bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Складові позитивного іміджу громадської організації
15.05.2017

Кожна активна громадська організація прагне, аби про її діяльність та проекти знала якомога ширша аудиторія. Впізнаваність дозволяє ефективніше розповсюджувати інформацію та залучати до співпраці партнерів.

Як же сформувати позитивний імідж? Для промоції громадської організації підходять ті ж інструменти, які використовуються для просування будь-яких формальних чи неформальних організацій.

ПРЕЗЕНТАЦІЙНІ МАТЕРІАЛИ

Завдяки презентаційним матеріалам створюється перше враження від організації. Проте важливо пам’ятати, що їхня основна функція – підтримувати комунікаційну діяльність. Якщо ж така діяльність відсутня або несистематична, то ефект від презентаційних матеріалів буде мінімальним.

До презентаційних матеріалів відносяться:

  • інформаційні матеріали для читання (пам’ятки, програми, буклети, брошури, газети, візитівки, календарі);
  • аудіо- і відеоматеріали (записи інтерв’ю, презентації, сюжети, короткі фільми);
  • візуальні матеріали (банер з логотипом і назвою організації, презентації, фотоматеріали).

Корисно мати всі презентаційні матеріали в електронному вигляді та розмістити їх на Вашому сайті. Також в електронному вигляді їх легко пересилати партнерам, якщо виникне така необхідність.

Світ комунікації дедалі більше переміщується в онлайн-середовище, то зважте, наскільки доцільно роздруковувати у великих обсягах презентаційні матеріали.

САЙТ

Одним з основних інструментів, що підвищують ефективність та впізнаваність, є сайт організації. На сайті міститься ключова інформація про організацію та проекти, які вона реалізує.

Він дозволяє розповісти про діяльність Вашої організації громадськості, збирати необхідну інформацію, накопичувати бази даних (наприклад, фотоальбоми), популяризувати цінності та ідеї, яких дотримується Ваша організація, збирати пожертвування та виконувати низку інших важливих функцій.

Детальніше про те, яким має бути сайт громадської організації, можна почитати тут.

ІНФОРМАЦІЯ У ЗМІ

Аби налагодити співпрацю з журналістами, потрібно докласти трохи зусиль. Проте результати точно цього варті.

  • Познайомтеся з журналістами, які працюють з Вашою тематикою, і регулярно нагадуйте їм про себе: запрошуйте на заходи, надсилайте спеціально підготовлені інформаційні матеріали, навіть вітайте зі святами. Підтримуйте особисті контакти! Знайомство можна почати з ретельно підготовленого тексту прес-сповіщення або запропонувавши свої матеріали для однієї з рубрик.
  • Готуйте спеціальні тексти для ЗМІ: прес-релізи, прес-пакети, листи питань і відповідей. Вони повинні містити лише найважливішу інформацію, яку Ви хочете донести до читачів. При цьому звертайте увагу на те, що тексти повинні зацікавлювати вже своїм заголовком. Приділяйте увагу стилістиці та граматиці. Поширювати такі тексти можна як до, так і на ваших заходах.
  • Створюйте інформаційні приводи (виставка, акція, конференція, семінар), на які Ви можете запросити представників ЗМІ. Можна влаштувати захід від Вашої організації лише для журналістів та підібрати інформацію цілеспрямовано для них. Це може бути прес-конференція, навчальна поїздка чи день відкритих дверей.

Але перш ніж писати прес-повідомлення чи телефонувати журналістові подумайте, чи є ЗМІ найкращим каналом, який допоможе вийти на контакт з Вашою цільовою аудиторією. Якщо так, то дайте відповідь і на друге питання: як часто у ЗМІ зустрічається назва Вашої організації та наскільки помітні поширювані Вами матеріали. Якщо Ви бачите, що згадок у ЗМІ про Вашу ГО недостатньо, варто діяти активніше.

ЕЛЕКТРОННІ РОЗСИЛКИ

Кожен, хто підписаний на Вашу розсилку, регулярно отримуючи нову інформацію про проекти Вашої організації, конкурси та події, автоматично отримує нагадування про те, що Ви існуєте, працюєте і вдосконалюєтеся.

В електронній розсилці можна публікувати:

  • новини Вашої організації, різні оголошення про заходи та зустрічі;
  • інформацію про нові проекти та грантові конкурси;
  • перелік нових тем, над якими працює Ваша організація;
  • подяки, відповіді на запитання, прохання;
  • звіти про діяльність вашої організації;
  • статті у ЗМІ і все, що вважаєте цікавим для своїх підписників.

Якщо можливості чи бажання створювати свою власну розсилку немає, то подумайте, в яку з уже наявних розсилок Ви могли б регулярно надсилати для поширення свої новини та запрошення на заходи і таким чином нагадувати про себе.

СОЦІАЛЬНІ МЕРЕЖІ

Останніми роками соціальні мережі стали невід’ємною частиною життя не лише звичайних користувачів, а й громадськості. Соцмережі продовжують інтенсивно розвиватися, а кількість користувачів стрімко зростає. Наприклад, соціальна мережа Facebook продовжує утримувати лідерську позицію: нині щомісяця 2 млрд користувачів відвідують цю платформу. Головна перевага цього ресурсу в порівнянні з сайтом організації полягає в тому, що користувач просто і зручно заходить на Вашу сторінку з тієї сторінки, яку він сам регулярно відвідує.

Ваша організація може створити собі обліковий запис у Facebook чи іншій соціальній мережі, щоб оперативно висвітлювати новини організації, залучати прихильників до дискусій або радитися з ними, запрошувати на заходи і навіть проводити опитування та ігри.

У деяких соцмережах є функція створення окремо сторінки і окремо групи. У кожного варіанта своя функціональність та особливості. Одна з головних функцій групи – донесення потрібної інформації на певні теми. Плюс групи в тому, що вхід до неї можна обмежити лише для тих, хто отримав від Вас запрошення, або зробити обмежений доступ за різними критеріями. Сторінки ж є, як правило, загальнодоступними, тобто їх може подивитися будь-який користувач Інтернету. Вони створюються різними організаціями або окремими особистостями як відкриті джерела. Сторінки дозволяють стежити за статистикою відвідуваності, відстежувати, кому подобаються певні пости чи фотографії.

Застосування цих інструментів дозволить Вашій організації працювати на новому рівні ефективності.

Повідомлення підготовлене за матеріалами Союзу некомерційних об’єднань та фондів Естонії (EMSL) у рамках проекту «ТрансФормуй ГУРТ!», який виконується Ресурсним центром ГУРТ у партнерстві з Мережею ОГС Естонії (NENO) за фінансової підтримки Міністерства закордонних справ Естонії.

Контакти

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.