bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз


+ Пiдписатися

Яку соціальну рекламу варто робити “під ялинку”?    

Наближаються новорічні й різдвяні свята. В нашій культурі їх чекають найбільше й намагаються якнайкраще відсвяткувати. А там де свято (знову ж таки - в нашій культурі, чи, точніше, в нашому безкультур'ї), там і ризики для фізичного і морального стану людини. Яку ж соціальну рекламу треба було б розробити та випустити перед святами?

По-перше, як на мене, варто скористатися святковою ейфорією і привернути увагу людей до тих, хто не зможе добре насолодитися святами: людей які перебувають у лікарнях, самотніх громадян похилого віку або інвалідів, тощо. Як на мене, це найкращий час змусити людей діяти на користь інших: пожертвувати кілька гривень або непотрібні речі, допомогти комусь особисто, привітати листівкою, тощо.

Тема алкоголізму - номер два. Люди схильні зловживати алкоголем, але основною причиною цього є те, що багато хто не уявляє веселощів без спиртного, не вміє по-іншому, ніж за столом святкувати. Тут варто говорити в соціальній рекламі не просто про шкоду алкоголю - адже всі знають, що від нього буває погано, що можна отруїтися або накоїти щось у стані сп'яніння. Треба показати альтернативу, але таку, яка б реально зацікавила конкретну аудиторію і в неї виникло бажання скористатися порадою.
Сюди ж, власне, варто віднести і тему керування автомобілем у нетверезому стані, благо, соціалки з цього напрямку вистачає (не у нас, звичайно, але можна використовувати закордонні зразки).
Окремий пункт в цій темі - Різдво. У нас багато людей віруючих (в тій чи іншій мірі), то ж варто сконцентруватися на релігійному аспекті свята, і в цьому контексті висловити думку про те, що напиватися в один з найважливіших днів для християн це “подвійний” гріх.



Третя тема - безпечна поведінка молоді. Тут навіть не варто було б відокремлювати алкоголізм, наркотики, сексуальну поведінку та інші аспекти, адже, як правило, вони дуже тісно пов'язані в даній цільовій групі.

Четверта тема - пропаганда сімейних цінностей. Треба показати людям, що новорічні свята є чудовою можливістю побути всією родиною разом, поспілкуватися, подарувати одне одному частку того тепла, якого постійно не вистачає у будні протягом всього року. Розказати людям як вони можуть спільно провести час, чим зайнятися,що є альтернатива дивану й телевізору.

Мабуть, також варто звернути увагу на якість харчових продуктів та культуру їх споживання, бо в лікарню можна потрапити не тільки перепивши, але й переївши.

Для НУО новорічні свята, крім пропаганди різних ідей та цінностей, також є чудовою нагодою нагадати про себе партнерам, спонсорам та донорам, своїм теперішнім та майбутнім клієнтам. У мене, наприклад, вже багато років під кінець року декілька організацій замовляє новорічні листівки, подяки, тощо. Дуже приємно, мабуть, людям, які працюють в донорській організації, отримати привітання від НУО з якою колись працювали. Звичайно, це покращує імідж, але, найголовніше, таким чином налагоджуються нормальні людські стосунки.

Веселих свят!

САМЕ ЧАС

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi


Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.