22 березня 2011 року в облдержадміністрації відбулись другі збори Громадської ради при Донецькій ОДА. На жаль, під час роботи не обійшлось без конфліктних ситуацій.
Наприклад, Мацука О., керівник ДОГО «Донецький інститут інформації» переходячи межі професійного обговорення некоректно повів себе по відношенню до деяких членів Ради та представників влади. Підтвердженням чого є інформація, яка розміщена на сайті Новости.dn.ua. Це викликало осуд більшості членів Ради.
Зокрема, Новости.dn.ua пише "Общественный совет при Донецкой областной государственной администрации получил на реализацию своих целей в 2011 году 10 тыс. грн. Об этом 22 марта во время 2-го собрания членов совета сообщил его председатель Владимир Кипень.
Во время собрания ряд членов общественного совета несколько раз ставили вопрос о контроле расходования средств, однако, большинство членов совета не поддержали данную инициативу и вопрос не был вынесен на обсуждение.
Вместо этого члены совета 30 минут обсуждали вопрос о необходимости выдачи удостоверений, подтверждающих их принадлежность к этому органу при облгосадминистрации.
После возмущения некоторых членов совета о нецеловом расходовании средств, большинство решило сделать удостоверения за свой счет, несмотря на призыв Кипень возложить изготовление удостоверений на налогоплательщиков.
В начале заседания совета Кипень вручил своему заместителю, члену Коммунистической партии Украины Алене Волынец букет цветов и фоторамку со стихами в честь ее прошедшего дня рождения. Член совета, директор «Донецкого института информации» Алексей Мацука попросил Кипеня отчитаться за какие средства был куплен букет роз и подарок для Волынец. Кипень пытался проигнорировать ответ на вопрос, однако, Мацука несколько раз его повторил. Кипень заявил, что потратил свои собственные деньги на покупку букета. "
Основною метою зустрічі було прийняття рішень з останніх організаційних питань. В засіданні взяли участь 45 з 71 члена від складу Ради, а також представники органів влади, ЗМІ, інших інститутів громадянського суспільства.
Засідання розпочалось з інформування присутніх про результати діяльності, яка проводилась між першими та другими загальними зборами. Підводячи підсумки, голова Ради Кіпень В.П. зазначив: «сьогодні завершується організаційний етап роботи нашої Ради. Нею сформовано 13 постійних комісій. Проведені перші засідання, на яких були вирішені два питання: обрання голів та підготовка робочих планів».
Згідно порядку денного були розглянуті наступні питання:
Після знайомства з керівниками постійних комісій, зборами був затверджений склад правління Громадської ради з 18 осіб. До нього увійшли Голова Ради, 3 заступники та 13 голів постійних комісій.
Жвавим, підчас суперечливим вийшло обговорення та прийняття рішення про затвердження зведеного робочого плану. Він був сформований на основі планів, підготовлених на засіданнях постійних комісій, який складається з двох частин.
Перша – загальна. До неї входить 12 пунктів, які є спільними для всіх комісій.
Друга – безпосередні плани робочих органів Ради, які включають в себе вузькоспеціалізовані дії щодо вирішення проблем територіальних громад області.
Під час обговорення, частина членів Громадської ради висловили свої пропозиції щодо зміни форми плану та етапів його прийняття. На розгляд було внесено 3 пропозиції. Після гострих дискусій, більшістю голосів було прийнято рішення затвердити, як основу вже підготовлений план та оприлюднити його через блог Громадської ради та сайт Донецької ОДА.
У не менш гострих дискусіях пройшло обговорення та затвердження інформаційних запитів та звернень до Донецької ОДА. Правлінням було презентовано кілька підготовлених в постійних комісіях запитів до структурних підрозділів облдержадміністрації. Голова ради Кіпень В.П. вніс пропозицію розробити шаблони інформаційних запитів, які будуть відповідати всім вимогам державних органів та сформовані за єдиною методологією.
