bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Соціальну рекламу проти відмов від дітей відзначили рекламісти (відео)
24.04.2009

Соціально-інформаційну кампанію «Хочу познайомитися…», яку проводило Представництво благодійної організації «Кожній дитині» в Україні спільно із Київським обласним центром соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді відзначили нагородами у двох номінаціях на міжнародному фестивалі реклами «Білий квадрат», який відбувся 16-18 квітня в Мінську, Білорусь. Відеоробота та серія плакатів, листівок, бордів була розроблена креативним агентством «PROVID».

Відеоробота «Вагітний чоловік», озвучена співаком L Кравчуком, посіла друге місце серед відео роликів соціальної реклами, а принт «Оголошення» - зайняв третє місце серед друкованої реклами.

Відео та друкована продукція були складовими частинами довгострокової комунікаційної кампанії, яка проводилася в м. Києві та Київській області в серпні – грудні 2008 року.

На першому етапі проекту на стандартних і нестандартних носіях розміщувалися оголошення: «Хочу познайомитися з вагітною дівчиною, без житла, роботи, підтримки, з проблемами». На другому етапі – відбувалася трансляція ролику «Вагітний чоловік», який передавав глибоке розуміння і залучення співробітників соціальних служб в складну ситуацію дівчат. Оскільки співробітники центрів сприймають проблеми дівчат, як свої власні і готові у всьому надавати їм посильну допомогу.

Всього в фестивалі прийняли участь понад 750 робіт з 8 країн. Престижні нагороди отримали рекламні роботи в 63 номінаціях 12 конкурсів. На думку журі, українці продемонстрували високий рівень розробки і нові ідеї.

Зокрема, рекламному агентству вдалося знайти малобюджетні і ефективні рішення в своїх роботах. В цьому зв’язку є багато шансів заявити про себе на європейському та світовому рівнях.

Контакти

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.