bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Відкритий конкурс для НУО з впровадження Проєкту USAID «Інновації для подолання епідемії ВІЛ»
07.07.2023

Дата оголошення: 7 липня, 2023 року

Прийом запитань: за надходженням

Надання відповідей на отримані запитання: протягом 1-2 робочих днів після отримання

Установча консультація: 12 липня 2023 року о 15:00 за посиланням в Zoom, код доступу: 732977

Кінцевий термін подання заявок: 31 липня 2023 року, 18:00 за Київським часом

Заявки мають бути подані шляхом надсилання їх у електронному вигляді на адресу [email protected] із темою повідомлення: «Заявка на субгрант за конкурсом RFA-72012121CA00001-23-04_Назва організації».

Очікувана дата початку впровадження субгрантових Проєктів: 2 жовтня 2023 року.

Незалежно від початку, субгрантові Проєкти мають бути завершені до 30 вересня 2024 року.

 

1. Інформація про Пакт (Pact Inc.)

Міжнародна організація Пакт є лідером у розвитку потенціалу недержавних організацій, мереж та організацій, що їм допомагають. Місія Пакту полягає в тому, щоб допомагати створювати в усьому світі сильні громади, які надають людям можливість заробляти на гідне життя, ростити здорові сім’ї та брати участь у демократичних процесах. Пакт досягає цього шляхом підвищення організаційного й технічного потенціалу громадських організацій, коаліцій та мереж, а також через створення зв’язків між урядом, бізнесом і громадянами задля досягнення соціальної, економічної та екологічної справедливості.

2. Інформація про конкурс на отримання субгрантів

Відповідно до повноважень, наданих Агентством США з міжнародного розвитку (USAID) за угодою №72012121CA00001, Пакт оголошує конкурс на отримання субгрантів для підтримки впровадження Проєкту “Інновації для подолання епідемії ВІЛ” (далі - Проєкт). Проєкт фінансується в межах Надзвичайного плану Президента США з надання допомоги у боротьбі зі СНІДом (PEPFAR) через Агентство США з міжнародного розвитку (USAID).

 

3. Опис Проєкту

3.1. Інформація про Проєкт

Проєкт “Інновації для подолання епідемії ВІЛ” впроваджується за фінансової підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID) в рамках Надзвичайної ініціативи Президента США з надання допомоги у боротьбі з ВІЛ/СНІД (PEPFAR).

Мета Проєкту

Прискорення зусиль України у досягненні епідемічного контролю над ВІЛ до 2030 року шляхом покращення програм профілактики, тестування та зв’язку з доглядом та лікуванням серед ключових та пріоритетних груп. Завданнями Проєкту є:

  1. Посилити існуючий комплекс послуг з ВІЛ гнучкими моделями диференційованого надання послуг з профілактики, тестування та зв’язком з догляду та лікування для задоволення потреб ключових груп клієнтів та їх суб-популяцій, з урахуванням демографічних, епідеміологічних, поведінкових, географічних та інших змін.
  2. Посилити спроможність громадських організацій впроваджувати та підтримувати моделі диференційованого надання послуг з ВІЛ на основі потреб ключових та пріоритетних груп шляхом залучення громадянського суспільства та розширення прав і можливостей громад.
  3. Сприяти створенню сприятливого політичного середовища для розширення доступу ключових та пріоритетних груп населення до послуг у сфері протидії ВІЛ, які засновані на дотриманні прав людини та спрямовані на клієнта.
  4. Відновити доступ до основних медичних послуг на рівні громади в пріоритетних областях для зниження рівня захворюваності та смертності внаслідок пов’язаних із війною станів здоров’я та перерваного доступу до медичних послуг. 

Виконавці

Проєкт “Інновації для подолання епідемії ВІЛ” впроваджується консорціумом організацій: Пакт як головний виконавець, FHI 360 і МБФ «СНІД Фонд Схід-Захід» як основні технічні партнери.

Термін впровадження Проєкту

Проєкт впроваджується протягом 5 років – з 1 липня 2021 року по 30 червня 2026 року.

 

3.2. Географія впроваждення Проєкту

Проєкти, які будуть реалізовуватися за кошти цього грантового конкурсу, можуть впроваджуватись в Дніпропетровській, Донецькій, Житомирській, Закарпатській, Запорізькій, Івано-Франківській, Київській, Кіровоградській, Львівській, Миколаївській, Одеській, Полтавській, Херсонській, Черкаській та Чернігівській областях та місті Києві чи їх частинах, які є підконтрольними уряду України.

Для визначення актуального статусу території рекомендовано керуватися затвердженим Міністерствомз питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України переліком громад у районах бойових дій, на тимчасово окупованих територіях та тих, що в оточенні. Посилання на наказ: Про затвердження Переліку терито… | від 22.12.2022 № 309 (rada.gov.ua)

Діяльність Проєкту в рамках територіальних громад має узгоджуватись з динамічною ситуацією, а рішення щодо змін у території діяльності у зв’язку із зміною статусу території обов’язково погоджуватися з Проєктною командою.

Діяльність в районах, де ведуться активні бойові дії, рекомендується виконувати лише з дотримання вимог щодо безпеки персоналу та інфраструктури.

Очікується, що грантоотримувач у своїй заявці на конкурс викладе обґрунтування вибору конкретної території для діяльності в рамках Проєкту, враховуючи такі основні (але не виключно) характеристики: стан та розвиток епідемії ВІЛ, доступ організації до ключових та пріоритетних груп клієнтів Проєкту (див. Розділ 3.4. Ключові та пріоритетні групи Проєкту), присутність у регіоні або безпосереднє виконання інших Проєктів, спрямованих на виявлення та лікування нових випадків ВІЛ, стан та доступ до медичної інфраструктури та медичних послуг, інші важливі характеристики, які впливають на вибір території.

 

3.3. Бюджет реалізації

Орієнтовна сума одного субгранту для одного субгрантера може складати 4.400.000.00[1] гривень тазалежить від зобов’язань, які готова буде взяти на себе кожна організація стосовно Модулів Проєктних активностей (див. пункт 3.5), кількості тестувань та фактичної кількості виявлення нових клієнтів з позитивним результатом.

Коригування орієнтовної суми субгранту відповідно до обраних модулів та кількості виявлених нових клієнтів з позитивним результатом тестувань  буде обговорено під час  установчої консультації 12 липня 2023 року о 15:00 за посиланням в Zoom, код доступу 732977.

Шаблон заповнення бюджету наведений у Додатку С “Формат бюджету до Оголошення. Основні вимоги щодо заповнення бюджету наведені у Додатку D “Формат деталізації до бюджету до Оголошення на гранти.

Рекомендації до бюджетування:

Фінансування може передбачати:

  • •  виплату заробітної плати штатних працівників організації та грошової винагороди працівників, які працюють за угодами цивільно-правового характеру та виконують обов’язки, що належать до реалізації Проєкту;
  • •  грошову винагороду працівникам та консультантам, які працюють за трудовими договорами, угодами цивільно-правового характеру, та тих, хто працює як фізичні особи - підприємці, до обов’язків яких безпосередньо входить надання послуг в межах Проєктної діяльності (консультанти, соціальні працівники, експерти, психологи, кейс-менеджери, спеціаліст з організаційного розвитку тощо);
  • •  додаткову грошову винагородау(бонуси) для надавачів послуг за успішне досягення результатів Проєкту відповідно до мети і показників;
  • •  виплату додаткових витрат, які з’являються внаслідок виплати заробітної плати, грошової винагороди, послуг, видачі товарів/надання послуг, які можуть бути розцінені як додаткове благо згідно національного законодавства (єдиний соціальний внесок (ЄСВ), інші податки);
  • •  товари/послуги, які сприяють виконанню Проєктної діяльності (наприклад, транспортні витрати, бонусне заохочення соціальним працівникам, юридичні послуги, послуги бонусного заохочення клієнтів для мотивації до тестування на ВІЛ (продуктові та гігієнічні набори/сертифікати та медикаменти, сертифікати на поповнення мобільного рахунку, інші заохочення), послуги з відновлення документів, консультації, доставка клієнтів до медичних закладів, інші товари/послуги, пов’язані з втіленням Проєктної діяльності), проведення заходів з навчання персоналу та організаційного розвитку (оновлення та виконання Плану організаційних змін (САР);
  • •  адміністративні витрати організації, що не можуть перевищувати 20% від загальної суми бюджету (банківська комісія, оренда приміщення, комунальні послуги, витрати на мобільний та інтернет зв’язок, послуги доставки, канцелярські товари для офісу тощо). Пріоритетом є бюджетування Проєктної діяльності.

