Виборчий хакатон «GoElections» - Дніпро

Виборчий хакатон «GoElection» присвячений вирішенню проблем: як зробити вибір молоді свідомим і відповідальним, а виборчі процедури ефективними і прогресивними. Найкращий проект буде обраний журі та отримає 12 000 гривень на реалізацію.

Більше можливостей для отримання фінансування у розділі «Гранти»

Запрошуємо всіх небайдужих громадян, що мають ідеї для покращення процесу виборів.

✔️ Реєстрація для учасників обов’язкова: https://forms.gle/N9YSpxnDy4QEyPNN7

Як це відбуватиметься?

Після реєстрації з вами зв’яжуться організатори.
28 та 29 червня учасники за підтримки досвідчених менторів будуть вирішувати проблеми виборчого процесу.
Свої рішення команди презентуватимуть у вигляді проектів або конкретних програм.

Найкращий проект буде обраний журі та отримає 12 000 гривень на реалізацію.

Завдання, над якими будуть працювати команди:
Запроси мене на вибори
Попри поширену думку, багато людей у віці від 18 до 25 років не цікавляться виборчим процесом та не голосують. Як переконати молодь у тому, що їх голоси важливі?
Результат – початкова версія медіапродукту (відео, коміксу, SMM кампанії тощо).

Чому він не прийшов?
Соціологи стверджують, що молодь у віці від 18 до 29 років має тенденцію до аполітичності та не голосує на виборах. Як розібратися у тому, чому саме молодь не хоче голосувати?
Результат – план дослідження суспільної думки та перші підсумки (міні-інтерв’ю, онлайн опитування тощо).

User friendly вибори
Серед причин, з яких люди не потрапляють на вибори, навіть якщо хочуть проголосувати, називають складність виборчого процесу: якщо людина перебуває не за місцем реєстрації, він/вона вона має витратити багато часу для написання заяв та пошуку документів. Як зробити цей процес простішим та допомогти людям витратити мінімум часу на бюрократію?
Результат – прототип вебсайту або мобільного додатку, які допоможуть людям оптимізувати підготовку до виборів.

Зважений вибір
Багато хто погодиться, що інформований вибір під час перегонів зробити непросто: на людину впливають як сім’я та друзі, так і постійна пропагадна зі ЗМІ та соціальних мереж, а першоджерела читати нудно і взагалі немає часу розбиратись. Як допомогти людям у віці від 30 до 39 років зробити зважений вибір і та не потонути в океані інформації?
Результат – роботи над викликом має бути початкова версія медіапродукту (відео, інфографики, брошури тощо).

Щеплення від пропаганди
“Фейк ньюс” на “чорний піар” є дуже поширеними інструментами передвиборчої боротьби. Такі інструменти не тільки здатні впливати на думку виборців, але й створюють токсичну атмосферу навколо виборчого процесу, внаслідок чого люди перестають обговорювати політику та не займають активну позицію. Як це подолати?
Результат – роботи над викликом має бути початкова версія медіапродукту (вебсайту, відео, SMM кампанії тощо).

Хакатон буде проходити одночасно у 2 містах:
Одеса (Impact Hub Odessa, зал Амстердам – вул. Грецька, 1а) та Дніпро (центр “Mediaprostir” – “Музей ракет”, пр. О. Поля 2а)
Чекаємо вас 28 червня (з 18:30 до 21:00) та 29 червня (з 10:00 до 21:00)
Участь безкоштовна.

Реєстрація для учасників обов’язкова: https://forms.gle/N9YSpxnDy4QEyPNN7
Реєстрація для преси: https://forms.gle/tEy3Yucc3BpAC55K9

Хакатони організовано Інститут розвитку громадянського суспільства 12 за підтримки GoGlobal. Заходи проводяться в рамках Програми сприяння громадській активності «Долучайся!» USAID/ENGAGE, що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку USAID та здійснюється Pact Ukraine. Проекти хакатону є винятковою відповідальністю Pact та його партнерів i не обов’язково відображає погляди Агентства США з міжнародного розвитку (USAID) або уряду США.

Share
Чи вважаєте цей матеріал корисним + Так 0  - Нi  

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi

Мої активи

Нові можливості з ГУРТом!



 

Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.