В Україні існують тисячі громадських організацій, які хочуть привернути увагу до питань, з якими вони працюють. Екологія, децентралізація, діти, тварини, гендер, безхатченки, благодійність, насильство...
Стати брендом!
Про створення бренду організації на “Школі ефективних комунікацій-2017” розповіла експертка з 10-річним досвідом у сфері маркетингу Рита Поліщук.
За рік українець, мешканець міста, отримує понад один мільйон маркетингових повідомлень. Адже за інформаційний простір з громадськими організаціями змагаються ще й бізнес та органи влади. Це приблизно 3000 повідомлень у день. То як же зробити так, аби почули саме вас?
За словами Рити Поліщук, для більшості українців незрозуміло, хто такі громадські правозахисні організації, чим вони займаються і які їх мотиви. Адже більшість з них схожі одна на одну. Рита радить зрозуміти, в чому унікальність саме вашої організації.
- Що для цього потрібно?
- Визначити цільову аудиторію
- Дізнайтесь, які в неї потреби
- Розкажіть, що робите ТІЛЬКИ ВИ
- Знайте, проти чого ви
- Демонструйте, а не говоріть
- Знайдіть слушний час для того, аби вас почули
А також подумайте про те, як назвати себе та який візуальний образ організації ви хочете створити.
Слід зазначити, що неймінг (пошук назви для організації) в українських правозахисних організаціях страждає. Не зважаючи на те, що оптимальна назва складається з одного-двох чи максимум трьох слів, українські правозахисні організації зазвичай починаються від п’яти. Наприклад “Асоціація українських моніторів дотримання прав людини в діяльності правоохоронних органів” чи “Українська Гельсінська спілка з прав людини”.
“Без ідентифікації себе та бренду, ви (організація) будете тонути в потоці голосів і шумів. Бренд не є торговою маркою, логотипом, рекламою, описом місії. Бренд – це стратегічна точка зору, певний набір емоцій. Ваш бренд має викликати емоції, внутрішню хімію”, - коментує Рита Поліщук.
Що зазвичай можна почути від громадських організацій?
Як варто казати?
З чого має складатися ваш план по побудові бренду?
Пам’ятайте, Якщо план не написаний на папері, значить його у вас немає.
Організаторами заходу виступили Центр інформації про права людини за підтримки Нідерландського Гельсінського комітету та Гельсінського фонду з прав людини.
Коментарі