Сьогодні на один сільській населений пункт Луганської області припадає лише 0,19 точок роздрібної торгівлі — і вона займає передостанній показник з усіх регіонів країни. Для порівняння, у Київській області цей коефіцієнт 0,85. Допомогти підприємцям зі Сходу (і не лише) поєднати реалізаторівта постачальників покликана «Вервечка» — нова програма автоматизації закупівлі та збуту продукції.
Підхід до вирішення проблеми
Автоматизація бізнес-процесів — це світовий тренд. Але чи є він актуальним для територій, що межують з зоною бойових дій? Щоб зрозуміти це, представники Громадської організації «Студена» опитали 30 представників малого та середнього бізнесу, які займаються виготовленням або реалізацією товару. Виявилося, що жоден з підприємців не користується автоматизованими системами продажів. Натомість 67% опитаних зверталися до послуг торгових агентів для пошуку нових замовлень та взаємодії з клієнтами. При цьому половина з опитаних висловила незадоволення якістю роботи торгових агентів. Причиною цього називали низьку компетентність агентів, а також негативний «людський фактор» — помилки, затримки, приписки, пересорт, тощо.
Тому 75% представників роздрібних торговельних точок хотіли б автоматизувати систему пошуку і замовлення товарів. Аби підтримати виробника і реалізатора продукції ГО «Студена» розпочала розробку інтернет-платформи для b2b продажів. Головним її завданням є спростити шляхи взаємодії між виробниками та продавцем, що є дуже актуально для регіону, який, внаслідок конфлікту, втратив налагоджені шляхи комунікації.
Очікування бізнесу від нової інтернет-платформи
На етапі планування проекту фахівцями організації були додатково опитані підприємці, аби з’ясувати, чого вони чекають від впровадження системи:
У ході опитування було з’ясовано, що бізнесмени витрачають багато часу та коштів на пошук клієнта, створення та налагодження клієнтської бази. Клієнтів доводиться шукати на всіх можливих ресурсах, а надалі сподіватися на «сарафанне радіо».
У чому переваги «Вервечки» для підприємців?
Виробників, постачальників, дистриб’юторів:
покупцям у регіонах доставки; вивантаження каталогу товарів.
Власників торгівельних точок, гуртових покупців:
Платформа дає немало переваг для дистриб’юторської компанії. Для власників точок продажу — спрощення процесу замовлення товару і добору асортименту. І звісно ж, головними перевагамиплатформи є зменшення загальнихвитрат для підприємців, автоматизація бізнес процесів та підвищення ефективності маркетингу
Наразі «Вервечка» знаходиться на етапі розробки, а її офіційний запуск планується на жовтень 2018.
Коментарі