bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Конкурс соціальної реклами «Майбутнє варто планувати»
09.02.2015

Житомирська обласна молодіжна громадська організація «Паритет» оголошує Конкурс серед студентської молоді та учнів професійно-технічних навчальних закладів м. Житомира та області. Співорганізаторами Конкурсу є навчально-методичний кабінет професійно-технічної освіти у Житомирській області.

Конкурс проходить в рамках проекту «Інформаційна кампанія питань репродуктивного здоров’я та планування сім’ї» у межах Програми «Здоров’я жінок України» за підтримки USAID.

Метою Конкурсу є популяризація здорового способу життя, формування у молоді здоров’язберігаючої поведінки, відповідального ставлення до репродуктивного здоров’я та планування сім’ї.

Критерії оцінки конкурсної роботи:

І – Розкриття тематики (репродуктивного здоров’я та планування сім’ї).

ІІ – Оригінальність авторського задуму.

ІІІ – Влучність назви.

ІV – Загальне враження.

Вимоги до оформлення соціальної реклами

  • 1-й варіант – у високій якості для друку і демонстрації на екрані (до 5 МБ для принтів);
  • 2-й – у зменшеному вигляді для розміщення на сайті (до 100 КБ для принтів).

До участі в Конкурсі не допускаються роботи, які пропагують насильство, релігійну та етнічну ворожнечу, закріплюють дискримінаційні практики, погані звички (алкоголізм, наркоманію, тютюнопаління тощо), містять політичну рекламу.

Роботи приймаються до 31 березня 2015 року. Учасникам необхідно надіслати роботи та заявку про участь в Конкурсі (форма заявки додається) на адресу:

        або

на електронних носіях на адресу: 10008, м. Житомир, вул. В. Бердичівська, 41/153 з поміткою «На конкурс».

Переможці отримають цінні призи та можливість демонстрації їхніх авторських зразків соціальної реклами по мЖитомиру.

Запрошуємо до співпраці!

Бажаємо перемоги!

Додаткову інформацію про Конкурс можна отримати за тел.: 0672479017; 0975214129 – Наталія Тарасенко або e-mail[email protected]

Контакти

  • 0975214129

Коментарі

Ольга Зарішняк   3593 дні тому   #  

Просто коментар для роздумів і, як варіант, для дискусії: у мене єдиної враження таке, що здебільшого проекти з так званого планування сім*ї спрямовані перш за все на популяризацію контрацептивів, а не на заклик до здорового способу життя, що дозволило б спланувати здорову сім*ю? Чому, наприклад, по рекламі закликають користуватись презервативом, але не кажуть, що жінкам дітородного віку зовсім не можна вживати алкоголь? (Так, зовсім - означає зовсім-зовсім).
Ні, я не заперечую, що коли пара в силу певних причин не бажає мати дітей - використання презерватива частково є виявом відповідальності. Але чому рекламують лише цю сторону? Може, тому, що продавати контрацептиви вигідно, а не продавати алкоголь - невигідно?..

  •   Пiдписатися на новi
  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.