Громадська організація «Криголам» оголошує тендер на виготовлення 32 відеороликів для Youtube для проекту “Шо Реально?” https://www.youtube.com/channel/UCrQItUkEfQNFj0ZJFZ_cFbw на тему: Відкрий для себе Україну в найдешевший спосіб.
1. Опис проєкту
Логлайн: ми відкриваємо невідомі туристичні місця в Україні для молоді.
Мета: Виготовити серію відеороликів, які привернуть увагу та запам’ятаються широкій аудиторії, будуть мотиваційними та стимулюючими до подорожування Україною та позитивних змін.
Інтернет-шоу “Шо, Реально?” має на меті показати аудиторії найдешевші способи подорожувати Україною. У епізодах проекту мають бути показані маловідомі туристично привабливі місця України з детальною розповіддю, як до них дістатися і що там можна подивитися.
Принагідно мають демонструватися позитивні зміни, які відбулися в країні за останні роки.
Формат маніфестації контенту - особистий відеоблог.
2. Технічне завдання на виробництво відеороликів
Виготовлення та поширення 32 відеоролики, які зможуть стати вірусними, спонукати до розповсюдження та поширення в соціальних мережах, національних та регіональних телекомпаніях. Відео мають показати, що кожен українець може вільно та недорого подорожувати Україною.
Хронометраж: до 20 хвилин
Приклади відео:
https://www.youtube.com/watch?v=pSvRxhGKnBE
https://www.youtube.com/watch?v=sJDRolF6o10
Цільова аудиторія: молодь 16 - 30 років, всі регіони України
Формат: відео з живими людьми, гумор, інформаційна складова, короткі інтерв’ю, містичні місця, краєвиди, окреслення змін в країні. Вітаються нестандартні ідеї щодо подання інформації.
Технічні дані: сюжет до 20 хвилин,1920*1080 px, 25 fps, за необхідності колорування, фільмування дроном.
Мінімально необхідне обладнання для зйомок:
Відрядження: Звертаємо вашу увагу на те, що ваша пропозиція має враховувати видатки на проживання, трансфери та інші видатки на знімальну команду та ведучого, які пов’язані або можуть виникнути в процесі фільмування та виготовлення відео. Плануємо, що буде 32 відрядження тривалістю до 3 днів від 1200-1500 км туди назад. Виїзд з Києва.
Якщо у вас немає якогось обладнання, ви можете його орендувати. Але оренда не буде оплачуватись окремо та її вартість має бути закладена в бюджет виробництва відео.
Мова сюжетів: російська
Музика: може бути використана музика з ліцензією Creative Commons — Attribution 4.0 International — CC BY 4.0 або та що може бути використана без вказання авторського права. Також мінімум 50 треків мають бути погоджені та куплені на спеціалізованих музичних майданчиках-стоках.
Всі матеріали, які були зняті, включно ті, що не увійшли у фінальну версію відео, мають бути передані за договором передачі авторських прав, і не можуть бути використані вами в будь-який інший спосіб.
Терміни виробництва: 8 місяців - 4 відео в місяць (загалом 32 відео)
Кінцевий термін для подачі заявок – 24.05. 2020 р. до 18.00 год.
3. Вимоги до подання тендерної пропозиції
3.1. Правила оформлення тендерної пропозиції |
До участі допускаються тендерні пропозиції, які:
|
3.2. Строки надання тендерної пропозиції |
|
3.3. Перелік документів, які мають бути надані на розгляд (без документів заяви не розглядаються) |
Участь в тендері можуть брати юридичні особи та Фізичні особи–підприємці (ФОП 3 групи) . Для ФОП: до заявки додається перелік видів діяльності, що повинен відповідати суті послуг, щодо яких оголошено тендер (КВЕД 90.03 або 59.11) |
3.4. Вимоги до послуг та умови оплати |
Оплата послуг здійснюється ГО «Криголам» на підставі підписаного з виконавцем договору про надання послуг та акту виконаних робіт на виробництво шляхом безготівкового перерахування відповідної суми на рахунок виконавця у гривнях частинами по 4 відео в місяць. Для юридичних осіб: всі товари, роботи, послуги, що надаються ГО «Криголам» мають бути сплачені без ПДВ. |
3.5. Критерії вибору переможців |
Пропозиції будуть оцінені на основі вартості послуг (50% ваги), якості (30% ваги) та кваліфікації команди (20% ваги). Громадська Організація “Криголам” залишає за собою право укласти договір з одним або кількома учасниками конкурсу. |
3.6. Визначення переможців |
Відбудеться після фінансової та технічної оцінки запропонованих пропозицій згідно з критеріями, які зазначені у Тендерній пропозиції. |
3.7. Оприлюднення результату |
Переможцю тендера буде надісланий лист електронною поштою з відповідною інформацією. |
4. Критерії оцінювання
Пропозиції будуть оцінені на основі вартості послуг (50% ваги), якості (30% ваги) та кваліфікації команди (20% ваги).
4.1. Якість пропозиції буде оцінюватися виходячи з наступного:
Попередній досвід подібних завдань, принаймні один подібний проєкт.
Високий рівень обізнаності щодо виготовлення відео для Youtube.
Для визначення переможця можуть бути проведені додаткові усні співбесіди.
4.2. Досвід у розробці та проведенні відео-кампаній.
Здатність генерувати та впроваджувати креативні ідеї, підтверджена відповідним портфоліо.
Стресостійкість всіх членів команди. Можливість виконання роботи в обмежені часові терміни з жорстким дотриманням дедлайнів.
Додаткову інформацію можна отримати у координатора Артем Іпатов, ГО “Криголам”, за телефоном: 050 6 573 572, e-mail: [email protected]
Громадська Організація “Криголам” залишає за собою право укласти договір з одним або кількома учасниками конкурсу !!!
Коментарі