bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Навчання молоді в умовах економічної кризи
27.02.2009

Економічна криза ускладнює випускникам вищих навчальних закладів пошук перспективної роботи. Яким чином має змінитися зміст навчального процесу, щоб підвищити конкурентоспроможність на ринку праці, як на практиці забезпечити тісніший зв’язок, особливо в дисциплінах управлінського циклу, між теоретичним знаннями та набуттям практичних навичок.

27 березня 2009 року у Києві відбудеться науково-практична конференція “Викладання маркетингу: чому і як навчати студентів для роботи в умовах невизначеного підприємницького середовища”.

Метою проведення конференції є обговорення потреб у запровадженні інтерактивних навчальних методик для поліпшення підготовки випускників до сучасних потреб українського ринку праці, зокрема, формування у студентів практичних навичок, допомоги їх у створенні власного портфоліо під час навчального процесу, залучення до проектної командної роботи тощо.

До участі в конференції запрошуються викладачі управлінських дисциплін, передусім маркетингу, які зацікавлені у обміні досвідом використання різноманітних навчальних засобів для активізації навчального процесу й мотивації студентів до навчання.

Ключові питання та теми для обговорення:

  • Яких знань і умінь потребують випускники управлінських спеціальностей для роботи в умовах невизначеного підприємницького середовища?
  • Яким чином змінити зміст, форми та методи навчання, щоб підвищити конкурентоспроможність випускника на ринку праці?
  • Яку роль покликані відігравати новітні підручники, ділові ігри, студентські конкурси у посиленні конкурентоспроможності випусників?

Під час конференції, зокрема, буде презентовано досвід викладання маркетингу за підручником «Маркетинг» (видання Навчально-методичного центру «Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні»), а також практику написання маркетингового плану як практичного (залікового) завданням та як результат проходження навчально-виробничої практики.

Учасники ознайомляться з умовами Першого Всеукраїнського конкурсу студентських маркетингових планів, оголошення якого заплановано на кінець березня 2009 року, а також отримають поради щодо допомоги студентам у роботі над створенням маркетингових планів, зокрема в організації командної роботи студентів, розподілі ролей, проведенні робочих нарад, підготовці й оформленні конкурсних робіт.

Організатори запрошують зголоситися зацікавлених викладачів презентувати свій досвід роботи у формі виступу на конференції, проведення майстер-класу чи/та публікації у збірнику матеріалів конференції.

Для участі у конференції необхідно до 15 березня 2009 р. на адресу оргкомітету надіслати:

  • Заявку на участь у конференції
  • За бажанням - опис досвіду, яким би хотіли поділитися (тези виступу), до 2 сторінок (MS Word, шрифт Times New Roman, розмір шрифту 12 pt, одиничний інтервал між рядками) надсилати електронною поштою (e-mail: [email protected]). У першому рядку обов’язково потрібно вказати автора; науковий ступінь, вчене звання, посаду (курсив), в третьому рядку - ВНЗ (організація) (курсив), в четвертому рядку – адреса електронної пошти (починається словом e-mail:), у п’ятому рядку - назва доповіді (великими літерами напівжирним шрифтом). Далі, через один порожній рядок, починається текст. Абзацний відступ – 1,27 см.

Заявку на участь у конференції можна знайти у доданих файлах.

Після отримання заявки і тез виступу Оргкомітет повідомляє за вказаною в заявці адресою електронної пошти про прийняття заявки і включення доповіді до програми конференції.

Після отримання підтвердження впродовж трьох робочих днів необхідно здійснити оплату реєстраційного внеску у розмірі 250 грн., який включає участь у конференції, отримання навчальної літератури для викладача з маркетингу, примірник матеріалів конференції та організаційні витрати на її проведення.

Оплата оргвнеску за безготівковим розрахунком від фізичної особи дійснюється на такий рахунок: Отримувач: МБО «Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні» Розрахунковий рахунок № 2600210772 у ВАТ „СЕБ Банк” МФО 300175 ЄДРПОУ 26169334 Призначення платежу: Благодійний внесок на статутну діяльність – проведення конференції.

Для оплати оргвнеску від юридичної особи (навчальний заклад, підприємство тощо) необхідно вказати в заявці повну назву платника, й Оргкомітет виставить відповідний рахунок.

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.