Економічна криза ускладнює випускникам вищих навчальних закладів пошук перспективної роботи. Яким чином має змінитися зміст навчального процесу, щоб підвищити конкурентоспроможність на ринку праці, як на практиці забезпечити тісніший зв’язок, особливо в дисциплінах управлінського циклу, між теоретичним знаннями та набуттям практичних навичок.
27 березня 2009 року у Києві відбудеться науково-практична конференція “Викладання маркетингу: чому і як навчати студентів для роботи в умовах невизначеного підприємницького середовища”.
Метою проведення конференції є обговорення потреб у запровадженні інтерактивних навчальних методик для поліпшення підготовки випускників до сучасних потреб українського ринку праці, зокрема, формування у студентів практичних навичок, допомоги їх у створенні власного портфоліо під час навчального процесу, залучення до проектної командної роботи тощо.
До участі в конференції запрошуються викладачі управлінських дисциплін, передусім маркетингу, які зацікавлені у обміні досвідом використання різноманітних навчальних засобів для активізації навчального процесу й мотивації студентів до навчання.
Ключові питання та теми для обговорення:
Під час конференції, зокрема, буде презентовано досвід викладання маркетингу за підручником «Маркетинг» (видання Навчально-методичного центру «Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні»), а також практику написання маркетингового плану як практичного (залікового) завданням та як результат проходження навчально-виробничої практики.
Учасники ознайомляться з умовами Першого Всеукраїнського конкурсу студентських маркетингових планів, оголошення якого заплановано на кінець березня 2009 року, а також отримають поради щодо допомоги студентам у роботі над створенням маркетингових планів, зокрема в організації командної роботи студентів, розподілі ролей, проведенні робочих нарад, підготовці й оформленні конкурсних робіт.
Організатори запрошують зголоситися зацікавлених викладачів презентувати свій досвід роботи у формі виступу на конференції, проведення майстер-класу чи/та публікації у збірнику матеріалів конференції.
Для участі у конференції необхідно до 15 березня 2009 р. на адресу оргкомітету надіслати:
Заявку на участь у конференції можна знайти у доданих файлах.
Після отримання заявки і тез виступу Оргкомітет повідомляє за вказаною в заявці адресою електронної пошти про прийняття заявки і включення доповіді до програми конференції.
Після отримання підтвердження впродовж трьох робочих днів необхідно здійснити оплату реєстраційного внеску у розмірі 250 грн., який включає участь у конференції, отримання навчальної літератури для викладача з маркетингу, примірник матеріалів конференції та організаційні витрати на її проведення.
Оплата оргвнеску за безготівковим розрахунком від фізичної особи дійснюється на такий рахунок: Отримувач: МБО «Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні» Розрахунковий рахунок № 2600210772 у ВАТ „СЕБ Банк” МФО 300175 ЄДРПОУ 26169334 Призначення платежу: Благодійний внесок на статутну діяльність – проведення конференції.
Для оплати оргвнеску від юридичної особи (навчальний заклад, підприємство тощо) необхідно вказати в заявці повну назву платника, й Оргкомітет виставить відповідний рахунок.
Коментарі