bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

DJUICE гранти – популяризуй українську музику!
27.09.2010

«DJUICE ГРАНТИ» — всеукраїнський соціальний студентський проект, у рамках якого студенти зможуть отримати гранти для реалізації волонтерських соціальних ініціатив, спрямованих на популяризацію молодої української музики. DJUICE профінансує найкращі проекти, які залучатимуть активне студентство до волонтерської діяльності, залежно від потреб кожного окремого проекту.

Мета — об’єднати ініціативну молодь для популяризації сучасної молодої української музики та позитивних змін довколишнього світу.

Учасники — студенти будь-яких курсів вищих навчальних закладів України.

Період реалізації — вересень–грудень 2010 року.

Загальний грантовий фонд — 700 тисяч грн.

Тематика робіт — команди студентів готують волонтерські соціально-просвітницькі проекти у будь-якій сфері громадського життя, спрямовані на популяризацію молодої української музики.

Журі:

  • Джованні Моцареллі – Координатор програми Волонтери ООН в Україні
  • Андрій Володимирович Марченко – представник Міністерства освіти і науки України
  • Неля Ус – представник «Київстар»

Музичні експерти:

  • Каша Сальцова - співачка, лідер гурту "Крихітка"
  • Діля – вокаліст гурту «НеДіля»

Медіаексперти:

  • Андрій Журавський – музичний редактор радіостанції «Джем FM»
  • Валентина Клименко – заст. гол. редактора газети «Україна Молода»

Основні правила конкурсу: 

  1. До участі в конкурсі приймаються волонтерські ініціативи, покликані популяризувати молоду українську музику та досягнути позитивних змін у заявлені терміни (з 6 вересня до 18 жовтня) і не спрямовані на одержання матеріальної вигоди їх учасників.
  2. Сферу втілення проектів учасники обирають довільно, проте вона НЕ може бути пов’язана з політичними або релігійними установами та комерційною діяльністю.
  3. У проектних роботах забороняється пропагувати війну, національну й релігійну ворожнечу, фашизм і неофашизм, наркоманію, алкоголізм, тютюнокуріння, принижувати або ображати націю чи особистість, пропагувати неповагу до національних і релігійних святинь, насильство й жорстокість, поширювати порнографію й іншу інформацію, яка підриває суспільну мораль або підбурює до правопорушень.
  4. Усі учасники відповідають за результати своєї діяльності в рамках ініційованих ними проектів і мають бути готовими відзвітувати перед Організаторами про виконання заявлених робіт у встановлені терміни в рамках грантового фінансування.
  5. Грантовий фонд (700 тис. грн.) розподіляється між проектами, які набрали найбільше балів від журі, залежно від заявлених ними потреб у фінансуванні. Грантовий фонд залишається незмінним і не може бути перевищеним.
  6. Оргкомітет не приймає і не розглядає скарги та апеляції щодо результатів конкурсного відбору, зокрема щодо результатів оцінки журі.
  7. Оргкомітет не вступає в листування і не пояснює причини відхилення документів, поданих на конкурс.
  8. Для участі в конкурсі слід заповнити аплікаційні форми та опис проекту за шаблоном, розміщеним на сайті конкурсу. Дві аплікаційні форми та опис проекту обов’язково мають бути заповнені українською й англійською мовами (інформація, подана в них, повинна відповідати реальному стану речей). Останній день подання документів на конкурс — 18 жовтня 2010 року.
  9. Команди, які подають роботи для участі в конкурсі, погоджуються, що Організатор залишає за собою право публікувати конкурсні роботи (виклад їх основного змісту або основних засад) на сайті конкурсу.

Регламент

Команди

Команди формуються зі студентів будь-яких курсів вищих навчальних закладів України. Активні групи складаються з 3-х осіб: лідер та двоє учасників, відповідальних за просування й залучення волонтерів та за реалізацію і звітність. Активна група може залучати до участі в проекті необмежену кількість волонтерів, але основну організаційну роботу і звітність виконує лише активна група.

