Державна установа «Центр громадського здоров’я Міністерства охорони здоров’я України» оголошує закупівлю за процедурою «Запит цінових пропозицій» ДК 021:2015 - 44510000-8 - Знаряддя (ручні знаряддя, ручні інструменти, свердла, жала до викруток та інше приладдя, згідно специфікації), в рамках реалізації програми Глобального фонду для боротьби зі СНІДом, туберкульозом та малярією.
Характеристика предмету закупівлі, у тому числі необхідні технічні, якісні, кількісні та інші параметри: визначені в Додатку № 2 «Технічне завдання».
Кінцевий термін подання цінових пропозицій: «13» травня 2024 року до 13:00 (включно) за київським часом.
Адреса веб-сайту, на якому розміщена інформація про закупівлю: https://phc.org.ua в розділі «Закупівлі».
Очікувана вартість закупівлі: 85 000,00 грн.
Строк дії цінової пропозиції: цінова пропозиція повинна бути дійсна протягом 90 календарних днів.
Строк постачання товару: з дати укладання договору – до 20.06.2024 року.
Контактні дані для подачі цінової пропозиції: цінова пропозиція повинна надсилатись у вигляді сканованих копій та мати чіткий вигляд повного (завершеного) документу, печатки, підпису і т.ін., на електрону адресу: [email protected] з зазначенням у темі листа: «ДК 021:2015 - 44510000-8 - Знаряддя (ручні знаряддя, ручні інструменти, свердла, жала до викруток та інше приладдя, згідно специфікації) - до уваги: головного фахівця відділу закупівель та постачань Клєвцової Вікторії, тел.: (050) 508-62-46.
Організаційні вимоги:
Критерії оцінки цінових пропозицій, які відповідатимуть обов’язковим технічним та кваліфікаційним вимогам: Ціновий критерій.
Цінова пропозиція обов’язково має включати в себе:
1) цінову пропозицію: заповнений та підписаний Додаток № 2 «Форма цінової пропозиції»;
2) підписаний Додаток № 1«Технічна специфікація»;
3) Свідоцтво про державну реєстрацію або виписка (витяг) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (для юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців);
4) Статут або інший установчий документ (для юридичних осіб) та/або опис з кодом, необхідним для доступу до електронних документів Учасника (виписка, статут);
5) підписаний Додаток № 3 «Декларація конфлікту інтересів учасника тендерної процедури»;
6) іншу інформацію і документами, які учасник вважає за необхідне подати.
Посадові особи Замовника, уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками закупівлі: Додаткову інформацію можна отримати у головного фахівця відділу закупівель та постачань Клєвцової Вікторії, за телефоном: (050) 508-62-46, е-mail: [email protected].
Коментарі