bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Експерти виявили гуманітарні, правові потреби та доступність публічних послуг для ВПО
06.12.2022

Громадською організацією “Запорізький правозахисний центр” було проведено дослідження гуманітарних, правових потреб та оцінку доступності публічних послуг для ВПО (особливо людей з інвалідністю та людей похилого віку) в містах Запоріжжя, Широке, Вільнянськ, Гуляйполе, Оріхів.

Дослідження було проведено в рамках проекту «Посилення спроможності прифронтових громад Запорізької області захищати права та надавати публічні послуги ВПО (особливо людям з інвалідністю та людям похилого віку), які постраждали від конфлікту».

Робочою групою з проведення моніторингу було здійснено опитування 100 людей - це ВПО, літні люди та люди з інвалідністю, з метою виявлення їх потреб та проблем у процесі вирішення їх правових та гуманітарних питань, та при отриманні онлайн послуг в умовах воєнного стану. За результатами дослідження сформовано звіт та рекомендації експертів з питань правових потреб та доступності публічних послуг для ВПО (особливо людей з інвалідністю та людей похилого віку) в умовах війни. 

Отже, під час дослідження було визначено ключові гуманітарні потреби внутрішньо переміщених осіб: Безпекова ситуація – 70%, Соціальний захист, виплати та пільги – 14%, Медичне обслуговування– 7%, Субсидії – 4%, Неналежні комунальні послуги, високі тарифи – 2%, Зростання цін – 3%.

Ключові гуманітарні потреби літніх людей за результатами опитування були такими: Безпекова ситуація – 24%, Соціальний захист, виплати та пільги – 21%, Медичне обслуговування– 7%, Субсидії – 18%, Неналежні комунальні послуги, високі тарифи – 13%, Зростання цін – 17%.

Ключові гуманітарні потреби людей з інвалідністю за результатами дослідження: Безпекова ситуація – 42%, Соціальний захист, виплати та пільги – 15%, Медичне обслуговування– 19%, Субсидії – 11%, Неналежні комунальні послуги, високі тарифи – 9%, Зростання цін – 4%.

Узагальнюючи результати опитування були сформульовані рекомендації щодо конструктивних заходів для вирішення гуманітарних, правових проблем та доступу ВПО до публічних послуг в громада Запоріжжя, Широке, Вільнянськ, Гуляйполе, Оріхів:

• створення в ЦНАП комп’ютеризованих місць для самообслуговування відвідувачів. Працівники ЦНАП можуть надавати допомогу та консультації щодо самостійного отримання е-послуг відвідувачами на цих місцях.

• Проведення у ЦНАП навчань цифровій грамотності та цифровим навичкам.

• Створити можливість отримувати засоби е-ідентифікації як самостійну послугу. Також потенційно можливим є виконання адміністраторами ЦНАП функції «цифрового посередника», якщо суб’єкт звернення з певних причин не в змозі самостійно отримати е-послугу.

• Створити та використовувати місцеві розсилки, чати тощо для активної комунікації з громадою Чітко доносити інформацію мешканцям, уточнювати її, щоб уникати «непродуктивних» пересувань громадян, неефективного індивідуального консультаційного навантаження. 

Інші результати в рамках дослідження та рекомендації можна переглянути в загальному документі звіту за посиланням https://drive.google.com/file/d/1KHZAxfUdb1NH8LQeiC-vkN5T6YZQChuz/view

 

Проєкт впроваджується  ГО «Запорізький правозахисний центр»у рамках проєкту ПРООН «ЄС за діалог: Зміцнення стійкості України для реагування на нагальні потреби центральної і місцевої влади, а також населення, що постраждало в наслідок війни» за фінансової підтримки Європейського Союзу (ЄС).

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.