Грантоотримувачу забороняється використовувати грантові кошти, включно із прямими та непрямими витратами, отриманим доходом в межах Проєкту та власним внеском організації, щоб:

  1. Купувати та отримувати  “визначені телекомунікаційні послуги”
  2. Продовжувати або поновлювати договір купівлі, чи отримання “визначених телекомунікаційних послуг”; або
  3. Вступати в договірні відносини (або продовжувати, чи поновлювати договір), щоб купувати, або отримувати обладнання, послуги, чи системи, які використовують «визначене телекомунікаційне обладнання та послуги», як суттєвий або значний компонент будь-якої системи, або невід’ємну технологію, яка є частиною будь-якої системи.

Витрати на телекомунікаційні послуги та послуги відео-нагляду, а також обладнання таке, як телефони, інтернет, відео-нагляд та «хмарні сервери» є дозволеними, за винятком тих, які вказані вище.

«Визначене телекомунікаційне обладнання та послуги» включають будь-яке із наведеного нижче:

  • •  Телекомунікаційне обладнання, виготовлене Huawei Technologies Company або ZTE Corporation (або будь-якими дочірніми, чи афілійованими структурами даних cуб’єктів);
  • •  Використання обладнання для телекомунікації та відео-нагляду з метою безпеки громадських місць, охорони державних закладів, фізичної охорони особливо важливої інфраструктури, та для інших цілей національної безпеки, виготовлене Hytera Communications Corporation, Hangzhou Hikvision Digital Technology Company, або Dahua Technology Company (або будь-якими дочірніми, чи афілійованими структурами даних cуб’єктів).
  • •  Телекомунікаційні послуги або відео-нагляд, який надається вказаними суб’єктами.
  • •  Обладнання або послуги телекомунікаційні або для відеоспостереження, що виробляються або надаються суб’єктами, які обґрунтовано вважаються Міністерством  оборони США за погодженням з директором Національної розвідки та директором Федерального бюро розслідувань, юридичними особами, що належать чи контролюються урядом іноземної держави. 

Також, грантоотримувачу забороняється витрачати кошти грантів на такі види товарів/послуг без окремого погодження з Проектом:

-          Проведення різних видів ремонтів та реконструкцій;

-          Військове спорядження;

-          Обладнання для спостереження;

-          Товари та послуги для підтримки діяльності поліції або інших правоохоронних органів;

-          Обладнання та послуги для переривання вагітності;

-          Предмети розкоші, обладнання для азартних ігор, обладнання для зміни погоди.

 

3.4. Ключові та пріоритетні групи Проєкту

Проєкт має забезпечити надання послуг таким ключовим групам:

  1. ЛВІН (люди, що вживають ін’єкційні наркотики) + їх статеві/ін’єкційні партнери;
  2. ЧСЧ (чоловіки, що мають секс із чоловіками) + їх статеві партнери;
  3. СП (секс-працівники/працівниці) + їх клієнти /статеві партнери.
  4. Статеві партнери ЛЖВ та їхні біологічні діти віком 0-18 років; 

З метою розширення  охоплення послугами з ПТВ Проєкт рекомендує звертати увагу та залучати до ПТВ осіб з числа перелічених нижче груп, які  в силу певних життєвих обставин та соціальних факторів схильні до значного ризику інфікування ВІЛ, а саме:

  • •  Люди, що вживають неін’єкційні наркотики (ЛВнІН);
  • •  Чоловіки віков від 35 років з проявами ризикованої поведінки щодо інфікування ВІЛ;
  • •  Люди які звільнились з місць позбавлення волі протягом останніх 6 місяців;
  • •  Трансгендерні люди;
  • •  Особи з числа ВПО за умови частої або епізодичної ризикованої поведінки.

Увага! Проєкт не прийматиме до звітування послуги, які надані представникам окремих груп через встановлені обмеження роботи з ними:

  • •  Представники силових відомств (військовослужбовці, співробітники поліції, СБУ, Національної гвардії, ТРО, тощо)
  • •  Особи, що знаходяться під юрисдикцією Державної служби виконання покарань (пробації, поселення, установи виконання покарання, СІЗО тощо).

З переліком та описом факторів ризиків підгруп ключових груп клієнтів можна ознайомитись у Додатку до цього Оголошення А2. Перелік та опис ключових та пріоритетних груп та підгруп Проєкту.

 

3.5. Очікувана діяльність організацій - субгрантерів у Проєкті

Організації-субгрантери можуть формувати свою Проєктну діяльність відповідно до самостійно обраних Модулів, описаних нижче. Обов’язковою для усіх організацій залишається діяльність Модулю 1 – тестування на ВІЛ на рівні громади. Усі інші Модулі обираються організацією за бажанням та відповідно до організаційної спроможності. Відповідно, виділене фінансування та формування бюджету у цьому Проєкті для кожної організації залежатиме від обраної додатково до Модулю 1 діяльності. 

Модуль 1 (обов’язкова діяльність): Надання послуг з тестування на ВІЛ (далі – ПТВ) кров’яними швидкими тестами представникам ключових та пріоритетних груп на рівні громад.

Орієнтовна сума одного субгранту для виконання завдань за Модулем 1: 1.700.000.00 гривень[2] та залежить від запропонованих організацією зобов’язань щодо тестування та виявлення нових клієнтів.

Завданням Модулю 1 є залучення до тестування представників ключових та пріоритетних груп Проєкту з метою виявлення нових випадків ВІЛ та доведення до лікування АРТ вперше виявлених з ВІЛ; наближення до клієнтів послуг з тестування у громадах через запровадження підходу з диференційованого надання ПТВ.

Модуль 1 має передбачати такі активності, але не обмежуватися ними:

Активності

Очікувані результати

1.1  Регулярне здійснення ситуаційного аналізу каскаду надання послуг з профілактики, тестування та лікування ВІЛ (далі – Каскад) в межах території впровадження Проєкту з метою виявлення прогалин у:

1.1.2     способах залучення до Каскаду тих ключових та пріоритетних груп клієнтів, які мають ризик інфікування ВІЛ, але не охоплені наявними послугами;

1.1.3     сегментації клієнтів з числа ключових та пріоритетних груп з метою визначення тих категорій клієнтів, які потребують цілеспрямованих зусиль з метою залучення їх до Каскаду;

1.1.4     організації процесу, наявних підходах надання послуг Каскаду для ключових та пріоритетних груп клієнтів;

1.1.5     складі послуг, які входять до існуючих пакетів з профілактики ВІЛ.

Здійснено щоквартальний аналіз надання послуг в рамках Каскаду на рівні території впровадження діяльності; розроблено пропозиції для подолання виявлених прогалин в межах діяльності Проєкту;

 

визначено підгрупи клієнтів в рамках ключових та пріоритетних груп Проєкту, які потребують цілеспрямованих зусиль з метою залучення їх до Каскаду на рівні території впровадження діяльності.

 

1.2     Розробка та подальший розвиток ефективних моделей  диференційованого надання послуг з ВІЛ (далі – ДНП), сфокусованих на залученні до ПТВ, що передбачає:

1.2.1   Опис працюючих або розробка нових стратегій диференційованого пошуку та залучення до ПТВ представників ключових та пріоритетних груп, які мають ризик інфікування ВІЛ (попередньо визначених сегментацію) з метою виявлення серед них нових випадків ВІЛ.

1.2.2   Регулярний перегляд процесу та результатів впровадження моделей ДНП, їх зміна задля підвищення ефективності диференційованого надання ПТВ.

Розроблено моделі ДНП з потенційно ефективними способами пошуку нових клієнтів з метою залучення їх до ПТВ  для визначених підгруп з числа ключових та пріоритетних груп Проєкту. Щоквартально здійснено оцінку впровадження моделей ДНП з внесенням за потреби змін до їх описів.

1.3 Організація процесу та здійснення тестування на ВІЛ кров’яними швидкими тестами серед представників ключових та пріоритетних груп клієнтів з метою виявлення нових випадків ВІЛ на рівні громад/ поза межами медичних закладів, що передбачає:

1.3.1   Використання скринінгу/ оцінки поведінкових ризиків інфікування ВІЛ на етапі залучення до тестування на ВІЛ.

1.3.2   Застосування індексного тестування та тестування найближчого оточення/ соціальних мереж з підвищеним ризиком інфікування ВІЛ представників ключових та пріоритетних груп Проєкту як основних стратегій пошуку нових випадків ВІЛ в межах розроблених моделей ДНП.

1.3.3   Включення тестування на вірусні гепатити, сифіліс (за умови наявності швидких тестів) до ПТВ з метою оптимізації пошуку нових випадків ВІЛ. 

1.3.4 Забезпечення надання додаткових послуг з урахуванням специфічних потреб представників ключових та пріоритетних груп Проєкту для підвищення їх мотивації до ПТВ. 

