розмова тільки підтверджує необхідність проведення відкритого простору щодо пошуку різних можливих варіантів розвитку ринкових механізмів надання послуг інституційного розвитку для ОГС України :) Такий відкритий простір - це реальна можливість для спроможних та бажаючих долучитись до формування життєздатних принципів функціонування ринку тренінгових послуг для ОГС України!

  •   Пiдписатися на новi
  •   Пiдписатися на новi


Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.