bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Для чого громадським організаціям комунікаційна стратегія
14.08.2018

У сучасному світі швидких комунікацій, мережування та потоку інформації громадським організаціям, як і будь-яким іншим об’єднанням, доводиться ретельно планувати не тільки діяльність, але й основні повідомлення до цільових груп.

Кожна неурядова організація, яка дбає про свій розвиток, має чітку місію свого існування. І задля її досягнення працює над визначеними стратегічними та операційними цілями, на основі яких формується комунікаційна стратегія, зокрема.

Громадська організація “Молода Просвіта Прикарпаття”  протягом двох місяців напрацювала комунікаційну стратегію.

Спершу тренер запропонувала нам визначити стиль нашого бренду. Ми асоціювали себе з відчуттями “смаку”, “запаху”, “дотику” тощо. Потім описали вигляд нашої організації. Виявилося, що ми – це молода дівчина 25 років, яку звати Вікторія і вона є студенткою старших курсів”, - згадує тренінг Зоряна Захарчишин.

Потім робота перейшла на позиціонування організації в громадському середовищі, визначення цільових груп, з якими є потреба налагоджувати діалог, опис кожної групи як окремої людини з її стилем життя, цінностями, соціальним статусом, мріями. Під кожного так званого стейкхолдера формували окреме ключове повідомлення – основне звернення, яке би мало допомогти зацікавити цільову групу.

Оскільки місією “Молодої Просвіти Прикарпаття” визначено, що ми є інструментом, який допомагає активним людям змінювати на краще життя в громадах, то перед нами стоїть завдання у постійному, всебічному розвитку організації та команди, аналізі найактуальніших проблем у громадах, пошуку локальних активістів та їх навчанні, формуванні з них відповідальних лідерів, а також супровід реалізації проектів «нових лідерів» на місцях та регулярний моніторинг результатів”, - зазначає голова організації Євгенія Бардяк.

Зараз команда організації розпочала роботу над залученням нових членів, волонтерів, формуванням Правління та партнерських зв’язків з бізнесом, науковим середовищем, владними структурами, іншими громадськими об’єднаннями. Для клієнтів, а це переважно люди до 35 років, молоді просвітяни пропонують освіту нового формату, допомогу в кар’єрному зростанні та пошуку фінансування для реалізації власних ідей, менторський супровід, мережування з активними лідерами області, країни, світу.

У нашому некролозі, який допомагає побачити “ідеальне” майбутнє, заради якого працює організація, ми зазначили, що створили алгоритм пошуку та розвитку активістів, напрацювали модель результативної роботи в громадах і що за нами сумують наші партнери з різних соціальних сфер, - гворить Тетяна Полюхович. – Для цього ми уже долаємо зневіру людей та мотивуємо своїм прикладом, аби реалізувати усе задумане”.

Молода Просвіта Прикарпаття” запрошує інші громадські організації звертатися за консультаціями по напрацюванню комунікаційної стратегії та питаннях оргрозвитку, а потенційних зацікавлених сторін – до співпраці!

Контакти

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.