bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Комунікаційний тренінг для громадських організацій, Харків
22.02.2016

Фундація Томсон та Інститут Регіональної преси та інформації (IРМI) запрошують представників громадських організацій, які працюють з переселенцями взяти участь у серії тренінгів із зв’язків з медіа та громадськістю.

Перші два спарені заняття пройдуть 27 лютого – 1 березня та 21 – 24 березня в Харкові у рамках проекту Голос місцевих ЗМІ, який впроваджує медіа консорціум з п’яти організацій: Фундація Томсон, IРМІ, Мемо98, Асоціація “Спільний простір”, та Європейський центр журналістики. Проект фінансується Європейським Союзом.

Під час першого комунікаційного тренінгу учасники дізнаються як ефективно розповідати та поширювати інформацію про свою діяльність серед різних цільових груп та ЗМІ, розроблятимуть план стратегічних комунікацій для своїх організацій і записуватимуть інтерв’ю на камеру. Також, на тренінгу обговорюватимуть особливості підготовки новинних сюжетів на телебаченні, проведення дебатів та поради як подати матеріал так, щоб зацікавити якомога більше ЗМІ.

На повторному тренінгу, фахівці із зв’язків з громадськістю, які пройшли перший тренінг, з допомогою тренерів організовуватимуть заходи із журналістами мережі Голос місцевих ЗМІ, щоб попрактикувати набуті навички та дізнатися більше про потреби медіа.

Тренери:

Марк Вебстер з британської Фундації Томсон, спеціаліст, тренер у сфері стратегічних комунікацій. Марк розпочинав свою кар’єру як журналіст, більше 30 років працював у медіа у таких виданнях як Financial Times, Evening Standard, на телеканалі ITN та Channel Five News.

Експерт Міжнародного Інституту регіональної преси та інформації Ангеліна Солдатенко дасть характеристику медіа середовищі в Україні та розкаже про ефективні інструменти комунікації. Ангеліна – журналіст, експерт у галузі медіа та суспільної комунікації, тренер. Має значний досвід роботи в українських медіа, зокрема по темах, пов’язаних з соціальними конфліктами, розробляє навчальні програми для медіа та спеціалістів із зв’язків з громадськістю.

Щоб взяти участь у тренінгу, надішліть резюме та короткий мотиваційний лист на адресу: [email protected] до 23 лютого, вівторок.

Організатори забезпечують проживання, харчування та відшкодовують транспортні витрати.

“Голос місцевих ЗМІ: професійні стандарти та етичні норми у висвітленні конфліктів” — це півторарічний проект, спрямований на підтримку регіональних медіа. Проект фінансується Європейським Союзом. Його реалізує медіаконсорціум із п’яти організацій: Фундація Томсон, міжнародний Інститут регіональної преси та інформації, Європейський центр журналістики, МEMO98 та Асоціація «Спільний простір», у співпраці з Національною спілкою журналістів. 

Контакти

  • Проект ЄС “Голос місцевих ЗМІ”
  • [email protected]
  • (044) 498- 51-75

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.