Додаткові послуги можуть включати в себе соціально-психологічні, які сприяють прихильності клієнтів до організації та їх утримання в Каскаді. Наприклад, індивідуальні/ групові консультації психолога/ соціального працівника/ юриста; групи взаємодопомоги для клієнтів; допомогу в отриманні та доставці АРТ; перенаправлення на участь у  програмі ЗПТ. Задля спрямування для отримання/ надання додаткових послуг, а також пошуку нових джерел доступу до потенційних клієнтів з числа ключових та пріоритетних груп передбачити картування послуг партнерських організацій та розвиток співпраці з ними.

1.3.5 Видача мотиваційних наборів та профілактичних товарів для збільшення попиту на ПТВ та заохочення представників ключових та пріоритетних груп, їх партнерів та найближчого оточення до ПТВ. Мотиваційні набори можуть включати профілактичні товари (презервативи, лубриканти); сертифікати на товари та послуги; картки поповнення мобільного рахунку; транспортні проїзні квитки тощо.

Збільшено кількість нових осіб з числа представників ключових та пріоритетних груп, яким встановлено діагноз «ВІЛ-інфекція».

Очікується, що щоквартально не менше 25% від загальної кількості вперше виявлених з ВІЛ буде досягнуто в рамках індексного тестування.

Очікується, що щоквартально не менше 15% від загальної кількості вперше виявлених з ВІЛ буде досягнуто в рамках тестування найближчого оточення/ соціальних мереж з підвищеним ризиком інфікування ВІЛ.

 

 

1.4 Забезпечення супроводу/ скерування для постановки на диспансерний облік та отримання лікування АРТ для вперше виявлених з ВІЛ в межах Проєкту, що передбачає:

1.4.1 Здійснення супроводу/ скерування до ЗОЗ клієнтів з позитивним результатом швидкого кров’яного тесту для подальших підтверджувальних досліджень, якому передує картування послуг медичних закладів на території впровадження Проєкту. 

1.4.2 Відслідковування результатів скерування до ЗОЗ для підтвердження інфікування ВІЛ; постановки на диспансерний облік та отримання лікування АРТ.

95% осіб з числа представників ключових та пріоритетних груп, які отримали позитивний результат швидкого тесту на ВІЛ, зареєстровані під медичним наглядом та отримали підтвердження діагнозу “ВІЛ-інфекція”.

95% осіб з числа представників ключових та пріоритетних груп, які отримали підтвердження діагнозу “ВІЛ-інфекція”, розпочали отримувати АРТ.

1.5 Забезпечення комунікації для залучення ключових та пріоритетних груп до послуг Проєкту та інформування про результати роботи Проєкту:

1.5.1 Розробка та впровадження комунікаційних заходів: проведення онлайн та офлайн подій (наприклад, акції з тестування на ВІЛ, освітні події тощо), розробка та розповсюдження інформаційно-освітніх матеріалів для залучення ключових груп (брошури, лефлети, плакати тощо).

1.5.2 Забезпечення комунікації про результати роботи в рамках Проєкту як через свої канали комунікації (сайт, соцмережі), так і зовнішні (ЗМІ, розсилки, партнерські ресурси)

 

Розроблено та впроваджено  не менше однієї події протягом проєктного року: акції, флешмобу, зустрічі чи іншої інформаційної події для залучення ключових та пріоритетних груп до послуг організації в рамках Проєкту, і/або не менше одного пакету інформаційно-освітніх матеріалів (розробка і/або друк (за потреби, для офлайн форматів) і розповсюдження макетів, наданих Проєктом): постерів, лефлетів, брошур, онлайн кретивів тощо.

 

Задокументувано не менше 1 історії успіху у квартал.


Розміщено не менше 10 публікацій у квартал про результати роботи Проєкту,  враховуючи історії успіху (канали: соцмережі організації, сайт, ЗМІ тощо).

1.6 Впровадження розробленого та затвердженого Проєктом “Інновації для подолання епідемії ВІЛ” плану організаційних змін та забезпечення його актуальності впродовж Проєктного року.

1.6.1 Для нових субгрантерів Проєкту - спільно з командою Проєкту пройти Інтегровану оцінку організаційної та технічної спроможності (Integrated Technical and Organizational Capacity Assessment, ITOCA) і розробити план організаційних змін упродовж перших двох місяців реалізації Проєкту. 

1.6.2 Для субгрантерів, що вже співпрацювали з Проєктом у 2022 - 2023рр., - оновити план організаційних змін (визначити пріоритети на рік, оновити строки виконання, тощо) упродовж перших двох місяців реалізації Проєкту. 

1.6.3 Щонайменше раз на рік провести проміжний перегляд та оновлення плану організаційних змін задля забезпечення його актуальності.

1.6.4 В обов’язковому порядку взяти участь у щорічній сесії оцінки Індексу продуктивності організації (Organizational Performance Index, OPI). 

Виконано не менш як 30% активностей плану організаційних змін, закладених на на Проєктний рік.

 

Умови Модулю:

1. Очікується, що опис намірів та бачення змісту моделей ДНП для ключових та пріоритетних груп Проєкту будуть подані за формою опису моделей ДНП (додаток А3. Формат опису моделей ДНП до цього Оголошення).

Для кожної визначеної ключової чи пріоритетної групи має бути поданий окремий опис моделі ДНП за наданою формою.

2. Основні теоретичні та практичні засади розробки та опису моделей ДНП викладені у Додатку A1. Теоретичне підгрунтя впровадження ДНП до цього Оголошення. Проєкт рекомендує уважно ознайомитись зі змістом Додатку А1 перед тим, як переходити до опису моделей ДНП та врахувати Додаток А2 із переліком та описом пропонованих підгруп ключових та пріоритетних груп клієнтів Проєкту. 

Модуль 2: Розповсюдження оральних тестів для самотестування на ВІЛ серед представників ключових та пріоритетних груп Проєкту

Завданням Модуля 2 є охоплення ПТВ шляхом цільового поширення оральних тестів для самотестування на ВІЛ осіб з числа ключових та пріоритетних груп Проєкту, яких складно залучити до тестування кров’яними швидкими тестами.

Мінімальна сума одного субгранту для виконання завдань за Модулем 2: 32.000.00 гривень за умови розповсюдження мінімальної кількості - 100 наборів оральних тестів. Сума Модулю може бути змінена з кроком збільшення показника по розповсюдженим оральним тестам в 100 шт. Максимальна заявлена кількість розповсюджених оральних тестів 2000 шт.

Модуль 2 має передбачати такі активності, але не обмежуватися ними:

Активності

Очікувані результати

 

2. Організація процесу первинного та вторинного розповсюдження оральних тестів для самотестування на ВІЛ на рівні громад, що передбачає:

2.1 Визначення дієвих стратегій розповсюдження оральних тестів з метою досягнення складно доступних осіб для залучення до ПТВ кров’яними швидкими тестами, які мають ризик інфікування ВІЛ, включно з статевими/ ін’єкційними партнерами та найближчим оточенням/ соціальних мереж з підвищеним ризиком інфікування ВІЛ представників ключових та пріоритетних груп.

2.2 Забезпечення асистованого та неасистованого самотестування на ВІЛ на рівні громад/ поза межами медичних закладів.

2.3 Забезпечення збору зворотного зв’язку про результати самотестування на ВІЛ оральним тестом, що може передбачати окрему систему мотивації за сповіщення про результат самотестування на ВІЛ оральним тестом.

2.4 Здійснення супроводу/ спрямування до НУО та ЗОЗ клієнтів з позитивним результатом орального тесту для подальших підтверджувальних досліджень включно з подальшим супроводом/ спрямуванням для постановки на диспансерний облік та отримання лікування АРТ для нововиявлених з ВІЛ

Збільшено кількість осіб з числа представників ключових та пріоритетних груп, які знають про свій ВІЛ статус.

 

  

Модуль 3: Забезпечення супроводу осіб з високим ризиком інфікування ВІЛ до отримання доконтактної профілактики ВІЛ (ДКП)

Орієнтовна сума одного субгранту для виконання завдань по Модулю: 386.000.00 гривень[3]

Завданням Модуля 3 є залучення осіб з високим ризиком інфікування ВІЛ до ДКП з метою профілактики ВІЛ.

Модуль 3 має передбачати такі активності, але не обмежуватися ними:

Активності

Очікувані результати

3. Організація процесу пошуку та залучення до ДКП осіб з високим ризиком інфікування ВІЛ на рівні громад, що передбачає:

3.1 Забезпечення проведення немедичного скринінгу/ оцінки наявності ознак за якими рекомендується ДКП ВІЛ-негативним клієнтам Проєкту, першочергово ВІЛ-негативним індексним партнерам.

