bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Рецепти успіху від провайдерів громадських бюджетів з 18 міст України
05.02.2018

Днями у Кременчуці відбулася всеукраїнська конференція «Інструменти для просування бюджету участі у громадах». Обмінювалися досвідом провайдери громадських бюджетів: представники муніципалітетів, громадські активісти, експерти.

Конференцію відкрив міський голова Кременчука. Він виступив з аналітичною презентацією «Громадський бюджет – мости співпраці влади і громади Кременчука», яка містила інформацію про історію, підходи, результати і перспективи бюджету участі міста. Презентація викликала ряд цікавих питань від учасників зустрічі, відповіді на які переросли у жваву дискусію. Головні ідеї, які були озвучені: громадський бюджет Кременчука буде розвиватися і зростатиме його фінансування; це процес, який потребує діалогу різних зацікавлених сторін, поступового удосконалення; для подальшої підтримки веб-платформи «Громадський проект» можна залучати Асоціацію міст України.

Про складові ефективної інформаційної кампанії громадського бюджету міста Черкаси розповів начальник відділу підтримки громадянського суспільства департаменту організаційного забезпечення Черкаської міської ради. Він зупинився на тонкощах і «родзинках» медіакампанії бюджету участі Черкас; презентував буклети і плактати, брендовані екоторби, блокноти і ручки; показав креативні відео ролики від авторів проектів; розказав, де не варто витрачати зайві кошти на поліграфію, рекламу і логотипи; повідомив про високу ефективність брендування міського транспорту, розміщення зовнішньої реклами у міському просторі, торговельний центрах.

З презентацією досвіду впровадження громадського бюджету Полтави на конференції виступила секретар Полтавської міської ради. Один з головних меседжів її презентації: впровадження громадського бюджету Полтави стимулює реформування органів місцевого самоврядування, примушує вдосконалюватися систему управління містом, через оголення нових проблем публічного управління та пошуку відповідей на питання: кому віддавати на баланс дитячі і спортивні майданчики у околичних мікрорайонах, де немає обслуговуючих кампаній і комунальних підприємств? як змінити систему управління твердими побутовими відходами у зв’язку зі збором використаних батарейок і акумуляторів?

Також учасники дізналися про інновації у реалізації інформаційної кампанії на підтримку громадського бюджету міста Кременчука 2017 року, які були напрацьовані в рамках міжсекторного проекту «Альтернативні інструменти інформаційної кампанії Громадського бюджету м. Кременчука». Командою проекту були представлені результати опитування мешканців Кременчука щодо сильних і слабких сторін інформаційної кампанії 2016 року. Представлялися традиційні та альтернативні інструменти у просуванні бюджету участі на місцевому рівні: поліграфія, брендовані стаканчики для кави «з собою», які поширювалися через кременчуцькі кав’ярні, інфографіка, суперфрази, хештеги, брендовані футболки. Також була представлена настільна групова гра «Розіграй своє місто», яку в рамках проекту було адаптовано українською на основі польської гри «Rozegraj miasto», що є навчальним матеріалом, розробленим та виданим містом Варшава (Польща).

Під час конференції Леонід Донос, менеджер проекту «Громадський бюджет» Фундації польсько-української співпраці ПАУСІ презентував особливості і переваги інформаційних кампаній бюджетів участі польських міст. У своїй презентації він також дав відповіді на питання, що стосуються інновацій інформаційних кампаній громадських бюджетів, які поставили організаторам учасники конференції у своїх очікуваннях.

У завершенні конференції Леонід Донос провів воркшоп «Інформаційна кампанія громадського бюджету на різних етапах його впровадження».

Після конференції експерт зазначив: «Хоча темою конференції була інформаційна кампанія, учасники розглядали та ділилися різними аспектами розвитку громадянського суспільства: етапи бюджету участі, чинниками забезпечення відкритості і прозорості процесу, викликами та проблемами. І це справедливо, адже медійна кампанія залежить саме від низки суспільних факторів. Практики відмітили важливість інформаційної кампанії протягом реалізації усіх етапів. Адже поінформованість мешканців прямо пропорційна довірі до процесу. Колеги із різних регіонів запропонували цікаві ідеї заохочення місцевих жителів до громадського бюджету та запрошення їх до спільної праці. Команда нашої Фундації бажає успіху учасникам, нових зв’язків та ідей.»

Після завершення офіційної частини конференції, частина учасників ознайомилася з результатами одного із реалізованих проектів Громадського бюджету Кременчука 2016 – утепленим альтернативним культурним центром #ADAPTER. У центрі гості відтестували  настільну групову гру «Розіграй своє місто» та продовжили неформальне спілкування на тему кращих практик інформаційних кампаній бюджетів участі різних міст України.

Всі матеріали конференції доступні за посиланням: https://goo.gl/vjxGkc.

Фотоальбом конференції за посиланням: https://goo.gl/NCSBXm

Проект «Альтернативні інструменти інформаційної кампанії Громадського бюджету м. Кременчука» реалізується ГО «Культурний ді@лог» в рамках програми «Публічні бюджети від А до Я: інформування, активізація та залучення громадянського суспільства», що виконується у партнерстві з Фундацією польсько-української співпраці ПАУСІ за фінансової підтримки Європейського Союзу. Проект покликаний покращити інформування і залучення громади м. Кременчука до процесу реалізації Громадського бюджету 2017 року, забезпечити прозорість та відкритість цього процесу, його зрозумілість пересічним мешканцям. 

Контакти

  • Ірина Каць
  • ГО «Культурний ді@лог»
  • [email protected]
  • +38(068)164-63-62

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.