bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Тендер із закупівлі послуги по організації та проведенню тематичних тренінгів в місті Одесі
30.01.2024

ФОРМА Б. ТЕНДЕР

 

                                                                                                                       30 січня 2024 року

 

БЛАГОДІЙНА ОРГАНІЗАЦІЯ «БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД «ВІТРИ ЗМІН» (надалі БФ «ВІТРИ ЗМІН» або «Замовник») що впроваджується за підтримки Представництва Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) в Україні, запрошує постачальників подати заявку на участь у тендері (далі – Тендер) із закупівлі послуги по організації та проведенню тематичних тренінгів в місті Одесі для співробітників Замовника.

На Тендер виноситься чотири окремі Лоти, кожен Лот – окремий тематичний тренінг згідно Додатку № 1 до цієї тендерної документації.

Перевага буде надаватися Учасникам, які подать пропозиції по усім Лотам одночасно.

Учасники мають право подати заявку на кожен окремий Лот та на усі Лоти одночасно. Також учасники мають право запропонувати знижку в разі присудження реалізації договору.

Кінцевий термін подачі заявок: 31 січня 2024 року до 18.00 години (за київським часом).

ТЕНДЕРНА (ЦІНОВА) ПРОПОЗИЦІЯ

Відомості про учасника процедури закупівлі

Повне найменування учасника

 

Керівництво (ПІБ, посада, контактні телефони)

 

Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ (за наявності)

 

Юридична адреса

 

Фактична адреса

 

Тел./факс

 

Електронна адреса

 

Інша інформація

 

Чинність заявки (мінімум 30 днів)

 

Підпис печатка

 


Ми, (назва учасника процедури закупівлі) надаємо свою тендерну пропозицію згідно оголошення БФ «ВІТРИ ЗМІН» № UKR-2024-09від 30.01.2024 року згідно з технічними та іншими вимогами Замовника.


Після вивчення тендерної документації зобов’язуємося виконувати свої зобов’язання відповідно до визначених умов Замовника та ціни пропозиції. Ціна пропозиції включає в себе всі витрати, податки і збори, необхідні платежі, що сплачуються або мають бути сплачені Учасником, згідно із законодавством України.

 

УМОВИ та ПОЛОЖЕННЯ

СПЕЦИФІКАЦІЇ (для всіх лотів)

№ з/п

 Опис

 Одиниця    

   виміру

Кількість

Ціна за одиницю

  Загальна ціна

  1. 1.       

 

 

 

 

 

  1. 2.       

 

 

 

 

 

  1. 3.       

 

 

 

 

 

  1. 4.       

 

 

 

 

 

  1. 5.       

 

 

 

 

 

  1. 6.       

 

 

 

 

 

  1. 7.       

 

 

 

 

 

 

ВСЬОГО

 

 

Примітка: Вкажіть кількість робочих днів, необхідних Учаснику для підготовки до проведення відповідного тренінгу.

 


      2. ДОСТАВКА

            Відповідна послуга має бути надати на території міста Одеси у визначені строки та згідно узгодженого із Замовником графіку і плану.

 

      3. ЗАЯВКИ

Постачальники повинні надати свої Заявки в запечатаному конверті з поміткою БФ «ВІТРИ ЗМІН» № UKR-2024-09або надіслати їх електронною поштою з темою повідомлення БФ «ВІТРИ ЗМІН» № UKR-2024-09.

Заявки складаються з:

1)  Заповненої тендерної форми та специфікації (див. сторінку 1,2 цього Тендеру).

2)  Технічної (Додаток №1) та цінової пропозиції.

3)     Додаткові документи до заявки:

- Свідоцтво про реєстрацію

- Підтвердження виду діяльності (Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців)

- Свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ/Свідоцтво про реєстрацію платника єдиного податку, у разі наявності

- Банківські реквізити – довідка з банку

- Дійсна ліцензія на здійснення відповідного виду робіт (якщо застосовано)

- Інформація про профіль діяльності компанії (принаймні 3 роки досвіду у відповідній сфері)

- Фінансова звітність за останні два роки діяльності компанії.


