bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

«Інтелектуальний гопак» – Дебютна українська національна інтелектуальна командна гра
25.10.2017

10 листопада 2017 року в м.Городенка відбудеться дебютна гра. Планується участь до 20 команд із різних галицьких міст. Поч. 18:00 год. Участь у грі Безкоштовна! 

  1. «Інтелектуальний гопак» – українська національна інтелектуальна командна гра, в якій кожному із 9-ти хореографічних елементів танцювального гопака відповідає  завдання на застосування певного виду інтелекту (вербального, просторового, математичного, загальна ерудиція,  логіка, тощо).Переможцем визнається той, хто набрав сумарно за всі 9 ігрових елементів найбільшу кількість балів. 
  2. Кількість команд та гравців: одночасно грати можуть не менше двох команд зі складом 5-6 гравців у кожній. Кількість команд може обмежуватись тільки місткістю приміщення чи територією, на якій проводиться гра.Вимоги до обладнання: деякі завдання потребують застосування аудіо та відео відтворення, а також необхідна наявність комп’ютерного забезпечення та доступ до мережі Інтернет.

    Гравцям забороняється користуватись будь-якими електронними гаджетами, доступом до інтернету та заважати ведучому зачитувати завдання.

  3. Гра складається із 9 елементів: Падебаск, Павучок, Мотузочка, Млин, Однотан, Бігунець, Яструб, Голубці та Повзунець (Ведучий так їх і оголошує. Наприклад, «Елемент Мотузочка».)
  4. У кожному елементі гри оголошується завдання, зазначається час на його виконання і команди починають після слова ведучого «Думаємо ( вказується відповідний за регламентом час на обдумування)… секунд» шукати розв’язок поставленого завдання.
  5. Як тільки час, відведений на обдумування, закінчився, ведучий оголошує: «Край!», після чого команди, у котрих готова відповідь, мають привернути увагу вигуком «Гоп!» і підняти над головою руку із аркушем, на якому записується відповідь команди (чи персональна відповідь гравця, як у випадку ігрового елементу «Однотан»).
  6. Кожен елемент гри має різну кількість балів для оцінювання:
  • Падебаск (кожне ігрове завдання по 1-му балу). Максимально можна отримати у сумі 10 балів за правильні відповіді на всі 10 запитань;
  • Павучок (по 1 балу за кожну правильну відповідь);
  • Мотузочка (завдання оцінюється у 2 бали);
  • Млин (по 1 балу);
  • Однотан (по 1 балу за правильну відповідь гравця. Всього запитань 6, і, якщо в команді 6 гравців,то максимально можна набрати за цей елемент гри – 36 балів);
  • Бігунець (2 бали за правильну відповідь);
  • Яструб (2 бали за правильну відповідь);
  • Голубці (2 бали за правильну відповідь);
  • Повзунець (2 бали).

 

7.Елементи гри Інтелектуальний гопак:

Падебаск – сортування даних по двох категоріях згідно характеристики, котру визначає ведучий. Наприклад, ведучий зачитує якийсь історичний факт, а команди повинні віднести його до категорії «після 1900 року», чи «до 1900 року». На обдумування кожного факту дається 10 секунд. Відповіді записуються на аркуші, розданому командам. Бали підраховуються по завершені цього елементу гри.

 Павучок – завдання на обізнаність кіноіндустрії, літератури, скульптури, живопису, архітектури, музики, ЗМІ, спорту демонструються на засобах аудіо чи відео відтворення. Відповіді записують на аркушах. На кожне завдання відводиться по 20 секунд.

 Мотузочка – гравцям дається перше слово і крайнє, а також вказується алгоритм, за яким потрібно відновити пропущені слова між ними.

 Млин – перед гравцями чотири зображення, поміщені на крила вітряного млина та набір букв, із яких потрібно скласти слово, яке об’єднує всі чотири картинки. Серед літер є і зайві. Відповідь потрібно вписати у «квадратики», що на розданих аркушах для відповідей.

 Однотан – запитання на загальну ерудицію. Відповідає кожен гравець зокрема на аркуші. На обдумування – 100 секунд.

 Бігунець – завдання на запам’ятовування та відновлення певних об’ємів інформації після біжучого перегляду світлин чи відео. На обдумування 30 секунд.

 Яструб – розгадування різноманітних анаграм. На всі завдання 100 секунд.

 Голубці – впорядкування об’єктів за поданим алгоритмом. Наприклад, на карті Івано-Франківської області подано обриси районів без їх назв, а тільки нумерація. Ведучий зачитує район, а команди записують, під яким номером на поданій карті знаходиться той чи інший район. (На всі завдання 100 секунд)

 Повзунець – завдання на логіку та математичний інтелект. На всі завдання 100 секунд.

Автор гри Каглян Олександр Юрійович.

Уже сьогодні ви можете ознайомитись із правилами гри та можливістю участі в проекті на сайті http://smart.hopak.sp

Сконтактувати стосовно участі у дебютній грі можна 

+38 097 077 2238 - Каглян Олександр Юрійович, автор гри.

+38 097  57 98 774 - Вережак Іван Михайлович, співорганізатор гри

Для учасників з інших міст, можливе поселення на території  готельно-ресторанного комплексу “Merry Land”, рецепція тел.  096 50 50 509.

Контакти

  • Каглян Олександр Юрійович
  • +38 097 077 2238

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.