3.2 Забезпечення супроводу/ спрямування клієнтів до ЗОЗ задля проведення медичного скринінгу.

3.3 Сприяння у проходженні клієнтами обов’язкових обстежень (оцінка кліренсу креатиніну) та рекомендованої діагностики (ІПСШ, ВГВ) для отримання ДКП.

3.4 Відслідковування результатів отримання ДКП включно з наданням рекомендацій щодо прихильності до ДКП.

Збільшено кількість осіб з підвищеним ризиком інфікування ВІЛ, які вперше розпочати прийом ДКП.

 

  

Модуль 4: Організаційний розвиток та регіональні комунікаційні активності

Орієнтовна сума одного субгранту для виконання завдань по Модулю: 800.000.00 гривень.

4.1 Завдання Модулю в розрізі організаційного розвитку є розширеним переліком завдань (у частині відсотку виконання плану організаційних змін та залучення фахівця з організаційного розвитку),  передбачених п. 6 Модуля 1. Організація на власний розсуд може обрати/не обирати п. 4.1 Модулю 4 з відповідним додатковим фінансуванням для реалізації розширеного переліку активностей, що не скасовує виконання базових завдань, передбачених Модулем 1. 

Активності

Очікувані результати

4.1.1 Впровадження розробленого та затвердженого Проєктом “Інновації для подолання епідемії ВІЛ” плану організаційних змін та забезпечення його актуальності впродовж Проєктного року.

4.1.2 Для нових суб-грантерів: пройти Інтегровану оцінку організаційної та технічної спроможності (Integrated Technical and Organizational Capacity Assessment, ITOCA - проводиться командою Проєкту) і розробити план організаційних змін упродовж перших двох місяців реалізації Проєкту. В описовій частині заявки прописати основні пріоритети організації щодо організаційної та програмної спроможності на 2023-2024рр., які потенційно ляжуть в основу плану організаційних змін.

4.1.3 Для субгрантерів, що вже співпрацювали з Проєктом у 2022 - 2023рр., - оновити план організаційних змін (визначити пріоритети на рік, оновити строки виконання, тощо) упродовж  першого місяцю реалізації Проєкту. Також, в описовій частині заявки прописати основні пріоритети організації щодо організаційної та програмної спроможності на 2023-2024рр., відображені у плані організаційних змін.

4.1.4 Призначити фахівця з організаційного розвитку, відповідального за контроль впровадження плану організаційних змін, з відсотком зайнятості 80–100%. 

Виконано не менш як 80% активностей плану, закладених на на Проєктний рік.

 

4.2. Завдання Модулю в розрізі комунікацій є додатковими до завдань, які включені до обов’язкового Модулю 1. Організація на власний розсуд може обрати п. 4.2 Модулю 4 і відповідне додаткове фінансування для реалізації регіональних комунікаційних активностей, що не скасовує виконання базових завдань, передбачених Модулем 1. 

 Завдання Модулю в розрізі комунікацій має передбачати такі активності:

Активності

Очікувані результати

4.2.1Проведення регіональних комунікаційних активностей в рамках загальнонаціональної кампанії для залучення до тестування на ВІЛ представників ключових груп.

Проєкт надасть загальну концепцію (в якій буде описано портрет сегментів цільової аудиторії, меседжі, спікерів, канали, інструменти загальнонаціональної кампанії та матрицю пропонованих регіональних активностей), а також розробить окремі пакети матеріалів (макети інформаційних матеріалів, адаптовані під цифрові та офлайн формати, відео, креативи) для комунікації з кожною цільовою групою (особлива увага на ЛВІН, СП, ЧСЧ). Матеріали включатимуть формати для онлайн активностей (переважно для СП та ЧСЧ) та офлайн (переважно для ЛВІН). 

4.2.2 Напрацювання індивідуального комунікаційного плану, який базуватиметься на цільовій аудиторії та запланованих активностях, що зафіксовані в ДНП-моделі організації.

Шаблон плану та інструкції для заповнення подані у додатку G “Комунікаційний план”.

4.2.3. Впровадження активностей.

Усі активності мають бути розроблені відповідно до цільових аудиторій, каналів та інструментів. Приклад описано у додатку G “Комунікаційний план”. Активностями можуть бути, наприклад,  як розміщення постерів у 54 аптеках міста або 3 акції з розповсюдження оральних тестів, так і серія з 15 дописів щомісяця для Instagram, участь у 18 телепередачах або партнерство з 15 роботодавцями ключових груп ЦА.

4.2.4. Відстеження ефективності. Організація має відстежувати виконання KPIs, заявлених у Комунікаційному плані. Для впровадження цієї діяльності Проєкт надаватиме менторську підримку організаціям.

Регіональна кампанія для залучення КГ до тестування на ВІЛ впроваджена, заявлені показники ефективності досягнуто:

-          Організація розробила індивідуальний комунікаційний план,

-          Організація впровадила  заплановані активності відповідно до комунікаційного плану.

-          Організація підготувала звіт за результатами впровадження активностей і досягення показників ефективності (KPIs).

Умови Модулю:

Допустимі витрати за п. 4.1 Модулю 4 включають заробітну плату фахівця з організаційного розвитку (до 50% ставки) та діяльність, пов’язану із впровадженням плану організацій змін (навчальні заходи, залучення зовнішніх експертів, стажування, обмін досвідом, тощо).

Опис активностей за п. 4.2 Модулю 4 прохання подати у формі додатку G “Комунікаційний план”. Погоджена версія вважатиметься базовою і розвиватиметься організацією після погодження гранту.

 

Модуль 5: Розповсюдження тестових систем  Mylan для самотестування на ВІЛ серед  представників ключових та пріоритетних груп

Орієнтовна сума одного субгранту для виконання завдань по Модулю: 245.000.00 гривень[4]

Завдання Модулю має передбачати такі активності, але не обмежуватися ними:

Активності

Очікувані результати

5.1 Цільове розповсюдження Mylan тестів для самотестування на ВІЛ силами представників громади серед ключових та пріоритетних груп Проєкту.

Рекомендовані групи клієнтів для розповсюдження Mylan тестів:

- соціальні мережі з підвищеним ризиком інфікування ВІЛ клієнтів Проєкту та залучених рекрутерів з числа КГ;

- індексні партнери (статеві та/або ін’єкційні) клієнтів.

Збільшено кількість людей з числа  ключових та пріоритетних груп на рівні громади регіону впровадження діяльності, які знають про свій ВІЛ статус.

 

 

5.2Реалізація посиленого підходу з вторинного поширення тестових систем Mylan для самотестування на ВІЛ силами представників ключових та уразливих груп  

5.2.1 Організація виконавець має організувати  систему взаємодії та підтримки між надавачами послуг з асистованого самотестування на ВІЛ на базі НУО (соціальними працівниками, кейс-файндерами, консультантами за принципом «рівний-рівному» тощо) і рекрутером з числа ключових та пріоритетних груп, який залучений до поширення тест-ситем Mylan на рівні громади. Рекрутер залучає до самотестування осіб з числа соціальних мереж з підвищеним ризиком інфікування, а також їх статевих та ін’єкційних партнерів.

Очікується, що клієнтам з числа ключових та пріоритетних груп пропонується виконати роль Рекрутера з поширення тестових систем Mylan серед своїх партнерів та/або соціального оточення та сприяти здійсненню самотестування на ВІЛ і зв’язку з системою надання соціально-психологічної (на базі НУО) та медичної (на базі профільних закладів охорони здоров’я (ЗОЗ)) допомоги. При цьому, соціальні працівники, які мають достатні практичні навички надання послуг з асистованого тестування ВІЛ та зв’язку з лікуванням виконуватимуть функції координаторів поширення тестів та наставників для клієнтів, які погодяться стати Рекрутерами.

Розповсюдження тест-систем Mylan може здійснюватися клієнтами з нещодавно встановленим діагнозом «ВІЛ-інфекція» (при індексному тестування), а також серед соціального оточення, яке може практикувати ризикову щодо інфікування ВІЛ поведінку (розповсюдження клієнтами, які не мають підтвердженого діагнозу «ВІЛ-інфекція», але практикують ризикову щодо інфікування ВІЛ поведінку).

5.2.2 Система взаємодії з рекрутером має містити також механізм та способи відслідковування та повернення інформації про результати самообстеження розповсюджених Mylan тестів. В разі отримання позитивного результату Mylan тесту, клієнтам, пропонується супровід з боку організації, та має бути забезпечений соціальних супровід до ЗОЗ з метою підтвердження результату та постановки на облік та АРТ.

5.2.3 Організація виконавець має передбачити систему мотиваційного заохочення рекрутерів, та відобразити ці витрати в бюджеті.  

