Оганізатори проекту «Зробимо Київ чистим 2», а також агенції TABASCO, FULL CONTACT і «Біржа Соціальної Реклами» залучили 683 волонтера для збирання сміття в 20-ти парках Києва.
Для залучення волонтерів були використані соціальні мережі і зовнішня реклама. За підсумками акції було зібрано 1552 мішка сміття загальним обсягом 139,3 м.к. Зокрема, волонтери прибрали з парків 323 мішки пластику і 424 мішків скла, які були відправлені на переробку. Також було зібрано і вивезено 805 мішків іншого сміття.
На прибирання парків прийшла молодь, люди середнього віку і сім’ї з дітьми. Волонтери компаній ТАС, Microsoft, Славутич, Google, Мілавіца, Elisclub, корпорація «Артеріум», агентства Юн-прес, TABASCO, FULL CONTACT і Prodigi, ГУРТа, а також ряд інших організацій, прийшли своїми згуртованими компаніями.
Олександр Горлов, генеральний директор TABASCO, член правління Всеукраїнської Рекламної Коаліції, куратор Біржі Соціальної Реклами: «У даному соціальному проекті ми хотіли використовувати максимум інструментів, які знаходяться в арсеналі рекламістів. Ми використали наш досвід в логістиці проектів, креативі, вміння залучати партнерів. Я дуже сподіваюся, що наш приклад надихне рекламний ринок ініціювати соціальні проекти, вибравши для себе значущі теми ».
Дмитро Малюта, координатор проекту «Зробимо Київ чистим 2»: «Досвід першого і другого проектів наочно підтвердив: потрібно використовувати як можна більше каналів поширення інформації про проект. У другому проекті ми активно використовували зовнішню рекламу. Плакати формату А2 були розміщені у більшості ВНЗ Києва. Плакати формату А4 були розміщені біля під’їздів тих будинків, які оточують парки. Всі ці активності відчутно підтримали кампанію і відчутно посилили її. Я вдячний команді «Біржі Соціальної Реклами», TABASCO, FULL CONTACT і Prodigi за допомогу в організації та просуванні проекту ».
Коментарі