bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Мешканці Сніжного оцінили якість послуг, які їм надає місцева влада
24.04.2014

Громадські активісти у квітні провели опитування мешканців м. Сніжне щодо їх оцінки якості надання адміністративних послуг у міському ЦНАПі. Всього було опитано понад 100 мешканців міста.

Понад 60% відвідувачів міського Центру надання адміністративних послуг залишились незадоволеними якістю послуг та обслуговуванням з боку працівників міської ради.

Серед головних проблем в роботі ЦНАПу переважна більшість відвідувачів виділяє незручне приміщення для очікування та заповнення документів, малі та незручні часи прийому представників різних міських служб, довге вирішення справ, через що мешканцям доводиться ходити по іншим інстанціям.

Серед позитивних моментів роботи ЦНАПу в м. Сніжне понад 70% опитаних вказали відсутність черг та привітний персонал, який допомагає відвідувачам у вирішенні їх проблем.

На питання щодо покращення роботи ЦНАПу, понад 82% вказали, що необхідно збільшити кількість реєстраторів та розширити приміщення центру, 73% вважають, що необхідно відкрити банківське відділення у приміщенні міської ради, 69% вважають, що необхідно краще облаштувати місця для очікування та для заповнення документів та забезпечити надання бланків та ксерокопіювання у ЦНАПі.

Дослідження проводилось ГО «Агенція демократичного розвитку Донбасу» в рамках проекту «До якості через стандарти адміністративних послуг», що здійснюється за підтримки Європейського Союзу та Програми Розвитку Організації Об’єднаних Націй (ПРООН) в рамках всеукраїнського проекту «Поширення кращих практик недержавного моніторингу надання адміністративних послуг».

Довідка 

Проект ЄС та ПРООН «Поширення кращих практик недержавного моніторингу надання адміністративних послуг» започаткований у 2013 р. з метою вдосконалити процес надання адміністративних послуг органами місцевого самоврядування у містах України за рахунок посилення громадського контролю та налагодження ефективного зворотного зв’язку. Проект співфінансується Європейським Союзом та Програмою розвитку ООН в Україні, і виконується ПРООН у партнерстві з ГО «Самопоміч». Офіс проекту: вул. Еспланадна 20, оф. 713, Київ 01601, тел./ факс: +380 (44) 584 3475. 
Європейський Союз складається з країн-членів, які вирішили поетапно об’єднати разом свої інновації, ресурси і долі. Спільно, протягом 50-річного періоду розширення, вони побудували зону стабільності, демократії і поступального розвитку, підтримуючи культурну різноманітність, толерантність та індивідуальні свободи. Європейський Союз зацікавлений в обміні цими здобутками та цінностями з країнами і людьми поза його кордонами. 

Програма розвитку Організації Об’єднаних Націй (ПРООН) є глобальною мережею ООН в галузі розвитку. ПРООН тісно співпрацює з усіма верствами суспільства, допомагаючи розбудові країн, спроможних протистояти кризам, розвивати та підтримувати економічне зростання, націлене на покращення життя кожної людини. Працюючи у 177 країнах ми пропонуємо глобальне бачення з урахуванням специфіки місцевого розвитку, задля розширення прав та можливостей людей та підвищення життєздатності держав.Більше інформації про діяльність ПРООН 

«Самопоміч» - це громадська організація, яка робить людей сильнішими, навчаючи їх вирішувати проблеми та розвиваючи їх. Щодня понад 8 років ми напряму працюємо з львів’янами, безкоштовно надаємо підтримку усім мешканцям. Кожен може знайти тут щось для себе. Команда організації, поєднуючи досвід і сучасне бачення, впроваджує нові ініціативи для мешканців. Організація має чітку позицію, реагує на суспільні явища, здійснює громадський контроль та надає львів’янам корисну інформацію. «Самопоміч» допомагає покращити якість життя людей. Більше про діяльність організації

Контакти

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.