КУ «Агенція розвитку Мелітополя» в рамках грантового проекту RPP/2020/08/216/PPP «Платформа сучасної дуальної підготовки та кар’єрного постдипломного зростання фахівців спеціальності «Слюсар з ремонту колісних транспортних засобів», що реалізується за підтримки Програми ООН із відновлення та розбудови миру, оголошує відкритий тендер на закупівлю мультимедійного обладнання.
Дата оголошення про тендер: 09.02.2021 р.
Термін подання тендерних пропозицій: до 17:00 24.02.2021 р.
Предметом закупівлі є мультимедійне обладнання, а саме:
Діагональ екрану не менше 15” |
Розширення екрану не менше 1920х1080 |
Об’єм ОЗУ не менше 4GB |
Процесор 2 ядра 4 потоки або краще |
Модель процесору не гірше AMD Athlon 3150u/Intel Pentium N5000 |
Об’єм накопичувача не менше 1 TB (для HDD), або 128 GB (для SSD) |
Порти підключення HDMI, USB-A (не менше 3 шт.), в т.ч. не менше 1 шт. USB 3.x |
Відеокамера не менше 640х480 |
Діагональ екрану не менше 15” |
Розширення екрану не менше 1920х1080 |
Об’єм ОЗУ не менше 4GB |
Процесор 2 ядра або краще |
Модель процесору не гірше AMD Athlon 3ххх/Intel Celeron N4000 |
Об’єм накопичувача не менше 500 GB (для HDD), або 128 GB (для SSD) |
Порти підключення HDMI, USB-A (не менше 2 шт.) |
Базова роздільна здатність, точок не менше 1024х768 |
Світловий потік в нормальному режимі, лм понад 3300 |
Відео – Аудіо входи HDMI, VGA, RCA |
Wi-Fi є |
Проекційне відношення від 1.0 до 2.0 |
Базова роздільна здатність, точок не менше 1024х768 |
Світловий потік в нормальному режимі, лм понад 3600 |
Відео – Аудіо входи HDMI, VGA, RCA |
Проекційне відношення до 1.0 |
Тип HDMI-HDMI |
Версія HDMI 1.4 та новіше |
Покриття контактів позолочені |
Кількість, довжина 1 од., 20м. |
Кількість, довжина 1 од., 10м. |
Діагональ не менше 95” |
Співвідношення сторін 4:3 |
Властивості проекційної поверхні матова, біла |
Наявність чорної окантовки проекційної поверхні є |
Тип установки на тринозі |
Діагональ не менше 90” |
Інтерфейс підключення USB 2.0 та новіше |
Підтримка ОС Windows 7/8/10 |
Multi Touch 10 або більше |
Зовнішній каркас алюмінієві або металеві сплави |
Наявність гарячих клавіш так |
Відповідність Наказу МОН України №574 так |
Строк надання товарів: протягом 14 днів від дати підписання Договору поставки.
У вартість товару повинна бути включена доставка товару до м. Мелітополь.
Вимоги до постачальника товарів – учасника тендеру
До участі у тендері запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за законодавством України: постачальники, що мають досвід роботи у відповідній сфері, відповідні КВЕД для здійснення торгівлі, мають можливість здійснити доставку у вказаний строк за зазначеною адресою та можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір поставки, рахунок-фактура, видаткова накладна/акт виконаних робіт)
Учасник тендеру надає організатору наступні документи:
Істотні критерії (умови) відбору тендерних пропозицій:
Тендерні процедури
Запитання щодо тендеру можна надсилати в електронному вигляді за адресою [email protected] до 23.02.2021 року.
До участі у відборі тендерних пропозицій допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього тендерного оголошення.
Тендерні пропозиції, мають бути чинними та не підлягатимуть внесенню змін з боку учасників тендеру, що їх подали, до повного завершення передачі товару.
Тендерні документи повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника та засвідчені печаткою (за наявності) та:
із зазначенням на конверті назви постачальника, «Відкритий тендер грантова угода RPP/2020/08/216/PPP мультимедійне обладнання»
Всі тендерні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після 17:00 24.02.2021 року, розгляду не підлягатимуть.
Визначення переможця тендеру, відбудеться шляхом розгляду та перевірки наданих пропозицій на відповідність умовам тендеру, викладеним у тендерній документації. Перевага буде надана постачальнику, пропозиція якого відповідатиме зазначеним в тендерному оголошенні критеріям та пропонуватиме найнижчу ціну.
Результати тендеру будуть повідомлені організатором учасникам тендеру шляхом надсилання відповідних повідомлень електронною поштою протягом не більше ніж трьох робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможців. Дата засідання тендерного комітету для розгляду заявок та прийняття рішення має відбутися не пізніше 26.02.2021 року.
Умови оплати:
Замовник може здійснювати попередню оплату у розмірі до 50% вартості товару протягом 5 (п’яти) банківських днів з моменту отримання Платником рахунку на оплату, який формується після підписання сторонами відповідної, та остаточну оплату протягом 5(п’яти) банківських днів з моменту отримання наступних документів: завірених копій видаткових накладних з відмітками Платника про отримання Товару за відповідною Специфікацією (надається Платником) та оригінали рахунків на оплату Товару, який постачається за відповідною Специфікацією (надається Постачальником).
Додаткові застереження
Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) приймає до уваги та погоджується з тим, що організатор тендеру залишає за собою право вимагати від учасника тендеру додаткові документи та/або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень документів вимогам та умовам цього тендерного оголошення.
Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) надсилаючи документи для участі у загальній процедурі (відкритому тендері) за цим тендерним оголошенням підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що організатор тендеру може відхилити його тендерну пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови, та що організатор тендеру не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами.
Шаблон тендерного оголошення та тристороннього договору доступний за https://drive.google.com/drive/folders/1HvxmHsugrxmk3ahia_r2NwrRqhpWtwt8?usp=sharing
Коментарі