bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Що єднає прозорість влади та громадську спрямованість поліції?
06.08.2018

Громадська організація «Фонд громад «Знання і справедливість» у співпраці з іншими громадськими організаціями міста - ГО «Міст «3.10», ГО «Ветерани за гідне життя»,  і  впроваджує у Лисичанську різні проекти.

Громадська організація «Фонд громад «Знання і справедливість» (Фонд громад "Знання і справедливість") у співпраці з іншими громадськими організаціями міста - ГО «Міст «3.10» (ГО Міст 3.10), ГО «Ветерани за гідне життя», ініціативні групи «Путь содействия» (Инициативная группа Лисичанска "ПУТЬ СОДЕЙСТВИЯ"), «БАйТ», інші) впроваджує у місті два проекти: • «Місто в безпеці: співпраця для виявлення та вирішення питань безпеки Лисичанська» Лисичанськ: спільно для безпеки міста (за підтримки Міжнародного фонду «Відродження» Міжнародний фонд "Відродження") та Взаємодію поліції та громади називають англійським терміном Community Policing (CoP). Вона полягає у тому, що поліція працює, враховуючи думку громади щодо проблем безпеки та громадського порядку на території обслуговування. Community Policing – це постійна взаємодія поліції з населенням та місцевою владою заради спільного безпечного простору. • «Розбудова прозорості міста Лисичанська» (Transparent cities/Прозорі міста) за підтримки Transparency International Україна (Transparency International Ukraine). Підвищення рівня прозорості міста шляхом адвокації (просування та впливу) рекомендацій рейтингу прозорості міст. Деколи нас запитують – що об’єднує ці дві, ніби то далекі одна від одної, напрямні? Адже, перший, пов’язаний із готовністю місцевих поліцейських підрозділів діяти на засадах Community Policing (поліцейської діяльності, орієнтованій на громаді). Інший напрям сконцентрований на покращенні місця Лисичанська в Рейтингу прозорості міст України, що вимагає використання прийомів, відомих в світі як Advocacy, що в даному проекті, передбачає вплив на місцеву владу задля впровадження її відкритості. Для команди виконавців обох проектів відповідь тут однозначна – обидва спрямовані на розвиток відповідальності, як цінності та поведінки, спільнот міста, що в свою чергу, є умовою позитивних змін у Лисичанську. Для цього важливо покращити систему спілкування між грмадами та різними інституціями влади, в т.ч. – органами місцевого самоврядування та поліцейськими підрозділами. Адже в нас занадто часто складається парадоксальна ситуація: навіть якщо поліція діє якісно та успішно, вчасно розкриває злочини та ловить злочинців, проте це означає, що люди, громади, все одно не задоволені роботою поліції, бо вони не сприймають її призначення і в них не виникає почуття безпеки проживання в кварталі чи місті. Transparency + openness = disclosure <span class=" />& accessibility Прозорість + відкритість = розкриття інформації та доступність Для цього важливо покращити систему спілкування між громадами та різними інституціями влади, в т.ч. – органами місцевого самоврядування та поліцейськими підрозділами. Адже в нас занадто часто складається парадоксальна ситуація: навіть якщо поліція діє якісно та успішно, вчасно розкриває злочини та ловить злочинців, проте це означає, що люди, громади, все одно не задоволені роботою поліції, бо вони не сприймають її призначення і в них не виникає почуття безпеки проживання в кварталі чи місті. Подібна ситуація і в сфері співпраці із місцевою владою: десятилітній сайт міської ради Лисичанська (http://lis.gov.ua/) містить доволі інформації про її діяльність. Проте простому мешканцю міста віднайти та зрозуміти її - непросто. Тобто діяльність обох інституцій (поліції та влади) може бути зручною для її працівників, проте, недружелюбною - стосовно користувачів їх послуг. Відкритість вимагає доброї волі представницького корпусу міськради Лисичанська: половина депутатів різних партійних уподобань погодилась підтримати звернення субгрантера проекту Transparency International Україна оприлюднивши свою електронну адресу для виборців. Більше того, відкритість кожної з інституцій взаємопов’язана. Скажімо, якщо Лисичанська міська рада прийме рішення організувати платне паркування автомобілів у місті, це стане додатковим навантаженням на патрульних поліцейських, але це не означає збільшення дохідної частини міської казни чи покращення безпеки на дорогах (в столиці цього ж не відбулось: http://texty.org.ua/d/parkings/). Інший приклад - із сьогодення: до сих пір невідоме громадське сприйняття та оцінка результатів, ініційованого патрульними поліцейськими, цьогорічного рішення Лисичанської міської ради стосовно обмеження торгівлі алкоголем в нічний час торгівля алкоголем у заборонений час доби https://www.facebook.com/notes/pavlo-fedyk/не-допустити-навали-амфітаміну-в-лисичанську/1930764096945595/ Міський голова Лисичанська Сергій Шилін вивчає методичний матеріал «Безпека в місті», виданий громадськими активістами міста за спільного сприяння патрульних та «міських» поліцейських при підтримці Міжнародного фонду «Відродження» Тому, як в роботі поліції, так і органів місцевого самоврядування потрібно більше акцентувати увагу на тих аспектах, які важливі саме в повсякденному житті людей, і посилюють почуття безпеки безпосередньо за місцем їх проживання. Разом з тим, впровадження превентивних методів роботи поліції, які є можливими лише за координаційних дій місцевої влади та співпраці різних груп суспільства з поліцією, якісно впливає на рівень безпеки в місті. Тому, в Лисичанську, через прозорість та підзвітність, взаємодію та доступність буде змінюватись ставлення громадян до влади, поліції, свого життя і майбутнього в місті. Вдячний Івану Юрчику (Іван Юрчик) із Асоціації УМДПЛ (Асоціація УМДПЛ/Association UMDPL) та Катерині Цибенко (Kateryna Tsybenko) за їх надихаючі історії про РС (Підрозділ взаємодії патрульної поліції та громади) та АТ (Advocacy transparency) Наступна публікація присвячується Міжнародному дню голокосту ромів (Ромське радіо Chiriklo) і буде розповіддю про конкретний захід поліцейської діяльності, орієнтованої на громаду, або про те, як патрульні та місцеві поліцейські «за кавою» демонстрували методи прозорості, підзвітності, взаємодії та доступності для малозахищених верств населення (ромів Лисичанська). • «Реалізація проекту «Розбудова прозорості міста Лисичанська» здійснюється ГО «Фонд громад “ЗНАННЯ І СПРАВЕДЛИВІСТЬ» (Фонд громад “ЗНАННЯ І СПРАВЕДЛИВІСТЬ” - CFK&J ) у рамках проекту «Розбудова прозорості в містах України» (Transparent cities/Прозорі міста), що реалізує українське відділення глобальної мережі Transparency International (Transparency International Ukraine) за кошти Фонду демократії ООН (UNDEF) (United Nations Democracy Fund (UNDEF)). Погляди розробників та виконавців проекту не обов’язково збігаються з офіційною позицією (Transparency International Ukraine) за кошти Фонду демократії ООН (UNDEF) (United Nations Democracy Fund (UNDEF)).» • Проект «Місто у безпеці: співпраця для виявлення та вирішення питань безпеки Лисичанська» (Лисичанськ: razom до безпечного міста) виконується ГО “Фонд громад “Знання і справедливість” (Фонд громад “Знання і справедливість”) в рамках програмної ініціативи: «Права людини та правосуддя» за фінансової підтримки Міжнародного Фонду «Відродження» (Міжнародний фонд “Відродження”).” 

 

Контакти

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.