20 лютого у Сєвєродонецьку та 21 у Маріуполі пройдуть тренінги з комунікацій для активістів, підприємців та тих, хто тільки планує відкрити власну справу.
На зустрічах розкажуть про те, як працювати у соцмережах, бути цікавим для ЗМІ та вигадувати креативні прояви бренду.
Спікером заходу стане Юрій Марченко, головний редактор інтернет-журналу Платформа (https://platfor.ma/) та співзасновник креативної лабораторії Platformagic (https://magic.platfor.ma/). Створював медійні проекти для Philips, Visa, Sony, Comfy, ВООЗ, Британської Ради. Раніше: ведучий «Вечірнього шоу з Юрієм Марченком» на Суспільному, ведучий «Радіо Аристократи».
На п’ятигодинній лекції слухачі дізнаються про різні способи промоції своєї справи, ознайомляться із найцікавішими українськими та світовими кейсами і зможуть потренуватися у креативі.
Проводить тренінг Програма розвитку ООН в Україні та Molodiya Festival.
«Для того, аби бути помітним не обов’язково мати величезні медіабюджети і завішувати своєю рекламою усе місто. Ба більше – це вже не працює. Натомість можна стати улюбленцем соцмереж із мінімальними грошовими затратами і бути дійсно видимим. Про хороші ідеї, тексти і візуалізації ми й поговоримо», – анонсують в Molodiya Festival.
Вхід вільний, за попередньою реєстрацією: http://www.molodiya.com.ua/
Коментарі