bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

IFES шукає креативну агенцію для розробки фірмового стилю кампанії з просвіти виборців
08.01.2019

Міжнародна фундація виборчих систем (IFES) впроваджуватиме в Україні інформаційно-просвітницьку мультиканальну кампанію з просвіти виборців протягом 15 лютого - 30 квітня 2019 року.

Метою кампанії є виявлення інтересу та зацікавленості цільових аудиторій, створення діалогу, сприяння позитивним повідомленням з просвіти виборців, підвищення обізнаності щодо кампанії, вдосконалення знань та розуміння виборчого процесу, а також підвищення явки виборців на виборах Президента України у 2019 році.

Цільовою аудиторією є переважно молоді люди, які голосують вперше (включаючи студентів університетів), внутрішньо переміщені особи, жінки, люди з інвалідністю, а також етнічні меншини.

З цією метою IFES бажає залучити креативну агенцію для розробки фірмового стилю кампанії з просвіти виборців, включаючи логотип, креативні концепції для соціальної та цифрової медійної реклами, такі як банери та оголошення, сайти соціальних медіа, рекламні білборди та інша зовнішня реклама, а також ключові гасла та меседжі для кожної цільової аудиторії, які базуються на дослідженні мотивації виборців щодо участі у виборчому процесі. Обрана агенція буде тісно співпрацювати з командою IFES з метою забезпечення позапартійності, нейтральності та відповідності до кожної цільової аудиторії слоганів та візуальних образів кампанії. IFES проводить фокус-групове дослідження та національне дослідження громадської думки, яке допоможе визначити остаточний творчий напрямок. IFES надасть детальний короткий опис сегментованої аудиторії, щоб розробити ключові повідомлення відповідно до різних фаз  виборчого процесу.

Підрядник повинен буде надати принаймні три креативні варіанти використання загального бренду кампанії та окремих візуальних повідомлень для різних цільових груп. Кінцевий бренд виборчої кампанії з просвіти виборців може включати логотип Центральної виборчої комісії. Попередні креативні варіанти очікуються до 1 лютого 2019, а кінцеві результати після тестування з цільовими аудиторіями очікуються до 10 лютого 2019 року.

Організація повинна подати технічну та фінансову пропозицію до 10:00 14 січня з детальною інформацією про те, яким чином буде проводитись тестування ключових повідомлень.

Технічне завдання:

- Розробити єдиний креативний стиль для кампанії з просвіти виборців (назва просвітньої кампанії виборців, візуальний логотип, слоган, стиль брендингу, включаючи кольори та шрифти з візуалізацією того, як його використовувати на відео, друкованих матеріалах та інтернеті);

- Розробити креативне застосування для білбордів з візуалізацією інформації з просвіти і мобілізації виборців;

- Розробити конкретні повідомлення та їх візуалізацію для кожної цільової групи (а) молоді люди, що голосують вперше (включаючи студентів університетів), б) внутрішньо переміщені особи, в) особи з інвалідністю;

- Протестувати єдиний креативний стиль та індивідуальні повідомлення для різних цільових груп та зразків візуалізації для кампанії з просвіти виборців;

- Доопрацювати творчий стиль для кампанії, окремі повідомлення різних цільових груп та зразки візуалізації.

Виконавець повинен буде надати наступні продукти:

- Принаймні три творчі варіанти уніфікованого творчого стилю для кампанії з просвіти виборців

- принаймні три специфічні повідомлення та їх візуалізація для кожної цільової групи (a) молоді люди, що голосують вперше (включаючи студентів університетів), б) внутрішньо переміщені особи, c) особи з інвалідністю

- Рекомендації щодо використання кожного з варіантів випрацювані на основі тестування єдиного творчого стилю, окремих повідомлень для різних цільових груп та зразків візуалізації для кампанії з просвіти виборців

- Фінальний творчий стиль для кампанії та окремі повідомлення різних цільових груп, зразкі візуалізації для кампанії з просвіти виборців та гайд з його використання на різних носіях (включаючи цифрові банери, оголошення, ілюстрації для соціальних медіа та зовнішньої реклами) 

Вимоги:

- Мінімум 3 роки досвіду роботи в Україні, досвід роботи з міжнародними організаціями є плюсом;

- Досвід розробки креативних кампаній;

- Учасник конкурсу повинен продемонструвати можливість виконання роботи в обмежені часові строки та дотримання дедлайнів.

Тендерна пропозиція щодо надання послуг повинна містити наступне:

• Ім’я контактної особи, адресу електронної пошти та номер телефону для полегшення зв’язку між IFES та потенційним підрядником.

• Короткий опис компанії, включаючи:

- повне юридичне ім’я та адресу юридичної або фізичної особи-підприємця;

- Свідоцтво реєстрації та свідоцтво платника податків

- повне ім’я законного представника (президента або керуючого директора) постачальника (не застосовується для фізичних осіб);

- Рік початку бізнесу

• Докази досвіду роботи з міжнародними організаціями та / або проектами міжнародної технічної допомоги. Будь ласка, надайте щонайменше 3х попередніх клієнтів із зазначенням повної контактної інформації  (ім’я контактної особи, посада, e-mail та номер телефону)

• Цінова пропозиція

• Принаймні 3 зразки раніше розроблених креативних рекламних кампаній

• Графік реалізації

Компанія повинна надіслати повну тендерну пропозицію Катерині Маховій на адресу [email protected]  з обов’язковою копією Максима Паламарчука на [email protected]  до 10:00 14 січня 2019 року. Тема електронного листа повинна містити «Тендерна пропозиція» та назва компанії. Усі пропозиції можуть бути надані українською або англійською мовою.

IFES залишає за собою право укласти контракт з одним або кількома учасниками конкурсу. IFES звільняється від податку на додану вартість (ПДВ) в рамках проектів, що фінансуються USAID.

Контакти

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.