bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Соціальний бізнес, як у Європі: бренд-стратегії для фандрейзингу

Тільки два дні разом з віденською освітною організацією Global School for Social Leaders розберемо як працює соціальний бізнес та створимо бренд-стратегію для фандрейзингу коштів на соціальні проекти/соціальні підприємства/civic tech.

Нікого вже не здивуєш професією підприємця, а от як воно заробляти гроші і бути соціальним підприємцем, щодня робити важливі соціальні зміни?

Тільки два дні разом з віденською організацією Global School for Social Leaders розберемо як працює соціальний бізнес та створимо бренд-стратегію для фандрейзингу коштів на соціальні проекти/соціальні підприємства/civic tech.

Що буде:

  • Дослідимо соціальний бізнес: як працює і що для цього потрібно.
  • Розглянемо найбільш поширені проблеми всередині організації та шляхи їх вирішення.
  • Використаємо Social Innovation Tool-Box (https://sinnhub.org/en/socialbox/), як засіб управління соціальними інноваціями.
  • Будемо створювати стратегію просування власного проекту.
  • Розберемо інструменти пошуку й підтримки проектів faith-based та неприбуткових організацій.
  • Дізнаємося, де шукати партнерів та соціальних інвесторів у Європі.
  • Включимо у свій арсенал практичні методи управління проектами, business intelligence, інноваціями з кращого досвіду закордонних соціальних новаторів.


Спікер:
Roberto A. Arrucha (Австрія) — імпакт-інвестор, що підтримав понад 10 соціальних стартапів у 6 країнах світу; фаундер та директор в The Social Innovation Hub, директор освітньої організації Global School for Social Leaders; ментор та консультант у роботі з соціальними підприємцями, некомерційними організаціями й громадами.

Модераторка:
Alina Bocharnikova (Україна) — координаторка з розвитку соціального підприємництва у Future Development Agency, тренерка та консультантка з соціального підприємництва.

У результаті тренінгу учасники отримають:

  • Фандрейзингову стратегію, яка допоможе залучити фінансування для свого проекту у Європі.
  • Нетворк соціальних інноваторів та підприємців.
  • Сертифікат про проходження воркшопу.
  • Матеріали тренінгу з Social Innovation Tool-Box.


Буде цікаво: стартаперам, інноваторам, соціальним підприємцям, імпакт-мейкерам, проектним менеджерам та фандрайзерам некомерційних організацій.

Мова заходу: англійська

Коли: 22-23 вересня, 10:00-19:00
Де: 1991 Civic Tech Center, вул. Мечникова 2, БЦ Парус (18 поверх)

Є лише 20 місць, тому не баріться: http://bit.ly/brandstrategyforfund

Контакти

  • Аліна Бочарнікова (063)6611134
Share
Чи вважаєте цей матеріал корисним + Так 1  - Нi  

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.