•  

Через сайт до покращення власних послуг: рецепт успіху від благодійного фонду «Вихід»

Миколаївський місцевий благодійний фонд «Вихід» зареєстрований та почав роботу в напряму профілактики ВІЛ-інфекції, туберкульозу, інших соціально-небезпечних хвороб та пропаганди здорового способу життя у 2003 р. Нами реалізовано понад 30 проектів. За останні три роки залучили на свою діяльність більше 6 млн. грн. Працівники фонду задіяні в декількох проектах та мають волонтерські завдання.

Рутинна праця, зосередженість на наданні якісних послуг не дозволяла працівникам фонду озирнутися та поглянути на себе зі сторони. За допомогою програми ОГС ми провели стратегічне та фадрейзингове перепланування, розробили комунікаційну та маркетингову стратегії. Допоміг нам в цьому досвідчений консультант. Завдяки консультантам ми зрозуміли, що дійсно багато робимо, але майже не висвітлюємо свою діяльність та  досі не використовуємо засоби комунікації інтернет-спільноти. Це допомогло нам зрозуміти важливість висвітлення нашої роботи та соціальних проблем, якими ми займаємося, у т.ч. і через мережу Інтернет. Отже, одним із перших завдань ми собі поставили зробити свій сайт та активізувати сторінки у соціальних мережах.

Заплановано – зроблено! Знайшли розробника сайтів. Не маючи досвіду організації сайту, скористались рекомендаціями друзів. Дали завдання, призначили відповідального менеджера сайту  та технічного спеціаліста, проводили переговори та узгодження. У вересні нарешті урочисто до дня міста Миколаєва, відкрили свій сайт (http://vyhid.mk.ua/)! Зараз потрохи наповнюємо його,  та вже бачимо результати. А вони наступні.

До функціоналу усіх менеджерів фонду додано обов’язки – надавати новини, які відбуваються за проектами, писати матеріали та фотографувати події. Таке відношення призвело до більшої прозорості нашої діяльності та відповідальності за роботу. Це по-перше. По-друге, не припиняємо самі дивуватися – збільшилася кількість звернення громадян, які пропонують свою допомогу, а також речі – одяг, книги, іграшки та інше. Як наслідок,  це спонукало нас започаткувати кампанію «Допоможемо один одному». На стаціонарних пунктах надання послуг почали збирати та роздавати нужденним клієнтам одяг, взуття та інше. Наші клієнти дуже вдячні за цю ідею.  Майже у кожного є хороші добротні речі, але вже не потрібні з різних причин, тільки займають місце в шафі... А комусь ця річ може стати у нагоді.

Під час поширення інформації через ЗМІ дуже важливо врахувати деякі нюанси – чітко вказувати сферу своєї діяльності, цільові групи, яким надається підтримка. Часто до нас звертаються люди з інвалідністю чи іншими захворюваннями та проблемами, вирішення яких виходить за межі сфери нашої діяльності, і нам дуже важко відмовляти їм, хоча і з об’єктивних причин.

Також важливо чітко та зважено прописувати події, рішення, новини та ін. Згадуючи прислів’я – що написано пером, того не витягнеш і волом, можна перефразувати – якщо на сайт завантажиш – сам себе з різних боків покажеш. 

***

Рецепт успіху бере участь у конкурсі «ІКТ для підвищення ефективності ОГС», що оголосив Ресурсний центр ГУРТ. Ваші коментарі під цим матеріалом, додані до 11 грудня 2016 року включно, допоможуть його авторам перемогти.

Контакти

Чи вважаєте цей матеріал корисним? + Так 3  - Нi  

Коментарі

Естер Андріяко   118 днів тому   #  

Хоч я теж учасник (для громадських колег), але щиро підтримую УСІХ інших і кажу усім вам, що ВИ - МОЛОДЦІ! Так тримати!

  •   Пiдписатися на новi
Олена Горячева   118 днів тому   #  

Дякую Естер!

  •   Пiдписатися на новi
Марина Семенченко   116 днів тому   #  

дякую за досвід, це здорово)

  •   Пiдписатися на новi
  •   Пiдписатися на новi

Мої активи

Нові можливості з ГУРТом!



 

Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.