bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Обрання постачальника послуг з проведення досліджень громадської думки
13.03.2018

Громадська організація «ДІКСІ ГРУП» оголошує конкурс пропозицій для обрання постачальника послуг з проведення досліджень громадської думки. Дедлайн - 29 березня 2018 року.

Цей конкурс проводиться в рамках проекту USAID “Ініціатива з протидії корупції та підвищення фіскальної прозорості в енергетичному секторі в Україні (Прозора енергетика)”, який виконує DiXi Group. Проект спрямований на підвищення обізнаності українських громадян у стані справ в секторі енергетики, можливість отримувати оперативну та якісну інформацію про ціни, тарифи, рішення, статистику, інші дані в секторі енергетики.

Метою дослідження є визначення найбільш запитуваної інформації в енергетичному секторі, ставлення до питань відкритості та підзвітності, отримання даних про рівень обізнаності про питання цін і тарифів, якості послуг – для кращої комунікації цих питань у подальшому.

Послуги включаюсь у себе наступні завдання:

1) проведення загальноукраїнського соціологічного дослідження: метод face-to-face інтерв’ю, анкета із близько 50 запитань закритого типу, всі регіони України (за винятком АР Крим, м.Севастополь і непідконтрольних територій Донецької та Луганської областей), доросле населення віком від 18 років, вибірка не менше 3600 респондентів, репрезентативна за статтю, віком, доходом, регіоном проживання та розміром населеного пункту;

2) проведення двох фокус-груп (сфокусованих групових обговорень) з представниками а) експертного середовища, б) бізнесу.

Остаточний дизайн та терміни виконання всіх завдань будуть узгоджені після остаточного вибору постачальника послуг.

Завдання

1. Провести загальноукраїнське соціологічне дослідження з вибіркою не менше 3600 респондентів:

  • провести тестування, фіналізувати та отримати від Замовника схвалення анкети-опитувальника українською мовою;
  • підготувати дизайн репрезентативного опитування, який гарантує межу похибки +/- 2%;
  • організувати, провести та контролювати інтервʼю;
  • створити коди і ключі для відповідей респондентів у файлах формату SPSS та CSV;
  • здійснити перевірку та верифікацію даних;
  • розробити табличний звіт у форматі XLS для перехресних таблиць для кожної змінної;
  • скласти паспорт (опис методології) дослідження та кодувальний ключ для онлайн-публікації;
  • деталізувати дані на основі регіону, статі, віку, місця проживання (місто-село), доходів, підготувати проект презентації у візуальному форматі (PowerPoint, Prezi тощо) за результатами опитування англійською та українською мовами;
  • готувати перехресні таблиці на додаткові запити;
  • підготувати звіт про результати опитування англійською та українською мовами.

2. Провести дві фокус-групи (сфокусовані групові обговорення) з представниками а) експертного середовища, б) бізнесу

  • провести тестування, фіналізувати та отримати від Замовника схвалення переліку питань українською мовою;
  • підготувати дизайн дослідження, у тому числі скласти перелік учасників фокус-груп на основі критеріїв та пропозицій, наданих Замовником;
  • скласти паспорт (опис методології) дослідження;
  • організувати, провести та контролювати фокус-групи;
  • підготувати стенограму (транскрипт) фокус-груп;
  • підготувати проект презентації у візуальному форматі (PowerPoint, Prezi тощо) за результатами фокус-груп англійською та українською мовами;
  • підготувати звіт про результати фокус-груп англійською та українською мовами.

Очікувані результати

Завдання 1:

  • фіналізована та затверджена Замовником анкета-опитник (українською мовою);
  • дані у форматі SPSS та CSV, кодувальний ключ, опис (дизайн) дослідження;
  • перехресні таблиці даних для кожної змінної;
  • презентація результатів англійською та українською мовами;
  • звіт про результати опитування англійською та українською мовами.

Завдання 2:

  • фіналізовані та затверджені Замовником перелік питань та учасників фокус-груп;
  • опис (дизайн) дослідження;
  • стенограму (транскрипт) фокус-груп;
  • презентація результатів англійською та українською мовами;
  • звіт про результати фокус-груп англійською та українською мовами.

