bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз


+ Пiдписатися

Неприхована реклама   

Звичайно, обираючи сферу діяльності «соціально-комерційної» структури ми спиралися на наявний професійний та громадський досвід членів організації, в першу чергу – її керівництва.

Тож обрана нами сфера – рекламно інформаційна.

Досвід.

Особисто я почав кар’єру в рекламному бізнесі десять років тому: на літніх канікулах працював у виробничому відділі видавництва. Крім виконання своєї роботи мав цікавість і змогу знайомитись з продукціє фірми, технологіями, читати відповідну літературу, тощо. Тоді і з’явилось бажання працювати саме в рекламній сфері.

У 2002 році, будучи студентом, зареєструвався приватним підприємцем, створив власну рекламну агенцію, видавав газети. Потім допомагав у створенні рекламних відділів на різних фірмах, реєстрації та видання друкованих ЗМІ, тощо. Реалізував декілька рекламних проектів у Донецькій та Дніпропетровській областях.

Приїхавши (а точніше – повернувшись) до Харкова, працював у видавничо-консалтинговій корпорації «Фактор» - займався рекламним забеспеченням діяльності торгівельної мережі корпорації.

Потім, з 2005 року, активно зайнявся громадською діяльністю. Тут набуті навички марними не виявились, адже скрізь потрібні знання з графічного дизайну, вміння розробити макет та виготовити друковану або сувенірну продукцію, орагнізувати висвітлення проектів, кампаній та акцій у ЗМІ і т.п.

Розвиток професійних навичок та досвіду у рекламній галузі йшов завжди паралельно з набуттям компетенції у «третьому секторі», ці дві діяльності, хоч і з різною інтенсивністю, але йшли завжди паралельно, доповнюючи та збагачуючи одна одну.

Зараз у якості найманого працівника також працюю у виробничій рекламній компанії: займаюсь розробкою та реєстрацією торгівельних марок, а також втіленням нових технологій та послуг для клієнтів фірми.

Так сталося, що практично вся команда нашої організації також має досвід у рекламній або інформаційній сфері.

Особливо варто відзначити мого заступника Володю Носкова, який є власним кореспондентом радіостанцій «Ера-ФМ» та «Рідіо Свобода» у Харківській області. Він чудовий звукорежисер та оператор, його авторські та створені ним на замовлення програми вигравали багато національних та міжнародних конкурсів. За декілька років нашої співпраці ми створили разом вже три аудіокниги. Також Володя чудово та креативно організовує прес-тури, прес-конференції, інші заходи з залучення ЗМІ для висвітлення різноманітних подій.

Отже, зараз вирішили застосувати весь наявний досвід на благо «Толеранс центру». Доречи, ми є організацією інвалідів і вся команда має певні фізичні обмеження, але претендувати ні на які пільги не збираємось (так само як від самого початку діяльності громадської організації вирішили ніколи не працювати з бюджетними коштами).

Що будемо робити.

Діяльність підприємства планується за трьома напрямками.

Перший, основний, буде здіійснюватись під «кодовою назвою» BrandMaker.

Це послуги з розробки торгівельних марок, «фірмового стилю» та логотипів, реєстрації ТМ, графічного дизайну, нанесення зображень на будь-які поверхні (на власному обладнанні), матеріали для «брендування» – наклейки, етикетки, тощо.
Також будемо пропонувати клієнтам послуги із залучення ЗМІ до висвітлення їхніх подій та створення рекламних аудіо-роликів.

Другий напрямок – видавничий.

Знаходимо або створюємо важливу та корисну для людей інформацію – готуємо книгу – розміщуємо рекламу підприємств, зацікавлених в даній цільовій аудиторії читачів – продаємо (планується створення власної мережі розповсюдників, окрім звичайного просування через посередників).

Третій напрямок - послуги для організацій «третього сектору»:

- організація висвітлення подій та кампаній: написання та розповсюдження прес-релізів, прес-тури, прес-конференції, ефіри та публікації в ЗМІ,
- розробка та реалізація акцій, проектів, кампаній інформаційного спрямування,
- виготовлення аудіо-роликів, аудіо-посібників, іншої звукової продукції,
- графічний дизайн: візитівки, брошури, буклети, листівки, логотипи, соціальна реклама, тощо,
- верстка книг, газет, журналів, посібників, тощо,
- написання текстів: слогани, статті для друкованих ЗМІ та інтернет-видань, звіти, тощо,
- виготовлення поліграфічної продукції,
- нанесення зображень на футболки, прапори, посуд, сувеніри, тощо.

Ще раз відзначу, що учасники нашої команди вже мають досвід з надання усіх перерахованих вище послуг, тільки тепер ми вирішили працювати разом для нашої організації.

Намагатимемось працювати без пафосу, пропонувати клієнтам адекватні та обгрунтовані ціни, ставитись до замовника з розуміннят та по-людськи.

Будемо раді отримати від вас критику, побажання та пропозиції. Із задоволенням поділимось досвідом. Якщо хтось захоче скористатись описаній вище моделлю – ми обома руками «за».

Коментарі

Кравчук Егор   5074 дні тому   #  

для начала оставьте контактную информацию))) или прям на сайте будем обсуждать? ;)

  •   Пiдписатися на новi
  •   Пiдписатися на новi
Бородіна Тетяна   5074 дні тому   #  

Можу додати одне - буде Вам не легко знайти своїх клієнтів, хоча з власного досвіду - багато інформаційних матеріалів нам розробляють студенти компютерної академіїї "ШАГ", а не професійні рекламщики - і у них це добре виходить. Так що - працюйте і вдачі Вам!

  •   Пiдписатися на новi
Михайло Ізюмський   5074 дні тому   #  

я сам завжди всім НУОшникам радив не платити за креатив (можете знайти декілька думок з цього приводу в моєму блозі). Але коли мова йде про професійне втілення задумів - тут вже не обійтись без послуг професіоналів. Наша особливість в тому, що ми самі НУОшники і розуміємо потреби НУОшників, специфіку і т.п.

  •   Пiдписатися на новi
Бородіна Тетяна   5069 днів тому   #  

Так, в цюму питанні у Вас є значна перевага :-)
А "Маркетинг для Робин Гудов" уже став настільною книгою :-)?

  •   Пiдписатися на новi
Михайло Ізюмський   5069 днів тому   #  

ще ні, дякую за пораду:)

  •   Пiдписатися на новi
Валерій Васюнін   5063 дні тому   #  

что критиковать?? Вы не первые и не последние, про оказание услуг третьему сектору это как?? как всем или...???
Поделюсь опытом, я не рекламист и не ...ну и тд. уже год наша организация оказывает услуги НГО по оперативной полиграфии, бизнесом это не назвать так как цены значительно ниже коммерческих, зато постоянные заказы и дают возможность сократить расходы для своих нужд и социальных проектов.
так что удачи!

  •   Пiдписатися на новi
Михайло Ізюмський   5063 дні тому   #  

дякую за побажання.

  •   Пiдписатися на новi
  •   Пiдписатися на новi


Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.