bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Заможні Заходу б’ють благодійністю по кризі
07.08.2009

Благодійність багатих жива і здорова, незважаючи на економічний спад. Про це свідчать результати дослідження, опубліковані світовим провайдером фінансових послуг Barclays Wealth у липні 2009 року. Чверть потужних інвесторів Великої Британії та США, інвестиційні активи яких перевищують мільйон доларів США, збільшила обсяги благодійної допомоги упродовж останніх півтора року. Три чверті – залишили на попередньому рівні.

Більшість із 500-т опитаних інвесторів зізналася, що в разі продовження кризи вони економитимуть на предметах розкоші, харчуванні, на святах і подорожах, а також на співробітниках. Ці статті, за словами опитаних, витратніші, ніж благодійні пожертви.

Дослідження також засвідчило появу нового типу молодих і амбітних філантропів. У цих підприємців значно сильніше бажання бути благодійниками і вищий рівень відповідальності в цій сфері, ніж у старшого покоління. Багато молодих респондентів упевнені, що пожертви стануть обов’язком заможних людей, оскільки уряди переобтяжені боргами, а політичні партії втрачають довіру. Бізнесмени відчувають, що дієвіше вкладати кошти у благодійні інституції, ніж платити податки. Нове покоління філантропів (18-34 роки) великою мірою зацікавлене в підтримці глобальних ініціатив.

Заможні благодійники хочуть бачити високу ступінь віддачі від своїх пожертв. 45% донорів високого рівня погоджуються віддати свої статки при житті, аби стати свідками їхнього впливу на суспільство. 40% вважають, що благодійні організації найкраще дадуть раду пожертвам. Водночас 51% із цим не погоджується. Чимало донорів схиляється до інвестування в окремі соціальні проекти, а не до передачі коштів великим фондам.

Згідно з результатами опитування, жінки щедріші від чоловіків. Слабка стать жертвує в середньому 2,3% мережевих інвестиційних активів. Чоловіки, відповідно, - на відсоток менше. Один із висновків: вплив жінок на сектор філантропії в майбутньому зростатиме. Жінки значно охочіше за чоловіків залучають своїх дітей до бесід на тему благодійності та мають на меті разом із дітьми обирати фонди, яким допомагатиме їхня родина.

Емма Тернер, керівник відділу клієнтської філантропії фінансової групи Barclays Wealth прокоментувала: «Цим дослідженням ми відкрили для себе, як надалі залучати до благодійності. Раніше типовим було явище, коли люди давали гроші і йшли. Нове покоління філантропів значно амбітніше й завбачливіше. Можливо, його стимулюють труднощі. Дослідження також засвідчило, що молоде покоління соціально свідоміше й зацікавлене у розв’язанні глобальних проблем».

Джерело: http://ufb.org.ua

Контакти

  • Леся Ярошенко
  • Український форум благодійників

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.