bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

ФСЄ оголошує конкурс із вибору підрядника на створення онлайн-курсу
17.12.2020

Фонд Східна Європа в межах реалізації проєкту «3D Project: Розвиток попри перешкоди. Стійке громадянське суспільство в часи пандемії та в майбутньому», що впроваджується за фінансової підтримки Європейського Союзу, оголошує конкурс на вибір підрядника для розробки онлайн-курсу з робочою назвою «Дизайн-мислення та інновації для НУО».

Для посилення українських неурядових організацій (НУО) в часи пандемії та в майбутній роботі ми хочемо познайомити їх з інструментами та моделями інноваційних рішень. Зокрема, такими, що успішно використовуються комерційним сектором для ефективної роботи.

Дизайн-мислення є підходом, який передбачає нелінійний циклічний процес роботи команди та фокусується на кращому розумінні досвіду користувача продукту; генеруючи можливі сценарії розвитку подій та шукаючи стратегії орієнтовані на результат, практики дизайн-мислення можуть надати громадським організаціям важливу навичку сьогодення – вміння працювати в умовах невизначеності.

Онлайн-курс для представників організацій громадянського суспільства допоможе розвинути їм необхідні компетенції для роботи в умовах невизначеності, краще розуміти потреби своєї цільової аудиторії та знаходити найоптимальніші рішення для вирішення викликів, які стоять перед НУО.

Мета – дати розуміння громадським лідерам, представникам НУО організацій, що таке дизайн-мислення як стратегія для інновацій, які ключові інструменти та методи цього підходу, чому цей підхід може бути корисним для роботи громадського сектору та які приклади застосування дизайн-мислення вже працюють в Україні.

Основні завдання:

  • розробка структури курсу;
  • підготовка сценарію та матеріалів курсу спільно з експертами Замовника;
  • погодження формату курсу, забезпечення відеопродакшну, створення безпечних умов зйомок відповідно до карантинних вимог;
  • оформлення матеріалів у стилі Освітньої онлайн-платформи “Zrozumilo!” та відповідно до стилістики проєкту й вимог донора до оформлення матеріалів (фірмові стилі буде надано Замовником);
  • поспродакшн;
  • розміщення готового курсу на платформі Open edX.

 

Вимоги до виконавця:

  • досвід розробки онлайн-курсів не менше 2-х років;
  • досвід створення онлайн-курсів аналогічної складності;
  • приклади робіт, надіслані разом із заявкою на участь.

Критерії відбору:

  • досвід виконання аналогічних завдань;
  • якість виконання аналогічних завдань;
  • ціна;
  • термін виконання.

Структура курсу та технічні деталі роботи:

  • Курс буде складатися зі вступу, 4-х модулів та заключної частини. Кожен модуль складається з одного-двох відеолекцій тривалістю 10-15 хвилин кожен.
  • Підсумкові тести до кожного модулю мають на меті перевірити засвоєнні знання учасників, після чого учасники матимуть змогу отримати сертифікат про проходження курсу. Список рекомендованих джерел для ознайомлення допоможе слухачам курсу поглибити знання з відповідних тем.
  • Обраний підрядник має також виготовити проморолик курсу (до 1 хвилини) на основі відзнятого матеріалу та адаптувати його до Youtube, Facebook, Instagram.
  • Кожна підтема міститиме текстовий матеріал, у якому будуть поясненні основні теоретичні та практичні моменти, висвітлені у відеороликах, а також літературу для самостійного опрацювання. Кожен модуль завершується тематичним тестуванням (з різними типами питань).
  • Відео будуть містити анімацію, інфографіку, титри. Обов’язкова вимога до розробки відео — забезпечення інклюзивності.
  • Відеокурс буде розміщений на онлайн-платформі Open edX. Надання послуг технічної інтеграції курсу на платформу будуть вважатись перевагою пропозиції.
  • Постпродакшн включатиме внесення правок на етапі погодження з експертами та донором.
  • Мова відеокурсу та матеріалів — українська.

Замовник забезпечує експертів для відео, а також надає базові матеріали для підготовки сценарію курсу.

Орієнтовний термін основних робіт над курсом: середина січня  — кінець березня 2021 року.

Порядок подання пропозицій.

Пропозиції приймаються від фізичних осіб-підприємців (далі – ФОП) та юридичних осіб (далі – ЮО). Пропозиція оформлюється на бланку ЮО/ФОП (за наявності) відповідно до аплікаційної форми (шаблон заявки), підписується уповноваженою посадовою особою учасника та скріплюється печаткою (за наявності).

До пропозиції обов’язково має бути додана:

  • копія виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;
  • копія документу, що підтверджує повноваження посадової особи, яка представляє заявника.

У пропозиції повинно бути зазначено повне найменування або ПІБ заявника, його місце знаходження, ПІБ уповноваженої особи, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ, номери контактних телефонів.

Терміни та адреса подання заявок:

Електронні заявки на участь у конкурсі мають бути надіслані на електронну адресу [email protected] не пізніше 21 грудня 2020 року із позначкою «Розробка відеокурсу». Питання щодо конкурсу приймаються до 17 грудня. Фонд Східна Європа залишає за собою право інформувати про результати конкурсу тільки переможців.

Фонд Східна Європа

Контакти

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.