bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Тендер на закупівлю робіт з логістичної підтримки організації та проведення заходів
04.12.2019

Громадська спілка «Українська мережа за права дитини» оголошує тендер на закупівлю робіт з логістичної підтримки організації та проведення заходів для реалізації проекту.

Проект “Спільно. Соціальні послуги для сімей у громаді” впроваджується Дитячим фондом ООН (ЮНІСЕФ) та Консорціумом партнерських організацій за фінансової підтримки Німецького уряду та Німецького банку розвитку (KfW).

У Консорціум на чолі із Українською мережею за права дитини входять такі неурядові організації:  Маріупольська спілка молоді, Надія і житло для дітей, Партнерство «Кожній дитині», СОС Дитячі Містечка та Соціальна Синергія.

Логістичне супроводження проведення двух заходів, загальною тривалістю по два дні кожен, протягом періоду: 20-ті числа січня 2020 року – середина квітня 2020 року.

Перелік заходів:

  1. Робоча зустріч “Координація міжвідомчої взаємодії”, м. Київ, до 35 учасників, тривалість: 2 дні, період проведення: 20-ті числа січня 2020 року.
  2. Робоча зустріч партнерів Консорціуму для координації діяльності з розробки проектів, визначення програми навчання та розробки обов’язкових вимог до соціальних проектів, м. Київ, до 35 учасників, тривалість 2 дні, період проведення: середина квітня 2020 року.

Вимоги до виконання послуг:

- відповідність обов’язковим вимогам якості та безпеки, передбаченими для послуг і товару даного роду чинним законодавством України; 

- дотримання специфікації / опису послуг та товарів;

- локація проведення заходу та готель мають бути в пішій доступності до метро.

До участі в тендері запрошуються:

- фізичні особи-підприємці;

- юридичні особи, організації.

Умови доставки:

  1. Доставка проводиться силами і засобами Постачальника
  2. Кожна послуга та товар під час організації заходів повинен бути узгоджений з Замовником та відповідати специфікації.
  3. Кожна партія товару повинна мати відповідні супровідні документи: рахунок, акт-приймання-передачі, товарно-транспортна накладна, сертифікат якості, або декларацію відповідності.
  4. Всі надані послуги повинні мати супровідні документи: рахунок, акт виконаних робіт.

Період надання послуг: 27 грудня 2019 року -  30 квітня 2020 року.

 

Склад тендерної пропозиції:

  1. Тендерна пропозиція має надаватись у формі технічної та цінової пропозиції
  2. Перелік документів, які Заявники повинні надати надати до тендерної пропозиції:
  • Належним чином підписана Тендерна форма у формі таблиці (Дата, ПІБ та посада, назва компанії, адреса, телефон, email, чинність заявки (мінімум 60 днів), підпис та печать);
  • Копія Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи чи ФОП або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
  • Копія Свідоцтва платника ПДВ (за умови реєстрації платником ПДВ);
  • Копія Свідоцтва про сплату єдиного податку;
  • Витяги з реєстрів платників ПДВ та/або платників єдиного податку;
  • Будь-які інші документи, що можуть бути корисними для оцінки пропозиції (рекомендаційні листи тощо);
  • Фінансова звітність за останні два роки діяльності компанії.

 

Правила оформлення тендерної пропозиції учасниками:

  1. Для того, щоб взяти участь у тендері, отримати специфікації і детальну інформацію, а також надати свої пропозиції, будь ласка, напишіть нам на електронну адресу: [email protected] ставлячи у копію [email protected]
  2. До тендерної пропозиції повинні додаватись документи (скановані копії), які посвідчують право такої уповноваженої особи підписувати тендерну пропозицію (наказ про призначення керівника або довіреність, крім ФОП).
  3. Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.
  4. Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй тендерній пропозиції несе учасник.
  5. До участі у оцінці тендерних пропозицій тендерним комітетом допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам Оголошення. Заявки, надіслані на іншу адресу або в іншій формі, ніж це передбачено цим Запрошенням до участі у тендері, або у випадку яких не дотримано належного рівня конфіденційності, або отримані після вказаної дати та часу, буде відхилено.
  6. Усі ціни вказуються в гривнях з урахуванням всіх податків (ціна брутто).
  7. Будь-які запити про надання додаткової інформації щодо цього Тендеру повинні надсилатися на електронну адресу [email protected] ставлячи у копію [email protected]

Комерційні пропозиції просимо надати:

- до 12.00 год. 13 грудня 2019 року.

Відкриття пропозицій та визначення переможців тендеру відбудеться:

- після 12.30 год. 13 грудня 2019 року.

Методика обрання переможця тендеру.

Спочатку серед поданих тендерних пропозицій Тендерним комітетом відбираються пропозиції, які відповідають технічним, кваліфікаційним та іншим вимогам до предмета закупівлі та постачальника, які містяться у цьому Оголошенні. З відібраних тендерних пропозицій тендерним комітетом обирається тендерна пропозиція з найнижчою ціною, та учасник, який подав таку тендерну пропозицію, оголошується переможцем конкурсних торгів.

Визначення переможця даної процедури закупівлі відбудеться протягом 5 (п’яти) календарних днів, наступних за останнім днем приймання тендерних пропозицій з можливістю подовження цього строку за необхідності письмового уточнення інформації, яка міститься у тендерних пропозиціях, не більше ніж на 2 календарні дні. Результати процедури закупівлі буде повідомлено всім учасникам не пізніше 5 календарних днів з дати прийняття рішення про визначення переможця шляхом надіслання відповідних повідомлень всім учасникам тендеру електронною поштою.

 *Юридична назва проекту «Соціальна інфраструктура для внутрішньо-переміщених родин»

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.