bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Взаємодія для ефективних видатків на капітальні ремонти та освітні послуги

Ініційовано коаліцією  #ГромадськаПрефектура на платформі «Експертно-громадської  ради міськвиконкому» (ЕГР) з представниками Управліннями  капітального будівництва і освіти Миколаївської міської ради. 

17 червня 2020 р. відбувся другий з серії круглих столів : Ефективність видатків на освітню галузь у Миколаєві: проблеми та рішення». На  Е – конференції  за результатами моніторингів  обговорили ці питання , що вникли за результатами: моніторингів ефективності:

По- перше,  видатків на капітальні ремонти шкіл і дитячих садочків від ІГ Антикорупційа ініціативи Миколаївщини».. Реліз на Презентація дослідження;  Реліз дослідження ;

По - друге, бюджетних коштів і благодійних внесків у міських ЗОШ від NGO HRTC .. Реліз дослідження на. 

Учасники заходу визнали нагальність проблеми та необхідність робочих нарад посвдовців та громадських префектів що відбудуться о 10-00 у пятницю19 червня та 23 червня у кабінеті начальника міського управління освіти. 

Відео  заходу

Так коментує висновки моніторингу координаторака  ІГ Антикорупційа ініціативи Миколаївщини» Анастасія Дубогрій: 

«Завдяки інтерактивному інструменту «Карта ремонтів (https://map.shtab.net  ми могли з легкістю отримати цікаві для нас дані по проведеним ремонтам, а саме:інформацію про: замовника; підрядника; терміни виконання робіт, технічних характеристиках, дефектні акти; зміни в договорах тощо.»

А саме скрін ресурса:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

« Ми побачили, що багато шкіл, закладів дошкільної освіти знаходяться в аварійному стані. Після проведення ремонтних робіт, освоєння значної суми на ремонт все ж не з’являються нові корпуси і приміщення, для навчання дітей, а будівлі, садки, корпусу йдуть під знесення.

Що послужило неефективного використання бюджету в одній школі, садочку та неефективного в інших установах?

Досліджуючи проблему ми стикнулись с тим, що на сайті Миколаївської міської ради в розділі управління освіти немає повного доступу до інформації … паспорта програм ведуть на старий сайт, який вже не працює 2 роки, і подивитись програму розвитку немає можливості.

Новий же сайт з сайтом міської ради не повязан, а також містить лише історії успішного виконанного ремонту, але мовчить про те, які ремонти були виконанні не успішно, с порушенням норм ДБН.

Першою в розділі Проєкт «Велике будівництво» ми звичайно бачимо 36 школу http://osvita.mkrada.gov.ua/proiekt-velyke-budivnytstvo/, за яку боролись багато років батьки та громадськість, щоб вона стала новим  «космічним кораблем», а ось за будівництво ЗОШ №22 після 20 років будівництва, реконструкції та ремонтних робіт і освоєння трьох мільйонів грн.. тільки за 2018-19 роки була визнана аварійною і повинна буде бути знесена ми не побачили жодної інформації, але можемо подивитись, як виглядають 3 млн гривень. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Імовірно, причинами неефективного використання бюджетних грошей стало:

— порушення норм ДБН при ремонті дитсадка;

— відсутність якісного авторського і технічного нагляду при виконанні ремонту;

— низький контроль замовников;

— відсутність доступу громадськості до інформації про ремонти і відсудність справпраці УКСу з батьками та представниками громадських організації;

— низький рівень висвітлення проблеми ремонтів у ЗМІ. 

Для вирішення проблем громадські префекти  пропонують:

На виконання Ст. 26 Бюджетного кодексу України забезпечити запуск системи управління внутрішнього контролю та внутрішнього аудиту у міськвиконкомі у сферах відповідальності міських управлінь освіти, капітального будівництва та департаментів економічного розвитку, внутрішнього контролю налагодити: 

Технічну експертизу до початку ремонту; Контроль за дотриманням норм ДБН на всіх етапах ремонту; Дієвість санкцій підрядникам за невиконання гарантійних зобов’язань; Вибір тільки доброчесних, професійних підрядників; Якісний авторський і технічний нагляд на ВСІХ етапах ремонту; Оренду комунальної власності під школи та садки при відсутності бюджетних коштів на будівництво нового фонду; Дієві плани капітального ремонту і будівництва; Дотримання достовірності даних у міських цільових і бюджетних програмах;

На виконання вимого Статуту міста забезпечити дієвість таких механізмів місцевої демократії участі як громадські слухання, громадські дорадчі органи при управлінні освіти, зокрема з використанням інформаційно-комунікативних е- технологій..

Також маємо дві рекомендації для представників громадськості:

По-перше, сформувати ініціативну групу зі створення громадської ради при міському управлінні освіти;

По-друге налагодити співпрацю з медіа для  висвітлення всіх етапів ремонту.

 

Прес — служби ІГ  Антикорупційа ініціативи Миколаївщини» та ГО «Фонд розвитку м. Миколаєва»

Захід проведено в рамках проектів, що реалізує ІГ «Антикорупційна ініціативи Миколаївщини» та ГО «Учбово-методичний центр захисту прав людини»  ( NGO HRTC) при підтримці ГО «Фонд розвитку міста Миколаєва» за кошти NED (Вашингтон, ОК, США) та в рамках діяльності коаліції «Громадська префектура

Контакти

  • 47-38-79
Share
Чи вважаєте цей матеріал корисним + Так 0  - Нi  

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.