Крім цього, зауважте, що:

1)            Усі ціни вказуються в гривнях

2)            Цей Тендер надається у запечатаному конверті або надсилається електронною поштою. Учасники повинні дотримуватись інструкцій, викладених у Тендері

3)            Важливо, щоб Учасники ознайомилися з усіма положеннями Тендеру та подали заявку відповідно до цих вимог. Вимоги передбачають подання усіх необхідних документів та заповнення усіх текстових полів заявки. Зауважте, що ненадання необхідних документів або не заповнення текстових полів може призвести до дискваліфікації Вашої заявки.

Будь-які запити чи запитання про надання додаткової інформації щодо цього Тендеру повинні надсилатися на електронну пошту [email protected], але не пізніше ніж за 12 годин до кінцевого терміну подання заявок.

Паперові Заявки повинні надсилатись на адресу Замовника: Україна, 65045, м. Одеса, вул. Велика Арнаутська, 76 (офіс 26).

Електронні заявки повинні надсилатись на електронну пошту [email protected].

Контактні особи від Замовника: Руснак Олена або Опаренко Олег (тел. 050-052-65-84).

Заявки, подані в іншому форматі (факсом, у відкритому конверті тощо) або без заповненої форми вважатимуться НЕДІЙСНИМИ.

Зауважте, що належним чином запечатана Заявка або електронний лист повинні бути отримані Замовником не пізніше 18:00 години 31 січня 2024 року. Заявки будуть відкриватись об 18:30 того ж дня.


ЗАЯВКИ, ЩО НАДХОДЯТЬ ПІЗНІШЕ, НЕ ПРИЙМАЮТЬСЯ


4. ІНСТРУКЦІЇ для ЗАЯВНИКІВ

 

1)  Маркування та подання паперових заявок

Заповнені заявки повинні надаватисьукраїнською мовоюв одному екземплярі на паперовому носієві належним чином підписані та промарковані

 

2)  СКРІПЛЕНІ ПЕЧАТКОЮ ЗАЯВКИ повинні бути вкладені у Конверт для заявок і ретельно запечатані; поряд з НОМЕРОМ ЗАЯВКИ (БФ «ВІТРИ ЗМІН» № UKR-2024-09) на конверті має бути проставлене чітке МАРКУВАННЯ. Кореспонденція повинна надійти до БЛАГОДІЙНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ «БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД «ВІТРИ ЗМІН»НЕ ПІЗНІШЕ вищезазначеної КІНЦЕВОЇ ДАТИ ТА ЧАСУ ОТРИМАННЯ ЗАЯВКИ, яку також вказано на лицевій стороні Запрошення до участі у тендері. Запечатані заявки необхідно надіслати кур’єрською доставкою або самостійно доставити за адресою: Україна, 65045, м. Одеса, вул. Велика Арнаутська, 76 (офіс 26), та передати відповідальній особі.

 

Заявки, отримані пізніше вказаного терміну чи оформлені неналежним чином, вважатимуться НЕДІЙСНИМИ.

 

3)   У запечатаному конверті з назвою БФ «ВІТРИ ЗМІН» № UKR-2024-09 Постачальник повинен подати Технічну пропозицію (Додаток №1) В ОДНОМУ ЕКЗЕМПЛЯРІ НА ПАПЕРОВОМУ НОСІЄВІ, яка містить повний набір необхідних документів, перерахованих нижче, та НАЛЕЖНИМ ЧИНОМ ПІДПИСАНУ Цінову пропозицію В ОДНОМУ ЕКЗЕМПЛЯРІ НА ПАПЕРОВОМУ НОСІЄВІ.

або (у випадку електронного надання тендерної пропозиції):

 

Тендерні пропозиції можуть бути надіслані електронною поштою на адресу:  [email protected]. Тема електронного повідомлення має бути (з назвою БФ «ВІТРИ ЗМІН» № UKR-2024-09)

 

4)  Заявки повинні бути підписані/проштамповані належним чином уповноваженим представником компанії, що пропонує свої послуги та/або товари

 

5)  Заявки, надіслані на іншу адресу або в іншій формі, ніж це передбачено цим Запрошенням до участі у тендері, або у випадку яких не дотримано належного рівня конфіденційності, або незахищені паролем (у випадку надання електронною поштою), або отримані після вказаної дати та часу, буде відхилено.

