bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

7 «маст-хев» для сайтів громадських організацій
09.10.2017

Кожна громадська організація, яка хоче справляти враження професіоналів своєї справи та залучати фінанси – повинна мати сайт, який викликає довіру та інтерес. Як і будь-який чудовий сайт Ваш має бути простим, інтуїтивним, зручним для користувач

Сайт – це перше місце зустрічі громадської організації з тими хто хоче  познайомитися з її діяльністю, від враження від сайту дуже часто залежить чи захоче читач дізнатися більше про Вашу діяльність, прийти до Вас працювати або волонтерити – даний вагомий факт ніяк не можна ігнорувати. Наприклад, зважаючи на це нині важко знайти успішну закордонну некомерційну організацію в якої не було б фантастичного сайту.

Кожна громадська організація, яка хоче справляти враження професіоналів своєї справи та залучати фінанси – повинна мати сайт, який викликає довіру та інтерес. Як і будь-який чудовий сайт Ваш має бути простим, інтуїтивним, зручним для користувача, і настільки візуалізованим наскільки це взагалі можливо.

  1. Якісний контент

Ваша ГО скоріш за все спрямована на наступні цілі:

  • Поширення інформації
  • Надихання людей (фінансувати)
  • Пошук добровольців

Всі ці цілі є поважними, однак, якщо ваша робота не є настільки очевидною – вам буде важко виділити якусь конкретну. Пам’ятайте про золоте правило: Ви знаєте про свою неприбутковість більше ніж будь-хто інший, тому не вважайте що Ваша місія є для всіх очевидною.

Напишіть про Вашу діяльність якомога детальніше та чіткіше, додавайте фотографії з Вами та тими, кому Ви допомагаєте (або намагаєтеся) і переконайтеся що основний зміст контенту яскраво виділений з-поміж всього тексту. Маючи сайт, який є вільним від зайвої перенавантаженості інтуїтивним та простим Ви з більшою імовірністю донесете основний месидж вашої інформації, а також допоможете їм дійти до того, що Вам потрібно: як вони можуть Вам допомогти.

     2. Кнопка «Підтримати»

Сурова реальність часто нам говорить, що більшість речей ми просто не в змозі здійснити без фінансових ресурсів. Тому той факт, що Ваша ГО для здійснення своєї діяльності потребує коштів має сенс. Простий спосіб профінансувати вашу діяльність – буде стимулювати дану діяльність. Окремими гарними кроками в даному напрямку є розміщення статистики про те, як багато коштів вже було пожертвувано Вашій організації – гарні графіки та інфографіка, ставити дедлайни збору коштів на конкретну програму, а також розміщення інформації про те, на що конкретне були витрачені ті гроші, які зібрали. Найкраще у кнопці «підтримати» - що це пасивний збір фінансів на діяльність організації, який не потребує додаткових ресурсів.

    3. Реєстрація на сайті

Найефективніше і найпростіше здійснювати цей процес за допомогою реєстрації через електронну пошту.  Ви можете бути приємно здивовані тою кількістю людей, які хочуть допомогти Вашій справі. Навіть якщо вони не мають достатньо ресурсів, щоб підтримати Вас фінансово. Маючи пошти зацікавлених у Вашій діяльності людей Ви можете з легкістю надсилати їм інформаційні листи – це також простий спосіб розширювати аудиторію прихильників та бути присутніми в інформаційному полі вже існуючих.

    4. Наявність координатора соціальних мереж

Будь-яка громадська організація виграє від більшої її представленості та відомості широкій аудиторії і як усі ми розуміємо в нинішніх умовах соціальні мережі ідеальна платформа для масового розповсюдження інформації. Також не забувайте робити процес розміщення інформації з Вашого сайту приватними користувачами соціальних мереж максимально простим та інтуїтивним – закликайте їх до цього словами або окремим яскравим виділенням можливості це зробити. Пам’ятайте, що ключові інформаційні пости (наприклад, про події, які організовує Ваша організація) мають бути  закріпленими на початку сторінки в соціальній мережі. Також координатор соціальних мереж має оперативно та максимально інформативно відповідати на всі надіслані запити, повідомлення та коментарі в соціальних мережах.

   5. Розділ «Висвітлення у ЗМІ»

Ви маєте використовувати те, що діяльність Вашої організації висвітлюють інші. Хороша стаття або навіть телевізійний сюжет можуть створити багато позитивних обговорень та влучно поширити інформацію про діяльність – що, звісно ж, завжди корисно для того, щоб знайти нових прихильників, бути більше впізнаваними та авторитетними. Варто також пам’ятати, що коли Ви розміщуєте інформацію, яку попередньо опубліковувало інше джерело – Ви прикріплюєте його авторитет.

Вас не має стримувати від даного кроку те, що поки про Вашу організацію ще не написано багато талмудів  - неважливо чи про Вас уже написано 1 маленьку статтю чи 12 великих – створити розділ «Висвітлення в ЗМІ» на сайті організації в будь-якому випадку буде хорошим кроком, більше того, не потребуючим особливих зусиль.

   6. Сторінка для відгуків

Сторінку для відгуків також зробити не затратно – чому це важливо?  Перш за все, тому, що коли справа доходить до роботи з неприбутковою організацією відгуки поділяються на 2 типи і важливо розуміти що обидва вони є корисними для діяльності Вашої організації – спонукають того, хто переглядає сайт більше Вам довіряти і формують сприйняття організації як «живої».

  • Відгуки від людей, яким допомогла Ваша організація.  Варто пам’ятати, що люди люблять слухати успішні історії, а ще більше вони люблять бути їх частиною. Тому, якщо у Вас є позитивні відгуки від Ваших клієнтів – розміщення їх на окремій сторінці для відгуків принесе Вам багато користі.
  • Відгуки від людей з якими ти працював. Позитивний фідбек може бути не тільки від людей, яким Ви допомогли, але й від тих, з які були залучені до Вашої діяльності, бачили безпосередньо як Ви працюєте і знають наскільки професійною є Ваша діяльність, також це можуть бути організації з якими Ви співпрацювали. Завжди корисно коли Ваш авторитет підкріплюється авторитетом іншої організації, а також це демонструє Вас як надійного партнера. Розмістіть позитивні відгуки цих людей в окремому розділі, щоб кожен, хто думав про те чи долучитися до діяльності Вашої організації – зробив це з більшою вірогідністю.

   7. Блог!

Активне ведення блогу завжди забезпечує хорошу взаємодію з цільовою аудиторією. Ще одна величезна перевага наявності блогу це те, що часто посилання розміщується іншими блогами з подібною тематикою і в новинах сайтів – все це разом збільшує обсяг трафіку вашого сайту. Пишіть у своєму блозі про пов’язані з Вашою місією активності, актуальні події та можливості, згадуйте про партнерів.

Сайт – це важливий атрибут Вашої організації та її обличчя в Інтернеті – приділяйте йому достатньо уваги!

Контакти

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.