Що спільного між моргом та стандартами журналістики? – Вийшов в ефір другий відео-ролик в рамках інформаційної кампанії з медіа-грамотності «Розум проти медіа-маніпуляцій».
Від середини грудня в Інтернеті та на відео-екранах у Києві, Львові, Сімферополі, Рівному та Донецьку з’явився другий ролик в рамках інформаційної кампанії з медіа-грамотності «Розум проти медіа-маніпуляції». Ролик обігрує відомий анекдот про хворого, якого везуть в морг, хоча він живий і цілком може одужати. Автори ролику в мультиплікаційному форматі та в гумористичній формі мають на меті привернути увагу до того, що якісна й професійна журналістика завжди показує різні погляди на одну проблему і тим самим дотримується балансу думок.
У Києві ролик можна побачити на відео-бордах в центрі міста, а також на екранах на всіх станціях метро. В інших регіонах ролики розміщені на відеобордах, екранах в супермаркетах, кафе, кінотеатрах.
Інформаційна кампанія «Розум проти медіа-маніпуляцій» стартувала в листопаді цього з публічних обговорень проблеми проплачених замовних матеріалів в ЗМІ (т.зв. «джинси») у Львові, Рівному, Сімферополі та Донецьку. Також на початку грудня вийшов перший відео-ролик в рамках кампанії під назвою «Щоб не пудрили мозок – користуйся ним». Кампанія має на меті привернути увагу пересічних читачів, слухачів та глядачів до того, що інформацію зі ЗМІ треба сприймати критично й осмислено.
Кампанія «Розум проти медіа-маніпуляції: інформаційна кампанія з медіа грамотності» реалізується міжнародною громадською організацією «Інтерньюз-Україна» та Українським освітнім центром реформ за підтримки проекту «У-Медіа» Інтерньюз Нетворк та USAID.
Думки, що висловлені в роликах, а також на заходах проекту не обов’язково відображають точку зору USAID та Інтерньюз Нетворк.
Коментарі