bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Як мас-медіа впливає на створення іміджу організації
23.03.2010

Ні для кого не секрет, що тісна співпраця організації з мас-медіа це не тільки ресурс до розвитку організації, але й розповсюдження досвіту та кращих практик. Саме тому виконуючи проект «Мобілізація потенціалу органів самоорганізації населення сільських районів АР Крим на прикладі Білогірського району» (проект підтримано Програмою «Об’єднаймось заради реформ» (UNITER)) команда проекту присвячує увагу цьому питанні при навчанні активістів ОСН.

Заступник голови правління ІПЦ «Боразан» Хомутов Віталій став учасником Distance-learning за проектом Центру Польсько-Української Співпраці у Красніку.

Тому організація отримала доступ до унікальної бази даних європейських практик співпраці ОГС з мас-медіа. Концепція співпраці з мас-медіа повинна посідати вагоме місце у сталій політиці розбудови іміджу організації, дії у цій сфері не можуть обмежуватись випадковими справами. Завдяки мас-медіа, організація може дійти з інформацією до масового користувача за невеликі кошти. Перевагою їхнього використання є факт, що для отримувача вони є незалежним від установи джерелом інформації, що викликає більше довіри до цієї інформації. Проте, організація повинна брати до уваги відсутність контролю над остаточною версією інформації, що дійде до отримувача, оскільки вона змодифікована редакцією. Концепція співпраці з мас-медіа повинна враховувати два напрямки діяльності.


По-перше, забезпечення правдивої інформації, по-друге – постійне налагодження добрих стосунків з редакціями. З точки зору замовників організації велике значення має співпраця з місцевими ЗМІ. Велика організація може собі дозволити використовувати загальнодержавні мас-медіа і пресу. Якщо існує необхідність дійти до певної цільової групи, можна вибрати спеціалізовані видання, яким притаманна певна специфіка порівняно з традиційною періодикою.

Останні можна використовувати у випадку скерування інформації до масового споживача. У зв’язку з тим, що матеріал повинен бути пристосований до конкретної газети чи журналу, де має бути розміщений, на початку визначаються основні назви видань, за допомогою яких можна найкраще дійти до цільової аудиторії інформації. Такий вибір можливий після детального аналізу структури преси даної сфери.

Основні правила, яких необхідно дотримуватися при підготовці інформації для мас-медіа:

  • залучення до цього процесу професіоналів (з цього випливає необхідність працевлаштування у відділі public relations журналіста, який володіє інформацією про сферу діяльності організації, або працівника з журналістськими знаннями),
  • пошук інформації, яка може бути важливою, що дозволить її якнайшвидше представлення у мас-медіа,
  • забезпечення цікавості матеріалу для конкретної редакції (кожна газета має свій характер),
  • вираження у чіткій інформації готовності до її розширення та підтвердження.

Елементами поточної інформації для преси є:

  • інформація для мас-медіа (повідомлення),
  • фотосервіси з описами,
  • статті (інтерв’ю),
  • опрацювання на замовлення мас-медіа.

 

Контакти

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.