Функціонує система посиленого підходу з вторинного поширення тестових систем Mylan для самотестування на ВІЛ силами представників ключових та уразливих груп

 

 

5.3 Здійснення супроводу та перенаправлення для постановки на диспансерний облік та АРТ.  

Люди, які в ході самотестування  Mylan тестами отримали позитивний результат та повідомили про це надавача послуг (соціального працівника) виконавця, мають бути проконсультовані щодо перенаправлення до медичного закладу для підтвердження діагнозу “ВІЛ-інфекція”, подальшої постановки під медичний нагляд та початку лікування АРТ. За необхідності, надавач послуг (соціальний працівник) виконавця може здійснити тестування швидкими кров’яними тестами на базі організації та надати послуги з супроводу для підтвердження діагнозу “ВІЛ-інфекція”, постановки під медичний нагляд. В таких випадках, результати тестувань, консультацій та перенаправлень мають бути відслідковані виконавцем.

95% представників  ключових та пріоритетних груп, які отримали позитивний результат швидкого тесту на ВІЛ, зареєстровані під медичним наглядом та отримали підтвердження діагнозу “ВІЛ-інфекція” та розпочали АРТ.

 Умови Модулю:

  1. Рекомендації стосовно організації взаємодії соціального працівника з рекрутером в рамках впровадження посиленого підходу з вторинного поширення тестових систем для самотестування на ВІЛ силами представників ключових та уразливих груп можна знайти в Додатку А4 до цього Оголошення.
  2. Діяльність передбачає залученість досвідченого соціального працівника в якості координатора системи посиленого охоплення ПТВ та наставника для залучених рекрутерів з числа ключових та уразливих груп. Передбачити у своїх заявках відповідального фахівця (-чиню) з функцією координатора та наставника для Рекрутерів з числа КГ.

Модуль 6: Покращення доступу до медичних послуг через механізми гуманітарної та психологічної підтримки.

Орієнтовна сума одного субгранту для виконання завдань по Модулю: 880.000.00 гривень.

Завдання Модулю має передбачати такі активності, але не обмежуватися ними:

Активності

Очікувані результати

6.1 Посилення потенціалу гуманітарного реагування.

Організація виконавець зобов’язується забезпечити участь своїх співробітників у навчанні з питань гуманітарних принципів та практик та зміцнення спроможності НУО, включаючи розробку інтеграції гуманітарних концепцій у поточну діяльність. Навчання буде проводитись командою Проєкту.

За результатами навчання та технічної підтримки організація виконавець мають:

6.1.1. проводити періодичний аналіз потреб ключових груп у гуманітарній допомозі, та розробляти маршрути клієнтів для направлення до існуючих служб з метою забезпечення продуктами харчування, одягом, житлом. 

6.1.2. забезпечувати підтримку клієнтів для вирішення більш складних потреб, включаючи психологічну та розширеної соціальної підтримку. 

6.1.3. організувати надання послуг зі скринінгу на супутні захворювання (не асоційовані з ВІЛ) шляхом залучення медичних працівників в офіс організації.

Підвищено потенціал НУО щодо гуманітарного реагування в регіоні.

 

Збільшено кількість осіб, які отримали гуманітарну допомогу в громадах.

 

Забезпечено надання послуг зі скринінгу на супутні захворювання. 

 

За результатами скринінгів здійснено перенаправлення клієнтів за медичною та іншою допомогою.

 

 

  

6.2 Створення або благоустрій безпечних просторів для ключових груп, як точок доступу до основних послуг з питань ВІЛ та охорони здоров’я. 

Діяльність за цим піднапрямом має передбачати:

6.2.1. Підтримку наявних або створення нових безпечних просторів, у тому числі «центрів стійкості» у стратегічних та доступних безпечних місцях.В рамках цієї діяльності може бути забезпечено доступ до Інтернету, електроенергії, опалення, тимчасового притулку та речей першої необхідності для ключових груп населення, включаючи засоби для попередження інфекцій, таких як  надання та використання масок і дезінфікуючих засобів. Проект не буде підтримувати  видатки на будівництво.

Підтримано функціонування наявних безпечних просторів. 

 

Збільшено кількість  нових безпечних просторів.

6.3 Підвищення  поінформованості клієнтів щодо  профілактики та протидії  домашньому та гендернозумовленому насильству.


Проєкт забезпечить НУО стандартами та інформаційними матеріалами про систему психологічної та соціальної допомоги, включно з реагуванням на різні форми насильства.

З урахуванням отриманих навчальних та інформаційних матеріалів, НУО може пропонувати заходи щодо:

- популяризації регулярних медичних оглядів, вакцинації, інформування про наявні медичні послуги в громаді

- протидії домашньому та гендернозумовленому насильству

- можливості перенаправлення до наявних у громадах надавачів послуг із протидії та захисту від домашнього та гендернозумовленого насильства.

Підвищено поінформованість клієнтів щодо підходів з профілактики та протидії різним формам насильства

 

 

 

3.6. Показники ефективності

Проєктом визначено обов’язкові показники ефективності реалізації програмної діяльності, які представлені у Додатку В. Таблиця обов’язкових показників до цього Конкурсу. Від заявників очікується визначення цілей за показниками у таблиці, наведеній в Додатку В. Кількість показників може бути збільшена заявниками або Проєктом після отримання заявки, в залежності від запропонованих у заявці активностей. В такому випадку від заявників очікуватиметься визначення цілей також за додатковими показниками. Детальні інструкції щодо визначення цілей також наведені у таблиці показників в Додатку В.

 

3.7. Умови впровадження діяльності:

  1. Організація-виконавець Проєкту буде забезпечена швидкими кров’яними та оральними тестами для діагностики ВІЛ, а також товарами медичного призначення та іншими товари, які використовуються для надання послуг з профілактики інфікування ВІЛ, ВГС, Сифіліс. Організація-субгрантер Проєкту має забезпечити безпечне зберігання та утилізацію виробів медичного призначення, які можуть нести потенційні ризики для здоров’я (скарифікатори), швидких тестів та профілактичних товарів на складі організації, регіональних центрів СНІДу або інших ЗОЗ/партнерських організацій наданих в рамках реалізації даного Проєкту.
  2. Організація виконавець разом з командою Проєкту протягом перших двох місяців Проєкту має розробити План моніторингу і мінімізації впливу на навколишнє середовище, в тому числі план утилізації скарифікаторів, голок в межах діяльності по Модулю 1 та закупленої техніки та ін. товарів для реалізації активностей по Модулю 6. Організація виконавець зобов’язується застосовувати розроблені плани та надавати щоквартальний звіт у формі, яка буде розроблена в рамках Плану моніторингу.
  3. Заявники повинні мати налагоджені контакти із регіональною службою СНІДу для здійснення щомісячної дедуплікації даних щодо виявлених нових випадків ВІЛ-інфекції.
  4. Організація виконавець здійснює постійний моніторинг та аналіз процесу впровадження діяльності з надання послуг в рамках Каскаду на рівні організації, з метою оперативного реагування, ефективності програмних зусиль та планування, заснованого на результатах.
  5. Заявники мають розробити систему мотивації для надавачів послуг/соціальних працівників, що передбачатиме винагороду за виявлення, доведення до обліку та лікування  нововиявленого клієнта.
  6. Для здійснення моніторингу за послугами, наданими в рамках проекту використовуватиметься Інформаційно-телекомунікаційна система «Моніторинг надання соціальних послуг в Україні: DATACHECK UKRAINE» (скорочено та надалі по тексту - «DATACHECK»). Для виконавців проекту буде проведено тренінг по роботі із DATACHECK.
  7. Організація виконавець має забезпечити дотримання вимог брендингу і маркування, який буде затверджений у додатку до договру.
  8. Рекомендації щодо складу команди впровадження Проєкту:
  • •  Координатор Проєкту (рекомендовано не менше 50% зайнятості)
  • •  Бухгалтер Проєкту
  • •  Фахівець з організаційного розвитку (не менше 50% зайнятості)
  • •  Надавачі послуг з тестування на ВІЛ та супроводу клієнтів (не менше 30% зайнятості)
  • •  Фахівець з комунікацій (не менше 50% зайнятості)
  • •  Фахівець з МІО/документатор (не менше 50% зайнятості)

Пропозиції по складу команди стосуються обов’язкової діяльності по Модулю 1. Додаткові вимоги щодо персоналу в рамках впровадження інших модулів прописані у відповідних блоках.

