bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

262 події на місяць: експерти виміряли рівень активності культурних установ Миколаєва
22.10.2021

Культурні та мистецькі установи Миколаєва в середньому продукують 262 події на місяць. При чому найбільш активними є театри та гравці у сфері креативних індустрій.

Про це свідчать результати дослідження «Аналіз культурних політик та рівня задоволеності культурних потреб миколаївців: «Миколаїв: культурний контекст», яке проведено Агенцією розвитку Миколаєва у партнерстві з експертами Центру інноваційного розвитку територій (ЦІРТ) за підтримки Українського культурного фонду.

Презентація результатів досліджень відбулася в рамках Фестивалю актуального мистецтва Mykolaiv ART Week: CHANGE у громадському просторі *8 ПРИЧАЛ.

"Миколаїв культурний контекст" дослідження

Експерти дослідили рівень діджиталізації культурних установ міста, зокрема в розрізі їх представленості у віртуальному просторі.

«В Миколаєві досить розвинута культурна сфера, і відбувається багато подій. Але є брак інформування про них. Багато людей просто відчувають себе непроінформованими. Навіть, якщо люди знають, що відбувається в тій чи іншій установі, вони не завжди можуть знайти про цю подію достатньо інформації. І це дуже поганий знак, тому що ця людина вже зацікавлена. Вона вже докладає певних зусиль аби дізнатись про подію, але не може отримати всі подробиці щодо неї. Тому має бути більше прозорості», - вважає Дар’я Виставкіна, експертка ЦІРТ.

Експерти провели аналіз подієвої та новинної активності культурних інституцій в інтернет-форматі. Так, за рівнем представленості культурних установ Миколаєва у віртуальному просторі найбільш активними є театри (65 подій/міс) та гравці у сфері креативних індустрій (64). Далі йдуть бібліотечна (41), музейна (40) та музична (39) сфери. Найменш активними в інтернеті виявилися представники палаців культури (14).

«Миколаїв: культурний контекст» дослідження

Зокрема, більше 20 подій на місяць мають: Миколаївський національний академічний український театр драми та музичної комедії, Миколаївський обласний академічний театр ляльок, Миколаївська обласна філармонія, Платформа MY ART, Миколаївський обласний художній музей ім. В.В. Верещагіна, центральна бібліотека ім. М.Л. Кропивницького та арт-простір ДОФ.

Від 10 до 20 подій на місяць мають: Миколаївський академічний художній російський драматичний театр, Муніципальна виставкова зала Миколаївського міського палацу культури та мистецтв, громадський простір *8 ПРИЧАЛ, Миколаївський обласний краєзнавчий музей, концерт-хол «Юність».

Інші заклади демонструють значно меншу активність та майже невидимі в інформаційному просторі в інтернеті.

«Відсутність комунікацій з боку культурних установ та брак взаємодії з аудиторією – одні з головних викликів, що заважають аудиторії відвідувати їх події. Дуже часто, якщо просто скролити сторінку якоїсь культурної установи в фейсбуці, то інформації про події, які заплановані, не так багато. Більшість того, що ви побачити, це згадування про те, що вже відбулося», - зазначає Дінара Локтіонова, експертка ЦІРТ.

«Миколаїв: культурний контекст»

«Миколаїв: культурний контекст»

«Миколаїв: культурний контекст»

В рамках дослідження також був проведений інтернет-моніторинг кількості підписників на сторінки Facebook, Instagram та канали YouTube окремих закладів художньої культури міста.

Відповідно, за обсягом віртуальної аудиторії культурних установ Миколаєва в соціальних мережах лідером є Facebook (70% аудиторії). Менш активно представлені культурні установи в Instagram (26,5%) та YouTube (3,5%).

Найбільшу аудиторію серед слідкуючих за новинами та подіями має Миколаївський національний академічний український театр драми та музичної комедії – 7946 сукупних підписників, що складає 20% від загальної кількості підписників на культурні установи, які увійшли до вибірки.

миколаїв культурний контекст дослідження

миколаїв культурний контекст дослідження

миколаїв культурний контекст дослідження

Цікавим є розподіл аудиторій за художньо-естетичними потребами та інтересами відносно загальної віртуальної аудиторії різних культурних закладів. Зокрема, найбільш чисельними є театральна аудиторія (37%), аудиторія креативних індустрій (21%) та музеїв (15%). Менш чисельною є спільнота бібліотек (12%), музична аудиторія (11%) та кількість прихильників палаців культури (5%).

Щодо рівня готовності аудиторії залучатися до культурних подій онлайн, то найбільш затребуваним є події від креативних індустрій (1 місце), музичних установ (2 місце) та театральної сфери (3 місце). Найменш затребуваними є онлайн-події, що відбуваються в бібліотеках (4 місце), палах культури (5 місце) та в музеях (6 місце). В цілому, середня затребуваність одного культурного заходу онлайн в Миколаєві складає 317 споживачів.

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.