Порядок і терміни подання документів

Для участі в конкурсі потрібно подати пакет документів:

  1. аплікаційні форми та фото учасників (див. форми в окремих файлах),
  2. опис проекту (див. форму в окремому файлі).

Резюме проекту подається двома мовами — українською й англійською.

Етапи конкурсу:

  1. Прийом заявок, реєстрація команд, прийом проектів:
    6 вересня –18 жовтня 2010 р.
  2. Робота журі, оцінювання, формування короткого списку:
    22–28 жовтня 2010 р. Переможці оголошуються 29 жовтня 2010 р. на сайті конкурсу www.grants.djuice.ua.
  3. Реалізація проектів:
    8 листопада — 15 грудня 2010 р.
  4. Контроль і ревізія проекту:
    13 листопада — поточні звіти, 1 грудня — фінальні звіти.
  5. Фінальний захід, нагородження переможців, підведення підсумків здійснюватиметься в період з 24 до 30 грудня 2010 р.

Гранти

Загальний обсяг коштів, спрямованих на гранти, складає 700 000,00 (сімсот тисяч) гривень. Розподіляються гранти між переможцями Проекту DJUICE, залежно від заявлених ними потреб для реалізації студентських проектів. Сума гранту може надаватися в межах до 50 000,00 (п’ятдесяти тисяч) гривень, залежно від запропонованої ідеї й потреб студентського проекту. Загальний розмір грантів залишається незмінним і за будь-яких умов не може перевищувати встановленої межі.

Перевага надаватиметься проектам, які запропонують максимальний позитивний ефект при мінімальних затратах.

Основні критерії оцінювання проектів:

  1. Ефективність — спрямованість на популяризацію сучасної української молодої музики, реальне вирішення чи принаймні покращення обраної проблемної ситуації шляхом впровадження запропонованих проектом заходів, позитивні суспільні зміни (наприклад, організувати доброчинний концерт чи запис аудіокнижок).
  2. Реалістичність — реалізація доцільних активностей згідно з чітким планом, узгодженість головних ланок проекту: проблема — мета — завдання — заходи по проекту — робочий план, відповідність поставленим завданням і термінам, відповідність бюджету проекту його завданням та робочому плану.
  3. Можливість контролю — звітність, вимірюваність результату. Заходи в рамках проекту повинні мати відчутний якісний вплив на цільову аудиторію, важливі також кількісні показники (наприклад, кількість слухачів на концерті, аудиторія, серед якої поширювалися аудіозаписи).
  4. Стійкість і життєздатність — важливо, щоб ініціативи мали потенціал тривалого самостійного існування навіть після завершення грантового фінансування.

Головний критерій — спрямованість на реальні позитивні зміни в заявлені терміни. Проекти повинні бути актуальними й потрібними для обраної аудиторії.

Мають бути враховані часові й матеріальні обмеження, а також характер конкурсу — волонтерські соціально-просвітницькі проекти, спрямовані на популяризацію молодої української музики.

Заохочується взаємодія з іншими організаціями та донорами для підтримки життєздатності проекту в майбутньому.

Особливо бажане використання ЗМІ й інтернету для донесення повідомлень про проект.

По додаткову інформацію звертайтеся до фахівця зі зв’язків з громадськістю Анастасії Гузової:
тел.: 0 (96) 630 59 05, 0 (44) 279 05 38;
е-mail [email protected]
www.grants.djuice.ua

Контакти

Коментарі

Павло Горак   4965 днів тому   #  

мабуть, сайт взломали(

  •   Пiдписатися на новi
Роман Рєзнік   4965 днів тому   #  

так сайт не працює

  •   Пiдписатися на новi
Ксенія Ляш   4965 днів тому   #  

невели4к1 техн14н1 проблеми. завтра-п1слязавтра по4инять.

  •   Пiдписатися на новi
  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.