 

5. ВИМОГИ ТА ВМІСТ ЗАЯВКИ

1) Перелік документів, які Заявники повинні надати як частину їхньої Заявки:

Нижче наведено критерії УСПІШНОГО/НЕУСПІШНОГО ПРОХОДЖЕННЯ. Якщо Заявник не надасть будь-який з нижчезазначених документів, його заявка не розглядатиметься у межах подальшої оцінки:

 

  • Належним чином підписана Тендерна форма (див. сторінку 1 цього Тендеру)
  • Інформація про профіль діяльності компанії (репутація, попередній досвід співпраці з НУО, наявність представництв в регіоні, тощо)

У разі ненадання вищезазначених Обов’язкових документів заявка може вважатися НЕДІЙСНОЮ

 

2) У комерційній частині необхідно дотриматись таких критеріїв:

      - Валюта: гривня

     - Зразок Цінової пропозиції: Постачальники повинні використовувати Зразок Цінової пропозиції у підготовці своїх Цінових пропозицій (див. сторінку 1-3 цього Тендеру).

 

3) Покупець зберігає за собою право на те, щоб:

     - запросити будь-які додаткові або підтверджувальні дані (у Постачальників)

     - прийняти будь-яку Заявку повністю або частково

     - вступити у переговори з обраним Постачальником

   - доручити реалізацію контрактів більш ніж одному Постачальнику в цілях здійснення часткової закупівлі

 

ПРОЦЕС ТА МЕТОД ОЦІНКИ ЗАЯВОК

 

Реалізацію Контракту буде доручено Постачальнику, який надав технічно прийнятну пропозицію з найнижчою ціною. Пропозиція вважається технічно прийнятною, якщо вона відповідає наступним мінімальним технічним критеріям: усі вищезгадані документи, що повинні супроводжувати Заявку, було надано, запропоновані товари відповідають необхідним специфікаціям (див. Додатки №1).

 

ЧИННІСТЬ ЗАЯВОК

 

Заявки повинні зберігати свою чинність не менше 60 календарних днів після їх відкриття, якщо інше не передбачено Спеціальними умовами та положеннями. Постачальники повинні вказати період чинності своїх заявок, оскільки Покупець може доручити виконання контрактів за заявкою, яка найкраще відповідає вимогам Тендеру, якщо на момент надходження запитів про надання товарів/послуг заявка є чинною. Покупець може звернутися до Заявників з проханням про подовження періоду чинності заявок.

 

ДОРУЧЕННЯ РЕАЛІЗАЦІЇ КОНТРАКТУ

 

1) Реалізацію контракту(-ів) буде доручено Постачальнику, який вніс технічно прийнятну пропозицію з найнижчою ціною, чиї послуги є прийнятними з комерційної та технічної точки зору та чия заявка відповідає усім Інструкціям, Умовам та положенням, наведеним у Тендері, за умови, що заявка є прийнятною і відповідає інтересам Покупця

 

2) Покупець залишає за собою право досягнути декілька домовленостей щодо будь-яких товарів/послуг, якщо, на думку Покупця, Постачальник, який найкраще відповідає вимогам Тендеру, не може повністю задовольнити потреби у товарах/послугах, або якщо Покупець вважатиме, що це найбільше відповідає його інтересам. Будь-яка домовленість згідно з цією умовою буде оформлюватись на основі найкращої, другої найкращої, третьої найкращої і т.д. заявки, яка задовольняє усі вимоги, перераховані у Тендері.

 

  Покупець здійснює платіж перед початком надання послуг та після підписання Договору надання послуг.


 

Додаток №1

ІНФОРМАЦІЯ ПРО ПРЕДМЕТ ЗАКУПІВЛІ

 

ЛОТ № 1: проведення стартових та повторних тренувань для 36 працівників Замовника та 2 тренери.

 

Опис послуги:

 

 

Кількість діб проведення тренінгу – 2 доби.

Місце проведення – місто Одеса.