     9. Організація виконавець зобов’язується брати обов’язкову участь у навчально-практивних заходах, ініційованих Проєктом:

  • •  консультаціях, тренінгах з розробки моделей диференційованого надання послуг для ключових та пріоритетних груп клієнтів;
  • •  консультаціях, тренінгах з покращення процесу впровадження тестування на ВІЛ, включаючи індексне тестування на ВІЛ, тестування в соціальних та “ризикових” мережах;
  • •  консультаціях з питань покращення системи переадресації клієнтів з ключових та пріоритетних груп за медичними, соціальними, юридичними, правовими послугами, які не пов’язані напряму з ВІЛ;
  • •  участь відповідальних за МіО спеціалістів в установчій сесії та наступних технічних зустрічах з МіО;
  • •  тренінгах, супервізіях, спільнотах практиків, семінарах та інших програмах для Проєктних команд (координатор Проєкту, фахівець з організаційного розвитку, соціальні працівники, психолог, юрист, документатор, спеціаліст з аналітики/моніторингу та оцінки, комунікацій тощо);
  • •  заходах,  спрямованих на посилення комунікаційної складової, для фахівців з комунікацій.

3.8 Строки впровадження Проєктів

Проєкти розпочнуть діяльність не раніше 2 жовтня 2023 року. Незалежно від початку, Проєкти мають бути завершені до 30 вересня 2024 року. У разі результативного впровадження діяльності, Проєкт розглядатиме можливість продовження суб-гранту.

Фінансування Проєктів буде проведено за умови затвердження зазначених Проєктів донором.

 

4. Подання заявок

4.1. Відповідність вимогам

Громадські або благодійні організації, що подаватимуть Проєктні пропозиції за цим Конкурсом, мають відповідати наступним обов’язковим вимогам:

  • •  бути офіційно зареєстрованими зі статусом юридичної особи на території України;
  • •  мати статус неприбуткової або благодійної організації (коди неприбутковості 0032, 0034, 0036, 0038, 0039 або 0048);
  • •  мати досвід роботи відповідно до тематики конкурсу (у сфері профілактики ВІЛ, догляду та підтримки, адвокації, тощо);
  • •  мати підтверджений досвід впровадження щонайменше двох Проєктів за тематикою конкурсу;
  • •  мати відповідних фахівців та персонал Проєкту для його реалізації. У випадку, якщо залучення фахівців передбачається лише за умови підтримки Проєктної пропозиції, описова заявка має містити ключові вимоги, що висуватимуться до кожного з фахівців, передбаченого Проєктом (профільна освіта, досвід роботи, тощо);
  • •  У рамках цього конкурсу Пакт не може надавати субгранти державним та/чи політичним структурам, партіям, силам та релігійним організаціям. Також не можуть надаватися субгранти фізичним особам.
  • • Заявники повинні мати номер UEI[5] (дванадцятизначний ідентифікаційний номер, який відображає та ідентифікує діяльність організації - бізнес суб’єкта).

4.2. Фінансування

Пакт передбачає, що із заявниками будуть підписані субгрантові угоди. Остаточний тип субгранту для кожного субгрантера буде обиратися виходячи із потреб Проєкту та результатів попередньої оцінки ризиків партнера, яку Пакт проведе до надання субгрантової підтримки.

У разі значного коливання курсів валют, граничний бюджет може бути скоригований із врахуванням коливання курсів у субгрантових угодах із відібраними організаціями - субгрантерами.

Із переможцями конкурсу за результатами розгляду їх заявок будуть проведені перемовини. Пакт залишає за собою право надати фінансування лише деяким заявникам, або взагалі не надавати фінансування в межах цього Конкурсу.

 

4.3. Подання заявок після кінцевого строку, внесення змін або відкликання заявок

На розсуд Пакту будь-яка заявка, отримана після кінцевого строку подання, буде вважатися такою, що не може бути розглянута. Заявки можуть бути відкликані за письмовим запитом через електронну пошту або особисто організацією чи її уповноваженим представником.

 

4.4. Політика щодо конфлікту інтересів

Заявники повинні повідомити про будь-які минулі, теперішні, або майбутні відносини з будь-якою із сторін, пов’язаною з наданням, розглядом або управлінням заявкою на субгрант чи очікуваним субгрантом. Ненадання повної і відкритої заяви може призвести до необхідності проведення нової оцінки щодо вибору потенційного заявника.

 

4.5. Запитання

Запитання мають подаватися у електронному вигляді на електронну адресу [email protected]. Запитання мають бути надіслані не пізніше ніж за 48 годин до кінцевого строку подання Проєктних пропозицій.

У темі повідомленні має бути зазначено “Запитання - 72012121CA00001-23-04 - Назва організації”.

Усі запитання та відповіді на них будуть поширені серед усіх зацікавлених осіб до дати закриття цього Запиту.

 

4.6. Установча консультація

Для надання додаткової інформації про цей Конкурс, а також з метою надання відповідей на найбільш поширені запитання, технічна команда Проєкту планує проведення однієї установчої консультації. Установча консультація відбудеться 12 липня 2023 року о 15:00 за посиланням в Zoom, код доступу: 732977

Зацікавлені організації мають приєднатися до онлайн-зустрічі у зазначений час, а також надіслати запитання, які у них виникли в процесі підготовки Проєктних пропозицій принаймні за 24 години до її проведення.

 

4.7. Процедура подачі заявок 

Заявки мають бути подані до 31 липня 2023 року, 18:00 за Київським часом.

Заявки мають подаватися у електронному вигляді на електронну адресу [email protected]. Бажано, щоб одна заявка була подана одним пакетом документів. У разі якщо розмір заявки перевищує граничний розмір листів, що допускаються сервером, в такому випадку заявка подається декількома листами. Не потрібно архівувати файли, чи використовувати файлообмінні ресурси.

За цим Запитом подання заявок у паперовому вигляді не передбачається.

У темі повідомлення має бути зазначено “Заявка на субгрант за конкурсом №72012121CA00001-23-04_Назва організації”. Форма заявки на отримання субгранту має бути подана у форматі Microsoft Word, з одинарним відступом, шрифтом Times New Roman, розмір 12. Бюджет має бути поданий у форматі Microsoft Excel.

 

5. Вимоги до заявки

5.1. Загальні вимоги

Заявники розроблятимуть свої заявки на основі їх розуміння потреб, попереднього інституційного досвіду, а також визначення підходів, які були б можливими і успішними. У всіх випадках заявники повинні чітко пояснити обґрунтування для запропонованих підходів.

Щоб полегшити конкурентний розгляд заявок, Пакт розглядатиме лише заявки, що відповідають таким критеріям:

  • •  Описова частина заявки повинна бути чіткою, лаконічною і правильно організованою (Додаток A. Формат заявки на отримання субгранту та Додаток A3. Формат опису моделей ДНП).
  • •  Запропоновані активності та терміни їх впровадження мають бути відображені в додатку А5. Робочий план.
  • •  Заявки мають подаватися українською мовою.
  • •  Паперові копії заявок не приймаються до розгляду.
  • •  Форма заявки на отримання субгранту і бюджет мають бути подані у вигляді окремих файлів. 

Усі заявки, отримані до кінцевого терміну, будуть розглянуті на відповідність специфікаціям, викладеним у цьому запиті, а також на відповідність запропонованому формату заявки. Заявки також повинні враховувати зазначені критерії оцінки. 

Заявка має складатися із наступних документів:

1)    Заповнена Форма заявки на отримання субгранту (у форматі Word) - (Додаток А та Додаток А3 до оголошення);

2)    Заповнений додаток А5. Робочий план;

3)    Заповнена коротка форма «Оцінка ризиків і відповідальності грантоотримувача (SRRA snapshot)» (у форматі PDF) (Додаток Е до оголошення);

4)    Відскановані копії реєстраційних документів організації: свідоцтво про реєстрацію або витяг; довідка з податкової інспекції про внесення організації до Реєстру неприбуткових організацій з зазначенням коду неприбутковості; Статут (у форматі PDF).

5)    Заповнена бюджетна заявка та деталізація до бюджету (у форматі Excel) - (Додаток C та Додаток D до оголошення);

6)    Заповнена таблиця обов’язкових показників (у форматі Excel) (Додаток В до оголошення).

7)    Таблиця з відображенням освіти та досвіду роботи членів Проєктної команди, які будуть займати ключові позиції в Проєкті (Голова Правління, директор, бухгалтер, комірник, консультанти, кейс-менеджери, юрист, психолог, тощо) - (Додаток F до оголошення);

8)    Комунікаційний план з деталізацією планованих комунікаційних активностей (за умови вибору п.2 Модулю 4) (Додаток G до оголошення).

Заявники можуть надати інші відповідні документи, такі як листи підтримки чи меморандуми про співпрацю на свій розсуд.

