bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Стереотипні образи чоловіків і жінок у рекламі
09.02.2009

5 лютого 2009 року у м. Луцьку відбувся дискусійний клуб «Стереотипні образи чоловіків і жінок у рекламі», який відкрив тижневу виставку рекламних робіт, що мають дискримінаційний підхід.

Організаторами заходу виступають: Регіональне представництво Фонду ім. Фрідріха Еберта в Україні, Всеукраїнська громадська організація «Жіночий консорціум України», ВОГО „Гендерний центр” та Інформаційний центр ВНУ імені Лесі Українки.
Робота дискусійного клубу відбувалась у формі виступів, презентацій та обговорення. На заході проблеми стереотипів, сексизму у регіональній рекламі відбулись за допомогою тематичних презентацій НГО, експертів, виступів журналістів, рекламістів, спеціалістів з PR, дизайнерів. Відбулась жива дискусія між виробниками та споживачами рекламної продукції.

реклама

Реклама - поруч з нами! Вона формує цінності, норми, уявлення і водночас продукує стереотипи. Завдання реклами – підвищувати попит на товар чи людину. Ми звикаємо до того, що металопрокатну продукцію, водогінні труби, насоси, банки, „секонд-хенд” рекламують напівоголені жінки. Успіх в житті, кар’єрний ріст, фінансову стабільність – чоловіки -„мачо”.

Це запит суспільства чи пропозиція рекламодавців? Як знайти баланс між тим, щоб досягти підвищення попиту на рекламний продукт і водночас не порушити мораль і гендерну етику – таке завдання поставили перед собою організатори.
Диспутанти дійшли висновку про те, що потрібен громадський опір і судові преценденти до такого роду рекламної продукції. Оскільки деяка продукція порушує як мінімум, Закон про суспільну мораль, Закон „Про забезпечення рівних прав та можливостей жінок та чоловіків”, часом навіть Кримінальний кодекс і тд. Потрібно зробити прецендент і тоді можна добитися очищення рекламного простору від такої реклами, переконані організатори і учасники дискусії.

Інформаційний резонанс заходу досить великий. Деякі журналісти, незважаючи на присутніх у дискусії чоловіків і жінок з різноманітними поглядами, назвали всіх волинськими феміністками. А учасниками були представники Києва, Полтави, Тернополя, Луцька, Ковеля з різних суспільно-політичних об’єднань, бізнес-структур, установ, організацій, що є споживачами, виробниками або розміщувачами реклами, які мають різні переконання.
Продовження дискусії буде відбуватися і в інших регіонах України.

 

Контакти

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.