bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Конкурс на участь в адвокаційних тренінгах для неурядових громадських організацій
01.03.2017

УНЦПД спільно зі Спілкою Робітничих Самаритян (Німеччина) та CSRDG за підтримки Європейського Союзу оголошує конкурс на участь в адвокаційних тренінгах для неурядових організацій, які надають соціальні послуги цільовим групам. Дедлайн - 10 березня 2017 р.

Навчання проводиться в рамках проекту «Посилення спроможності неурядових громадських організацій України та Грузії до участі в діалозі щодо надання соціальних послуг». Мета навчання – допомогти організаціям та коаліціям, які надають послуги людям з особливим потребами, людям похилого віку та ВПО, підвищити рівень адвокаційної спроможності. Під час воркшопів, тренери/фасилітатори  допоможуть організаціям та коаліціям в розробці планів власних адвокаційних кампаній.

Найкращі проекти кампаній можуть бути підтримані фінансово для реалізації в 2017 році.

Хто може брати участь?

До участі у конкурсі запрошуються неурядові організації, які відповідають наступним вимогам:

  • Зареєстровані, як юридичні особи не пізніше 1 червня 2015 року;
  • Безпосередньо надають соціальні послуги вразливим групам населення для забезпечення їх потреб;
  • Працюють у одній із таких областей України: Київська ,Черкаська, Чернігівська,   Дніпропетровська, Запорізька, Львівська.

Як подати проект?

Для участі у конкурсі зацікавлені організації мають подати такий пакет документів:

  • Заповнену заявку (також додається) для участі у конкурсі відповідно до форми, що додається до цього оголошення (в форматі .doc);
  • Сканкопію свідоцтва про реєстрацію організації (в форматі .pdf);
  • Сканкопію довідки про включення організації до Реєстру неприбуткових організацій та установ (в форматі .pdf).

Документи мають бути надіслані в електронному вигляді на адресу електронної пошти  [email protected] із позначкою «Application for Advocacy Workshops» у темі листа.

Кінцевий строк  подання пропозицій – 10 березня 2017 року. Пропозиції, отримані після цього строку, не розглядатимуться.

Критерії оцінки заявок

Реалістичність, актуальність та соціальна значущість мети адвокаційної  кампанії  40%

Досвід попередніх адвокаційних кампаній (в тому числі на місцевому рівні) 30%

Досвід організації у наданні соціальних послуг 15%

Перелік можливих партнерів в реалізації адвокаційної кампанії 15%

Учасники конкурсу будуть повідомлені про результати конкурсу до 20 березня 2017 року.

Контакти

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.