•  

Миколаїв - місто перспектив і можливостей: рецепт успіху від Агенції розвитку Миколаєва

Миколаїв - місто з величною історією, місто адміралів та кораблебудівників, адже воно було створено завдяки кораблебудуванню. Протягом ХХ століття Миколаїв був центром кораблебудування на Чорному морі, а також центром управління Чорноморським флотом.  З часом місто втратило свою ідентичність, адже кораблебудування та промислова діяльність зникли в тих масштабах, яких були раніше. Жителям не вистачає стратегії розвитку міста, оскільки мета, яка була закладена при створені міста, зараз змарніла. Саме з цієї причини в січні 2016 року була сформована команда з активних миколаївців, які, об’єднавшись, прагнули змінити місто на краще. Саме так і виникла ідея створення Агенції розвитку Миколаєва.

Агенція розвитку Миколаєва офіційно створена 27 квітня 2016 року. Зараз організація працює над чотирма проектами: “Ресурсний центр громадських ініціатив”, проведення конкурсу для реконструкції центральної частини міста, зокрема вулиці Соборної та площі Соборної, розробка концепції креативного простору у Миколаєві та над розробкою аналітичних матеріалів для потенційних інвесторів міста. Кожний проект має низку результатів та власну історію успіху.

Ідея створення Ресурсного центру громадських ініціатив виникла у ході роботи Агенції, адже після її створення вона стала тією структурою, яка почала об’єднувати навколо себе активних жителів міста. Завдяки Ресурсному центру та ініціативі ВГО “Let’s do it, Ukraine!” було започатковано наймасштабніший в Україні проект з сортування відходів по ЗОШ

Ще два напрями діяльності Ресурсного центру - це створення зони відпочинку зі сценічним майданчиком у мікрорайоні Ялти та створення зони відпочинку у мікрорайоні Старий Водопій. 

В рамках реалізації проекту “Розробка концепції реконструкції центральної частини міста” вдалося реалізувати декілька масових публічних заходів, серед яких:

1. Тиждень міського розвитку “Mykolaiv Urban Days”, який включав у себе низку заходів: Форум міського розвитку, звіт заступників міського голови в форматі Pecha Kucha на центральній площі міста за участі містян та представників ЗМІ; Майстерня міста - тиждень відкритих лекцій для містян; Кіномайстерня, яка залучила 9 команд до зйомок фільмів на тему змін міста.

2. Конкурс ідей створення публічного простору Соборної площі - в рамках відкритого Конкурсу було залучено більше 80 осіб, подано 54 проекти, які прийняли участь у конкурсномі відборі та оцінці жюрі. Всі роботи знаходяться у відкритому доступі. Переможці залучені до подальшої роботи у проекті.

3. Town Hall Meetings - міське зібрання присвячене вирішенню проблем Соборної вулиці, під час якого учасники мали змогу обрати сценарій вирішення наявних проблем, а також запропонувати власні пропозиції покращення стану головної пішохідної вулиці міста.

Третій проект, над яким працює “Агенція розвитку Миколаєва”, - це розробка концепції креативного простору у Миколаєві як осередку інтелектуального, культурного та соціального обміну між містянами. Зараз ведуться роботи по підбору приміщення.

Четвертий проект Агенції - це “Розробка аналітичних матеріалів та презентаційного комплексу для інвесторів”. Його мета полягає в тому, щоб показати Миколаїв з точки зору вигідного партнера для бізнесу. Зараз ми займаємося підготовкою інвест-брошури, що охоплюватиме всі аспекти життя Миколаєва та наглядно показуватиме можливості та ресурси міста.

Також триває підготовка фінальної версії промо-відео міста. Головна мета відео - показати Миколаїв і проінформувати широку аудиторію про його можливості, зокрема інвестиційний потенціал. У відеоряді будуть відображені місця та містоутворюючі підприємства, а також поточна статистика про потужності Миколаєва і актуальні показники для привертання уваги інвесторів і не тільки.

У своїй діяльності Агенція користується соціальним медіа, залучає до висвітлення інформації інтернет-ресурси та місцеві телеканали, активно використовує інструменти Google. В своїй роботі використовує системне програмне забезпечення корпорації Microsoft та усі можливі програмні інструменти (One Drive, Power Point, Publisher, Word), які дозволяють покращити ефективність нашої організації.

Практичне використання цих інструментів допомагає нам оперативно обмінюватися інформацією та успішно реалізовувати завдання, що стоять перед організацією. Також співробітники активно застосовуються програми для створення макетів плакатів, вивісок, наприклад, Canva.

Один із напрямків Агенції - це робота в галузі електронного урядування, що має стати основою для використання в практиці органів влади та буде спрямована на забезпечення доступу громадян до достовірної офіційної інформації, створення нових можливостей для взаємодії органів влади між собою, з населенням, бізнесом та інститутами громадського суспільства, а також на підвищення ефективності та прозорості державного управління.

 ***

Рецепт успіху бере участь у конкурсі «ІКТ для підвищення ефективності ОГС», що оголосив Ресурсний центр ГУРТ. Ваші коментарі під цим матеріалом, додані до 11 грудня 2016 року включно, допоможуть його авторам перемогти. 

Контакти

  • Анна Ганжул
  • Керівник проектів у КУ “Агенція розвитку Миколаєва”
  • mk.resource.center@gmail.com
Чи вважаєте цей матеріал корисним? + Так 4  - Нi  

Коментарі

Естер Андріяко   178 днів тому   #  

Хоч я теж учасник (для громадських колег), але щиро підтримую УСІХ інших і кажу усім вам, що ВИ - МОЛОДЦІ! Так тримати!

  •   Пiдписатися на новi
Анна Ганжул   178 днів тому   #  

Дякуємо за Вашу підтримку :)

  •   Пiдписатися на новi
  •   Пiдписатися на новi

Мої активи

Нові можливості з ГУРТом!



 

Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.