 

6. Оцінка заявок

6.1. Процедура розгляду заявок

Розгляд заявок відбуватиметься у декілька етапів:

  • •  Оцінка відповідності заявки технічним критеріям (повнота пакету документів та відповідність мінімальним вимогам до організації-заявника). На цьому етапі заявка може бути відхилена без переходу на наступний етап;
  • •  Розгляд заявок Комітетом з оцінки Проєктних пропозицій та надання рекомендацій для фінансування;
  • •  Проведення переговорів з організаціями та подальше затвердження рекомендованих заявок з USAID;
  • •  Отримання затвердження USAID
  • •  Підписання субгрантових угод (за умови отримання затвердження від USAID).

Із представників різних компонентів Проєкту “Інновації для подолання епідемії ВІЛ” Пакт створить Комітет з оцінки Проєктних пропозицій, відповідальний за швидке прийняття рішень щодо отриманих заявок. Усі члени комітету пройдуть перевірку для виключення будь-якого конфлікту інтересів. Оцінювання базуватиметься на критеріях оцінки, викладених у цьому Запиті. Після оцінки заявок, Комітет з оцінки Проєктних пропозицій передасть рекомендації щодо їх фінансування чи відхилення до відділу управління грантами і контрактами. Заявники отримають проміжне рішення протягом двох тижнів з дня, коли Пакт отримає повний прийнятний пакет документів по заявці. Остаточне ухвалення заявок відбуватиметься шляхом їх затвердження із USAID, тому фінансування зможе бути надане лише після отримання такого погодження та у разі схвалення відібраної заявки USAID.

Комітет з оцінки Проєктних пропозицій також братиме до уваги результати проміжного оцінювання тих організацій, які вже мали досвід співпраці із Проєктом “Інновації для подолання епідемії ВІЛ” у попередні роки.

Рішення Комітету з оцінки Проєктних пропозицій є остаточним і не підлягає перегляду. Про результати розгляду заявок учасників буде повідомлено у письмовому вигляді.

Для полегшення розгляду заявок, будь ласка, використовуйте шаблони, надані Пактом.

 

6.2. Критерії оцінки

Під час оцінки заявок, Пакт вивчить загальні переваги та доцільність, а також відповідність критеріям, зазначеним у таблиці нижче. Апліканти мають взяти до уваги, що зазначені критерії слугують як стандартами відповідно до яких відбуватиметься оцінка так і важливими компонентами, які мають знайти відображення у їх заявках. Пакт надасть інструкції Комітету з оцінки Проєктних пропозицій щодо того, як оцінювати заявки у відповідності із встановленими критеріями і їх вагою у загальній оцінці Проєктної пропозиції.

Критерій оцінки

Max бали

Модуль 1

50

I. Розроблені моделі ДНП розраховані на сфокусовані зусилля з тестування на ВІЛ ключових чи пріоритетних груп Проєкту та виявлення нових випадків ВІЛ.

Буде оцінюватись сегментація (виділення конкретних підгруп клієнтів з числа ключових чи пріоритетних груп) на відповідність очікуваним ключовим чи пріоритетним групам Проєкту.

Буде оцінюватись логічність, послідовність та здійсненність запропонованих в кожній моделі ДНП дій, спрямованих на тестування на ВІЛ та виявлення нових випадків ВІЛ серед обраних ключових чи пріоритетних груп та їх підгруп.

10

II. Описані моделі ДНП спираються на доступні програмні та/або епідеміологічні дані щодо поширеності ВІЛ, нових випадків діагностики ВІЛ за період 2022-2023 рр.
Буде оцінюватись відповідність запропонованих моделей ДНП та обраних для роботи ключових чи пріоритетних груп поточній ситуації в регіоні стосовно поширеності ВІЛ, динаміки реєстрації нових випадків ВІЛ тощо. Аргументація на користь запропонованих моделей ДНП та обраних для роботи ключових чи пріоритетних груп може включати в себе наявну інформацію про: поширеність ВІЛ в регіоні;  поширеність ВІЛ серед окремих груп населення; кількість людей, які отримують АРТ; кількість зареєстрованих нових випадків ВІЛ-інфекції за 2022-2023 рр., результати роботи попереднього проектного року (якщо релевантно).

10

III.Описані моделі ДНП враховують потреби у послугах клієнтів ключових чи пріоритетних груп, для яких описана модель.
Буде оцінюватись запропонований перелік послуг для кожної групи (підгрупи), логічна відповідність запропонованих послуг потребам клієнтів, чи врахована мотивація для клієнтів та надавачів послуг, чи враховано спосіб (зокрема, час, місце, періодичність) надання послуг відповідно до потреб клієнтів, яким чином запропоновані послуги сприятимуть досягненню поставлених цілей з тестування на ВІЛ та виявлення нових випадків ВІЛ.

10

IV. Враховано застосування стратегій індексного тестування та соціальних/ ризикованих мереж як основних у роботі з тестування на ВІЛ та виявлення нових випадків ВІЛ.

Буде оцінюватись опис роботи за даними стратегіями, їх місце в  запропонованих моделях ДНП.

10

V. Модель має чіткі та досяжні цілі з тестування на ВІЛ та виявлення нових випадків.
Буде оцінюватись запропонована кількість тестувань на ВІЛ та очікувана ефективність тестування (співвідношення вперше виявлених випадків ВІЛ до загальної кількості протестованих на ВІЛ осіб).

10

Модуль 2

40

I. Наближення послуг з самотестування на ВІЛ до ключових та пріоритетних груп.

Буде оцінюватись опис того, як запропоновані заходи з поширення оральних тестів на ВІЛ впливатимуть на збільшення охоплення та спрощення доступу до послуг з самотестування на ВІЛ серед людей, які практикують ризикову поведінку та мають порівняно високий ризик інфікуватися ВІЛ.

10

II. Попередній успішний досвід роботи з розповсюдженням оральних тестів на ВІЛ для самотестування.

Буде оцінюватись  досвід із ефективного розповсюдження оральних тестів на ВІЛ для самотестування, наявність персоналу із досвідом розповсюдження оральних тестів та підтримки зв’язку з клієнтами, які замовили послугу з самотестування, наявність інших ресурсів для забезпечення ефективної системи поширення оральних тестів для самотестування на ВІЛ (досвід та фінансові ресурси для впровадження інформаційних кампаній з популяризації послуг з самотестування на ВІЛ, фінансові ресурси для оплати доставки тестів у випадку поширення їх через мережі кур’єрських чи поштових сервісів тощо).

10

III. Стратегія/підходи до поширення оральних тестів на ВІЛ для самотестування, збору інформації про результати використання тестів та, за необхідності, переадресації клієнтів які отримали реактивні результати тестування на ВІЛ за додатковими послугами в межах каскаду тестування та лікування ВІЛ.

Будуть оцінюватись запропоновані підходи до поширення тестів серед людей, які практикують ризикову поведінку, систем збору зворотного зв’язку щодо результатів тестування, механізмів консультування клієнтів та/чи переадресації клієнта до НУО або ЗОЗ в результаті реактивного/сумнівного результату самотестування на ВІЛ.

10

IV. Запропонована діяльність має досяжні цілі з тестування на ВІЛ та виявлення нових випадків ВІЛ-інфекції шляхом популяризації самотестування на ВІЛ.

Буде оцінюватись запропонована кількість поширених для використання тестів для самотестування на ВІЛ та очікувана ефективність тестування (співвідношення вперше виявлених випадків ВІЛ-інфекції до загальної кількості відомих результатів самотестування на ВІЛ).

10

Модуль 3

40

I. Попередній досвід забезпечення супроводу до ДКП.

Буде оцінюватись попередній досвід роботи НУО з впровадження подібної діяльності, отримані результати, чи має організація необхідні ресурси, а саме навчених соціальних працівників/ консультантів, які мають досвід роботи з ДКП.

10

II. Підходи до пошуку та залучення клієнтів до ДКП.

Будуть оцінюватись запропоновані підходи до популяризації ДКП серед клієнтів, які практикують ризикову поведінку та мають порівняно вищі ризики інфікування ВІЛ з метою їх залучення до ДКП.

10

III. Скринінг на критерії відповідності для отримання ДКП та механізм спрямування/ супроводу клієнтів. 

Буде оцінюватись опис підходів до скринінгу клієнтів на відповідність критеріям участі в програмі ДКП та механізмах спрямування/ супроводу клієнтів, які відповідають критеріям до місць видачі ДКП.

10

IV. Запропонована діяльність має досяжні цілі з розширення доступу до ДКП шляхом популяризації, скринінгу на відповідність критеріям та перенаправлення/супроводу на ДКП.

Буде оцінюватись запропонована кількість клієнтів, які пройшли скринінг на відповідність критеріям участі в програмі ДКП та вперше розпочали прийом ДКП.