У конкурсі можуть брати участь соціологічні, дослідницькі компанії/агенції з України та іноземних держав, які мають географічний код USAID 110 (Сполучені Штати, незалежні держави колишнього Радянського Союзу або країни, що розвиваються, за винятком будь-якої країни, яка є забороненим постачальником), або консорціуми компаній/агенцій та неприбуткових організацій з України, що мають підтверджений досвід проведення загальнонаціональних опитувань та відповідну спроможність для досліджень, аналізу і комунікацій.

Заявки мають включати:

  • змістовну пропозицію – опис дослідження із запропонованим підходом до вибірки та збору даних, очікуваних часових рамок;
  • інформацію про попередній досвід надання послуг з досліджень конʼюнктури ринку та виявлення громадської думки;
  • повну комерційну (цінову) пропозицію щодо кожного з видів послуг - соцопитування (з розрахунку на 1 опитуваного та загальну вартість) та фокус-групи (загальна вартість). Постачальник має гарантувати розумне збереження ціни протягом періоду надання послуг.

Повний пакет документів повинен містити скан-копії:

●         заповненої заявки на участь в повному конкурсному відборі, яку можна знайти за посиланням

●         цінової пропозиції відповідно до вищезазначених вимог.

Для юридичної особи потрібно додати наступні скан-копії:

●         довідки про реєстрацію платника податків;

●         свідоцтва або виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб;

Для фізичної особи потрібно додати наступні скан-копії:

●         свідоцтва або виписки з Єдиного державного реєстру

Оцінка пропозицій відбуватиметься за наступними критеріями:

  • Можливості для проведення масштабних досліджень громадської думки, у т.ч. наявність власної мережі інтервʼюерів;
  • Підтверджений досвід досліджень у сфері боротьби з корупцією, прозорості та/або сприйняття громадянами реформ;
  • Підхід до вибірки та опитування, очікуваний термін проведення досліджень;
  • Вартість надання послуг та її обґрунтованість.

Пропозиції мають бути надіслані українською мовою до 23:59 29 березня 2018 року за адресою: [email protected] (Чорниш Віктор) з позначкою “Прозора енергетика - соціологічні дослідження”.

Громадська організація «ДІКСІ ГРУП» є виконавцем проекту Міжнародної технічної допомоги (далі МТД) «Прозора енергетика», який реалізовується за підтримки уряду США через Агентство з міжнародного розвитку (USAID), та  зареєстрований в Міністерстві економіки від 22.09.2016 р. № 3485., відповідно до Угоди між Урядом України та Урядом США про гуманітарне та техніко-економічне співробітництво від 7 травня 1992 р.

В рамках проектів МТД товари, роботи і послуги, що поставляються виконавцю проекту і оплачувані за рахунок МТД, відвантажуються (виконуються, постачаються) постачальниками такому виконавцю без нарахування ПДВ (див. п.197.11 ПКУ, Лист ДФСУ від 16.01.2016 р N 765/6 / 99-99-19-03-02-15 , Лист ГУ ДФС у м. Києві від 30.08.2016 № 19408/10/26-15-12-05-11).

Подаючи пропозицію на проведення заходу, учасник тендеру, що є платником ПДВ, погоджується на включення в Договір типового положення про звільнення від ПДВ відповідно до Постанови КМУ від 15 лютого 2002 р. N 153 ( 153-2002- п ) «Про створення єдиної системи залучення, використання та моніторингу міжнародної технічної допомоги», вартість таких товарів, робіт і послуг звільняється від податку на додану вартість. та з урахуванням роз’яснень, що містяться у Листі ДПС України № 4526/0/71-12/12-1017 від 27 вересня 2012 р. «Щодо інформаційних довідок».

Контакти

  • ГО «ДІКСІ ГРУП»
  • [email protected]
  • (+38 044) 253 66 94
  • Вул. Інститутська 18А оф. 3 м. Київ 01021

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.