Підприємець зі cходу України на полі бою вирощує квіти

У рамках конкурсу «Великі історії малого бізнесу» від Програми розвитку ООН в Україні (ПРООН) та фестивалю соціальної відеореклами Molodiya Festival українські режисери завершили зйомки надихаючих відеороликів про підприємців із Луганської та Донецької областей.

14 молодих режисерів разом із командами відзняли 16 коротких надихаючих відео про історії успіху підприємців, які отримали грант від ПРООН та займаються власною справою на сході України. Вже 24 листопада стануть відомими імена переможців конкурсу мотивуючих відео «Великі історії малого бізнесу».

Одна з режисерських робіт про історію успіху Максима Новака, 38-річного переселенця, який збудував тепличне господарство у Гірському (Луганська область), розташованому за декілька кілометрів від лінії зіткнення. На земельну ділянку, яку він викупив ще у 2014 році, падали артилерійські снаряди, а тепер там ростуть маленькі хвойні дерева та квіти.

«Я отримав колосальне задоволення від зйомок. Відчуття, ніби побував у Голівуді. Дуже вдячний режисеру Максиму Сухарєву та його команді за професіоналізм та позитивний настрій під час знімального процесу. Ми одразу знайшли спільну мову і були наче на «одній хвилі», може через те, що ми тезки й одразу загорілися ідеєю нашого маленького фільму, – поділився підприємець Максим Новак. – Найближчим часом плануємо збільшити команду та найняти двох досвідчених працівників. Зараз активно розширюємо асортимент новими сортами ялівця та квітів, які закупили у Польщі. Робимо все для того, щоб і надалі приємно дивувати наших клієнтів зі всієї України».

Завдяки гранту ПРООН у розмірі майже 100 000 гривень, Максим Новак модернізував своє підприємство і створив промислову теплицю, де вирощує декоративні рослини, хвойні дерева, квіти та овочі. На підприємстві зараз працює три людини: Максим, його дружина та один найманий працівник. У майбутньому підприємець планує надалі розвивати територію тепличного господарства і зараз займається будівництвом нового розплідника для молодих рослин.

Для того щоб відзняти цю історію, команда режисера Максима Сухарєва вирушила у містечко Гірське у Луганській області, аби особисто познайомитися з героєм. Як зізнається режисер, підприємець полонив своєю ідеєю команду ще на етапі вибору героя. Максим Сухарєв разом із знімальною групою зупинився у Сєвєродонецьку, і, щоб дістатися до міста Гірське, їм щодня доводилося перетинати два блокпости.

«Ідею ролику продумали ще у Києві. У концепції був такий кадр, в якому герой обіймає собаку. Я розуміла, що десь ту собаку треба знайти. На вокзалі в Лисичанську було дуже багато фактурних песиків, ми з командою жартували, що треба брати із собою. Хто жартував, а я не відкидала можливості, що доведеться вертатися за одним. Та коли ми зайшли у двір до нашого героя на перше знайомство, нас зустріла просто неймовірний лабрадор Альма – ідеальна акторка для відео», – розповіла учасниця знімальної команди Марина Трасковська.

Головна мета конкурсу – сформувати позитивний імідж східних регіонів та через мотивуючі відео надихати інших на створення власного бізнесу.

24 листопада на спеціальній церемонії нагородження у кінотеатрі «Київ» (вул. В. Васильківська, 19, Київ) будуть оголошені переможці конкурсу, які розділять між собою призовий фонд у розмірі 55 000 грн.

Share
Чи вважаєте цей матеріал корисним + Так 0  - Нi  

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi

Мої активи

Нові можливості з ГУРТом!



 

Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.