bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

У Святогірську стартувала Академія Краудфандингу
12.04.2019

Як запустити свою кампанію, згуртувати однодумців та зібрати необхідну суму говорили  29–30 березня на Академії Краудфандингу у Святогірську.

Краудфандинг – це не тільки прозорий інструмент для залучення коштів на реалізацію ідей; це ще й тест продукту, піар, потенційні покупці або партнери. Спікерами Як запустити свою кампанію, згуртувати однодумців та зібрати необхідну суму говорили  29–30 березня на Академії Краудфандингу у Святогірську стали Денис Бортніков, засновник CookEd agency та Віктор Конопкін, тренер School of ME. Учасники Академії – стартапери та підприємці Донеччини і Луганщини.

Дитяча студія роботики, STEM-школа, Ветеринарний Центр для бездомних тварин, виробництво електроенергії з відходів, коворкінг для волонтерів – ці та інші  проекти вже готують до запуску на краудфандингових платформах учасники Академії.

Данило Завгородній закінчує 11 клас у Сєвєродонецьку і з допомогою краудфандингу планує заснувати фотопродакшн для бізнесу. 35% від прибутку Данило віддаватиме на оплату фотопослуг громадським організаціям.

«Фотографія – це, у першу, чергу, моє хоббі. Нею я займаюся декілька років, але зараз почав розуміти, що хочу це робити професійно. Запуск проекту neProstoPhoto на краудфандинговій платформі – це можливість не тільки моєї творчої реалізації, а й нагода створити команду для бізнесу. У майбутньому хочу бачити серед наших клієнтів не тільки українські бренди, а й світові. На Академії для мене стало інсайтом те, що краудфандинг – це не тільки про кошти, а й про можливості пошуку партнерів, команди і потенційних клієнтів; а ще це місце, де кожна гривня – це віра у твою ідею, у твої сили досягнути мети», – ділиться Данило.

«Плануючи кампанію, пам’ятайте, що  український краудфандинг має соціальне та культурне забарвлення. Це спричинено процесами, в яких перебуває країна та нація. На українських платформах популярністю користуються освітні, екологічні, медійні та культурні проекти. Зростає цікавість до соціальних підприємств. Тож краудфандинг – це у першу чергу про людей, благочинці мають розуміти, яка їм або суспільству користь», – пояснює тренер Денис Бортніков.

Наступний модуль Академії пройде у Києві. Він буде присвячений комунікаціям, а спільно із режисерами Molodiya Festival учасники створять промо для своєї кампанії

Ініціатива реалізується у рамках Програми ООН із відновлення та розбудови миру за підтримки Європейського Союзу.

 

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.