Акцентуючи увагу присутніх на правильності оформлення документів начальник Головного управління взаємодії з громадськістю та у справах національностей і релігій Донецької ОДА Маштакова О.М. зазначила: «Враховуючи особливості бюрократичної системи, хочу порекомендувати щоб всі запити, які готуватимуться, були юридично правильно оформлені та не мали помилок». Таким чином, розроблені «шаблони» полегшать підготовку та подання звернень до органів державної влади та місцевого самоврядування.
Особливе місце зайняло обговорення щодо підтримки Радою інформаційного запиту до Голови Донецької ОДА про проведення громадської експертизи з питань перегляду регуляторних актів, прийнятих органами місцевого самоврядування.
Слід зазначити, що це перша спроба провести таку експертизу в Донецькій області. З ініціативою виступили члени Громадської ради Кочуєв В.І., голова ДМГО «Агенція розвитку місцевого самоврядування» та Шашкова Т.І., голова правління ДОГО «Взаємодія». Кочуєв В.І., презентуючи її цілі, задачі та методи зазначив, що: «основною метою громадської експертизи, яку ми плануємо провести, є виявлення недоліків в сфері регуляторної політики у регіоні та вироблення рекомендацій для органів місцевого самоврядування щодо їх усунення».
За результатами обговорень прийняті наступні рішення. По-перше: затвердити інформаційні запити до всіх структурних підрозділів Донецької ОДА з метою отримання від них інформації щодо планів роботи на 2011 рік, нормативних документів, якими вони керуються в своїй діяльності та фінансування з держбюджету організацій громадянського суспільства за напрямами роботи. По-друге: інформувати громадськість шляхом розміщення на блозі інформаційних запитів та отриманих відповідей. По-третє: підтримати пропозиції щодо проведення громадської експертизи з регуляторної політики в регіоні.
Інформація про діяльність робочої групи із доопрацювання Положення про Громадську раду та Регламенту дав Маловичко С.П., заступник голови з правової роботи ДОО профспілки працівників охорони здоров’я України. Він зазначив: «Мною було зроблено три спроби зібрати членів робочої групи, однак вони були проігноровані. Щоб не втрачати час, я розробив пропозиції щодо внесення змін до Регламенту. Безпосередньо вони стосуються ст. 14 та ст. 66».
Вислухавши пропозиції, збори прийняли рішення продовжити повноваження робочої групи та підготувати зміни до основних документів на наступне засідання Ради.
Крім того, членами Громадської ради було прийнято рішення запросити на наступні загальні збори керівництво Донецької ОДА та обласної Ради.
Рада вийшла на рівень конструктивної роботи. Завершений організаційний етап, починається «польова» робота в комісіях. Запланована низка практичних кроків по вирішенню важливих проблем у територіальних громадах Донецької області. Про перші результати діяльності, члени Громадської ради домовились розповісти на наступних зборах, які пройдуть найближчим часом.
За більш детальною інформацією про діяльність консультативно-дорадчого органу при Донецькій ОДА звертайтесь до прес-секретаря Бондаренка Сергія за телефоном: +38 (095) 106-81-61 або за електронною поштою [email protected]
Коментарі
https://lh3.googleusercontent.com/_Nk077FW_mAs/SWhvNvFcWzI/AAAAAAAAANk/ynukg8K2ono/book5.jpg
О каких корочках идет речь?
маються на увазі посвідчення
Речь шла об удостоверениях членов общественного совета, которые бы подтверждали личности. Почему остро обсуждалось? потому, что возникла проблема: как подтвердить, что ты член ОС и содействовали в работе. Вот и все.
Удостоверение - дело очень серьезное для общественного совета. Первая победа общественности!
Удостоверение - дело очень серьезное для общественного совета. Первая победа общественности!
Удостоверение - дело очень серьезное для общественного совета. Первая победа общественности!
І так кожні 2 роки будуть перемоги