10

Модуль 4

 

20

I: Запропоновані активності мають досяжні цілі та релевантні підходи для їх досягнення

10

II: Запропоновані активності мають досяжні цілі та релевантні підходи для їх досягнення

Будуть оцінюватись вимірюваність та релевантність заявлених цілей та показників ефективності, підхід до опису цільових аудиторій і його співвідношення з заявленими моделями ДНП, відповідність каналів, форматів та сутності планованих активностей цілям та цільовій аудиторії, а також реалістичність пропонованих бюджетів.

10

Модуль 5

40

I. Обґрунтування використання підходу до поширення швидких тестів для самотестування на ВІЛ від виробника Mylan через мережу рекрутерів з числа спільнот ключових чи пріоритетних груп населення.

Буде оцінюватись обґрунтування на користь вибору ключових чи пріоритетних груп серед яких планується здійснити поширення швидких тестів для самотестування на ВІЛ через мережу рекрутерів.

10

II. Чітко описаний підхід до формування взаємодії між соціальними працівниками та рекрутерами з числа спільнот ключових чи пріоритетних груп населення.
Буде оцінюватись чіткість, логічність та послідовність кроків, необхідних для впровадження підходу з поширення швидких тестів для самотестування на ВІЛ від виробника Mylan через мережу рекрутерів.

10

III. Ресурсне забезпечення для виконання завдань з поширення швидких тестів для самотестування на ВІЛ від виробника Mylan через мережу рекрутерів.
Буде оцінюватись запропоноване ресурсне забезпечення діяльності – фінансова та/чи інша мотивація для соціальних працівників та рекрутерів, забезпечення навчанням, інформаційними матеріалами тощо.

10

IV. Запропонована діяльність має досяжні цілі з тестування на ВІЛ та виявлення нових випадків ВІЛ-інфекції шляхом популяризації самотестування на ВІЛ тестами Mylan через мережу рекрутерів.
Буде оцінюватись запропонована кількість поширених для використання тестів для самотестування на ВІЛ через мережу рекрутерів та очікувана ефективність тестування (співвідношення вперше виявлених випадків ВІЛ-інфекції до загальної кількості відомих результатів самотестування на ВІЛ)

10

Модуль 6

30

I. Розвиток гуманітарних спроможностей та надання гуманітарної допомоги

Буде оцінюватись якість аналізу потреб ключових груп у гуманітарній допомозі та розроблені маршрути перенаправлення клієнтів. Кількість проведених скрінінгів на супутні захворювання  та кількість осіб які отримали гіманітрану допомогу.

10

II. Створення або благоустрій безпечних просторів для ключових груп як точок доступу до основних послуг з питань ВІЛ та охорони здоров’я.

Буде оцінюватись надане технічне обгрунтування та кількість новостворених безпечних просторів та закупівля необхідного обладнання та кількість осіб, які скористалися послугами безпечних просторів.

10

III. Підвищення  поінформованості клієнтів щодо  профілактики та протидії  домашньому та гендернозумовленому насильству.  

Кількість поширених інформаційних матеріалів та покриття інформацією аудиторії.

10

Критерії оцінки загальні для усіх Модулів

30

I. Попередній досвід, управління та персонал

Буде оцінюватись відповідний досвід із виконання схожих заходів, або участі у схожій діяльності; наявність необхідного  персоналу для виконання запропонованих заходів. 

 

10

II. План з моніторингу та оцінки

Буде оцінюватися як заявник має намір збирати дані, забезпечувати якість даних та вимірювати прогрес, використовуючи відповідні показники в Додатку В до оголошення. Буде оцінюватися доцільність запропонованих цілей за наданими показниками.

10

III. Оцінка бюджету

Бюджет буде оцінюватися за принципами доцільності, економічної ефективності та реальності.

Пакт залишає за собою право визначати рівень фінансування субгрантів, обраних за цим Запитом, незалежно від того, що заявник вказує в своїй бюджетній заявці.

 

10

 

6.3. Підтверджуючі документи для проведення оцінки перед наданням гранту /польові візити

Після процесу оцінки заявки, будь-яка обрана організація буде зобов’язана пройти фінансову попередню оцінку для того, щоб Пакт визначив, чи має організація можливість успішно виконувати свої обов’язки, відповідно до умов запропонованого гранту. В рамках процесу попередньої оцінки, заявників можуть попросити надати додаткову документацію, щоб проілюструвати, що організація має можливість реалізувати грант. Співробітники Пакт можуть проводити польові візити для оцінки організації у цих сферах

 

7. Умови

7.1. Стандартні умови

Для грантів, наданих в результаті цього конкурсу, в необхідному застосовному обсязі будуть чинними Стандартні умови USAID для НУО, зареєстрованих за межами США.

 

7.2. Дозвіл на використання та розголошення інформації

Подаючи заявку за цим оголошенням, заявник надає згоду на розкриття інформації, що міститься в поданих ним документах, експертам, залученим до оцінки у процесі відбору. Звертаємо вашу увагу на те, що всі експерти несуть зобов’язання за угодами про нерозголошення інформації.

 

7.3. Відмова від відповідальності

• Пакт може скасувати цей грантовий конкурс і не підтримати жодну заявку.

• Пакт може відхилити будь-яку одержану заявку або усі.

• Оголошення конкурсу не є зобов’язанням Пакт щодо надання фінансування.

• Пакт зберігає за собою право не допустити до участі у конкурсі будь-яку заявку на підставі неспроможності заявника дотримуватися вимог конкурсу.

• Пакт не надає заявникам компенсації витрат, пов’язаних із участю у цьому конкурсі.

• Пакт залишає за собою право присуджувати грант на основі початкового оцінювання заявок без його подальшого обговорення.

• Пакт може вирішити фінансувати тільки частину заходів, поданих на конкурсний розгляд, або присудити кілька грантів по конкурсних заходах.

• Задля сприяння конкуренції, Пакт залишає за собою право не зважати на деякі невеликі недоліки у заявках, які можуть бути виправлені до того, як буде визначено присудження грантів.

• Пакт може звертатися до заявників, щоб уточнити дані про контактну особу, адресу, а також факт подання заявки на цей конкурс.

• Пакт може без повідомлення заявника звертатися по відгуки щодо минулих результатів його діяльності до осіб або інстанцій, зазначених у списку рекомендацій. Пакт також залишає за собою право звертатися до інших джерел інформації щодо минулих результатів діяльності заявника, не зазначених ним у заявці.

• Подаючи заявку, заявники підтверджують, що вони розуміють умови конкурсу.

 

8. Додатки

Наступні документи є частиною цього Запиту про отримання заявок:

A. Формат заявки на отримання субгранту

А1. Теоретичне підґрунтя впровадження ДНП

А2. Перелік та опис ключових та пріоритетних груп та підгруп

А3. Форма опису моделей ДНП

А4. Протокол організації взаємодії соціального працівника з рекрутером в рамках впровадження посиленого підходу з вторинного поширення тестових систем для самотестування на ВІЛ силами представників ключових та уразливих груп

А5. Робочий план

B. Формат таблиці показників Проєкту

C. Формат бюджету

D. Формат деталізації до бюджету

E. Формат короткої форми «Оцінка ризиків і відповідальності грантоотримувача (SRRA snapshot)

F. Формат таблиці з відображення освіти та досвіду роботи членів Проєктної команди

G. Комунікаційний план з деталізацією планованих активностей 

У разі виникнення технічних проблем із надсиланням документів прохання звертатись за електронною адресою [email protected]

 У темі всіх повідомлень, пов’язаних із цим Запитом, обов’язково вказуйте його номер №72012121CA00001-23-04



[1]Перерахунок суми в гривні залежить від курсу НБУ дол. США на момент підписання грантової угоди

[2] Сума орієнтована на 200 нововиявлених клієнтів при мін. кількості тестувань 4715. Окремі організації з огляду на свою спроможність можуть розглядати більшу кількість нововиявлених в розрахунку бюджету.

Перерахунок суми в гривні залежить від курсу НБУ дол.США.

[3] За умови надання ДКП для 200 клієнтів

[4] За умови розповсюдження не менше 300 наборів тестів Mylan

[5] Відповідно до Федерального закону про підзвітність та прозорість фінансування (FFATA або Закон про прозорість), щоб мати можливість отримати субгрант, що фінансується урядом США, Ви повинні отримати унікальний номер суб’єкта (Unique Entity Identifier або номер UEI). Номер  UEI можна отримати онлайн за посиланням https://www.sam.gov. Номер UEI не вимагається для подання заявки, однак вимагатиметься для одержання наданого фінансування. Якщо вам необхідна детальна інструкція для отримання номера, зв’яжіться з нами за адресою: grants.cahc@pactworld.org.

Контакти

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.