4 березня 2024 року відбудеться міжнародна конференція, що стосуватиметься теми репарацій для постраждалих від сексуального насильства, пов’язаного з війною та гендерних аспектів у миротворчих процесах.
Конференція має мати власну комунікаційну стратегію, в якій будуть передбачені додаткові заходи, у тому числі з цікавими та інтерактивними елементами, прес заходи тощо. УЖФ шукає постачальника комплексних послуг комунікаційного супроводу для проведення цих заходів.
Учасники тендеру
Організації або фізичні особи-підприємці, які мають позитивний досвід забезпечення комунікаційного сервісу для заходів різного рівня – локальні, масові, представницькі, зокрема, для громадських організацій та благодійних фондів.
Обсяг роботи та терміни
Передбачається, що після оголошення результатів тендеру, з обраним постачальником буде укладено договір на забезпечення комунікаційного сервісу для конференції і додаткових заходів 4-5 березня 2024 року. Для ефективної реалізації комунікаційного супроводу необхідно забезпечити виконання наступних робіт:
- • розробку комунікаційної стратегії, що включає
- • формулювання креативного меседжу конференції;
- • розробка візуальної айдентики;
- • створення креативної ідеї для конференції загалом та окремих івентів в рамках конференції.
- • комунікаційний супровід, на PRE та POST комунікацію, що містить у собі наступні роботи
- • розробка інформаційних та візуальних матеріалів (запрошень, інформаційних буклетів, банерів, ролл-апів, тощо)
- • комунікація та взаємодія зі ЗМІ
- • забезпечення технічної складової у візуальному супроводі конференції
- • організація зйомки та трансляції
- • реалізація візуального рішення на локації
Також передбачається що постачальник забезпечить відповідні умови та засоби для дотримання правил безпеки учасників заходів, обумовлених військовим станом. Послуги надаються в рамках проекту міжнародної технічної допомоги, що передбачає звільнення під сплати ПДВ.
Вимоги до потенційних постачальників послуг:
- • Позитивний досвід забезпечення комунікаційним супроводом конференцій, тренінгів, семінарів, презентацій, робочих зустрічей та круглих столів, конференцій, навчальних поїздок тощо;
- • Позитивний досвід співпраці з громадськими організаціями та благодійними фондами;
- • Наявність власної бази необхідного обладнання та засобів;
- • Позитивний досвід співпраці з Українським Жіночим Фондом або з партнерами Фонду буде перевагою;
- • Наявність у постачальника необхідних дозволів (наявність відповідних видів господарської діяльності, дозволів, ліцензій тощо);
- • Учасник не має податкових зобов’язань;
- • Учасник не є учасником жодних судових процесів та не є суб’єктом процедури банкрутства чи ліквідації;
- • Учасник не причетний до терористичної та/або злочинної діяльності та не має відношення до осіб та/або організацій, пов’язаних з терористичною та/або злочинною діяльністю;
- • Учасник має необхідний досвід, знання та можливості для постачання послуг, що закуповуються. У цьому випадку це може підтверджуватися переліком реалізованих проєктів та рекомендаціями інших клієнтів;
- • Учасник має достатні показники фінансово-господарської діяльності, що свідчать про його фінансову спроможність.
Для участі у тендері зацікавлені постачальники мають надати наступне:
- • Заповнену форму тендерної пропозиції, яка містить інформацію щодо досвіду постачальника, дає інформацію по кожному пункту вимог до постачальника та розрахунок вартості послуг (Додаток 1);
- • Попередній досвід постачальника у виконанні подібних завдань – список 5 організацій, яким було надано подібні послуги з комунікаційного супроводу протягом останніх 2-х років, і до яких можна звернутися за рекомендаціями;
- • Декларація/заява учасника щодо гарантій достовірності та точності поданої інформації, непричетності до будь-яких видів терористичної та/або злочинної діяльності та відсутності будь-якого відношення до осіб, пов’язаних з терористичною та/або злочинною діяльністю, а також відсутності конфлікту інтересів, податкової заборгованості, незалучення до ліквідаційних процедур, банкрутства, відкритих судових справ;
- • Для фізичних осіб-підприємців – документи, що підтверджують державну реєстрацію ФОП та номер і назву КВЕДу/ів, за якими надаватимуться послуги.
Просимо надсилати Ваші пропозиції за адресою [email protected] до 04 лютого 2024 року включно.
Коментарі