bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

А ви точно унікальна організація? Відрізняйтеся або закривайтеся
05.04.2017

В Україні існують тисячі громадських організацій, які хочуть привернути увагу до питань, з якими вони працюють. Екологія, децентралізація, діти, тварини, гендер, безхатченки, благодійність, насильство...

Стати брендом!

Про створення бренду організації на “Школі ефективних комунікацій-2017” розповіла експертка з 10-річним досвідом у сфері маркетингу Рита Поліщук.

За рік українець, мешканець міста, отримує понад один мільйон маркетингових повідомлень. Адже за інформаційний простір з громадськими організаціями змагаються ще й бізнес та органи влади. Це приблизно 3000 повідомлень у день. То як же зробити так, аби почули саме вас?

За словами Рити Поліщук, для більшості українців незрозуміло, хто такі громадські правозахисні організації, чим вони займаються і які їх мотиви. Адже більшість з них схожі одна на одну. Рита радить зрозуміти, в чому унікальність саме вашої організації.

- Що для цього потрібно?

- Визначити цільову аудиторію

- Дізнайтесь, які в неї потреби

- Розкажіть, що робите ТІЛЬКИ ВИ

- Знайте, проти чого ви

- Демонструйте, а не говоріть

- Знайдіть слушний час для того, аби вас почули

А також подумайте про те, як назвати себе та який візуальний образ організації ви хочете створити.

Слід зазначити, що неймінг (пошук назви для організації) в українських правозахисних організаціях страждає. Не зважаючи на те, що оптимальна назва складається з одного-двох чи максимум трьох слів, українські правозахисні організації зазвичай починаються від п’яти. Наприклад “Асоціація українських моніторів дотримання прав людини в діяльності правоохоронних органів” чи “Українська Гельсінська спілка з прав людини”.

Без ідентифікації себе та бренду, ви (організація) будете тонути в потоці голосів і шумів. Бренд не є торговою маркою, логотипом, рекламою, описом місії. Бренд – це стратегічна точка зору, певний набір емоцій. Ваш бренд має викликати емоції, внутрішню хімію”, - коментує Рита Поліщук.

Що зазвичай можна почути від громадських організацій?

  • Ми такі класні
  • Ось що ми робимо
  • Дайте грошей/зробіть щось для нас
  • Ми такі класні
  • Ось що ми робимо
  • Дайте грошей/зробіть щось для нас
  • Ми такі класні
  • Ось що ми робимо
  • Дайте грошей/зробіть щось для нас

Як варто казати?

  • Ось наші результати
  • Ось так це може вплинути на вас
  • Дайте грошей/зробіть щось для нас
  • Ось результати від інвестованих вами грошей/витрачених зусиль
  • Ось так це може вплинути на вас
  • Дайте грошей/зробіть щось для нас

З чого має складатися ваш план по побудові бренду?

  • Хто і де ви є (бренд)
  • Куди ви рухаєтеся?
  • Як ви збираєтеся туди дійти?
  • Бюджет
  • Графік дій та активностей

Пам’ятайте, Якщо план не написаний на папері, значить його у вас немає.

Організаторами заходу виступили Центр інформації про права людини за підтримки Нідерландського Гельсінського комітету та Гельсінського фонду з прав людини.

Контакти

  • Центр інформації про права людини
  • https://humanrights.org.ua/

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.