Кількість учасників тренінгу – 38 осіб, із яких 36 працівників та 2 тренера.

Кількість діб проживання для 38 осіб – 2 доби.

Харчування – дворазове протягом доби харчування протягом 2 діб для 38 осіб.

Кава – брейк – два рази на добу протягом двох діб для 38 осіб.

Оренда конференц – зали з відповідним обладнанням протягом двох діб.

Перевезення учасників заходу містом Одесою.

Оплата послуг двох тренерів за дві доби.

Конференц – сервіси.

Проведення заходу заплановано в першій половині лютого 2024 року в центральній частині міста Одеси.

Ціна послуги Учасника, виходячи із приведених характеристик із розрахунку на 1 особу становить _______ грн.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ЛОТ № 2: проведення тренінгу за темою: надання першої медичної допомоги. Кількість учасників тренінгу – 36 працівників Замовника та 2 тренери.

 

Опис послуги:

 

 

Кількість діб проведення тренінгу – 1 доба.

Місце проведення – місто Одеса.

Кількість учасників тренінгу – 38 осіб, із яких 36 працівників та 2 тренера.

Кількість діб проживання для 38 осіб – 1 доба.

Харчування – дворазове харчування протягом 1 доби для 38 осіб.

Кава – брейк – два рази на добу протягом однієї доби для 38 осіб.

Оренда конференц – зали з відповідним обладнанням протягом однієї доби.

Перевезення учасників заходу містом Одесою.

Оплата послуг двох тренерів за одну добу.

Конференц – сервіси.

Проведення заходу заплановано в першій половині лютого 2024 року в центральній частині міста Одеси.

Ціна послуги Учасника, виходячи із приведених характеристик із розрахунку на 1 особу становить _______ грн.

 

 

 

Примітка: звертаємо увагу учасників, що проведення тренінгів по першому і другому Лотам планується об’єднати у безперервні три доби тренінгів.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ЛОТ № 3: проведення двох тренінгів поспіль по три дні кожний для 15 жінок, лідерів ромської меншини та інших маргіналізованих груп  

 

Опис послуги:

 

 

Кількість діб проведення тренінгу – 6 діб.

Місце проведення – місто Одеса.

Кількість учасників тренінгу – 17 осіб, із яких 15 жінок - учасниць та 2 тренера.

Кількість діб проживання для 17 осіб – 6 діб.

Харчування – дворазове протягом однієї доби харчування протягом 6 діб для 17 осіб.

Кава – брейк – два рази на добу протягом шести діб для 17 осіб.

Оренда конференц – зали з відповідним обладнанням протягом шести діб.

Перевезення учасників заходу містом Одесою.

Оплата послуг двох тренерів за 6 діб.

Конференц – сервіси.

Проведення заходу заплановано у лютому 2024 року в центральній частині міста Одеси.

Ціна послуги Учасника, виходячи із приведених характеристик із розрахунку на 1 особу становить _______ грн.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ЛОТ № 4: офлайн тренінги для викладачів із DLCза визначеними пріоритетними темами (триденний тренінг для двадцяти учасників)

 

Опис послуги:

 

 

Кількість діб проведення тренінгу – 3 діб.

Місце проведення – місто Одеса.

Кількість учасників тренінгу – 22 осіб, із яких 20 викладачів - слухачів та 2 тренера.

Кількість діб проживання для 22 осіб – 2 доби.

Харчування – дворазове протягом однієї доби харчування протягом 2 діб для 20 осіб.

Кава – брейк – два рази на добу протягом двох діб для 20 осіб.

Оренда конференц – зали з відповідним обладнанням протягом трьох діб.

Витратні та навчальні матеріали (канцтовари тощо) для проведення заходу для використання учасниками заходу.

Перевезення учасників заходу містом Одесою.

Оплата послуг двох тренерів за 3 доби тренінгу.

Конференц – сервіси.

Проведення заходу заплановано у березні 2024 року в центральній частині міста Одеси.

Ціна послуги Учасника, виходячи із приведених характеристик із розрахунку на 1 особу становить _______ грн.

 

 

 

Контакти

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.