Мета тендеру: обрати постачальників канцелярських та офісних товарів для забезпечення потреб Фонду протягом року, з моменту оголошення результатів тендеру.
Учасники тендеру: організації, або фізичні особи-підприємці, які працюють у сфері забезпечення офісів канцелярськими та супутніми офісними товарами та мають досвід із надання зазначених послуг неприбутковим громадським організаціям та благодійним фондам. За результатами тендеру буде обрано одного або двох постачальників канцелярських товарів.
Обсяг роботи та терміни:
Передбачається, що після оголошення результатів тендеру, з кожним постачальником буде укладено договір, за яким протягом року постачальник забезпечуватиме офіс УЖФ та заходи, які проводить Фонд (конференції, семінари, тренінги), необхідними канцелярськими та офісними товарами.
Вимоги до потенційних постачальників послуг:
Для участі у тендері зацікавлені постачальники мають надати наступне:
Просимо надсилати Ваші пропозиції за адресою [email protected] до 22 лютого 2024 року включно із позначкою до теми листа «Канцелярські та офісні товари».
Коментарі