bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

У Білій Церкві громадські активісти намагаються реформувати громадський транспорт
31.03.2017

Громадські активісти спроможні вплинути на умови перевезення маломобільних пасажирів, але треба добре вчити «матеріальну частину» - регламент міської ради - якщо потрібні правильні рішення депутатів.

Зараз уже важко сказати, про що думали громадські активісти Білої Церкви, коли їм на очі потрапила Концепція реформування пасажирського транспорту міста на 2006-2020 роки. Але зразу зрозуміли, що потрібно включатися і негайно: Концепція практично не враховувала інтереси маломобільних пасажирів, які складають до половини усіх пасажирів.

Далі певний час пішов на написання проекту, пошук донора, конкурс і нарешті – настановчий семінар Канадського Фонду підтримки місцевих ініціатив. Щоб виправити помилки чиновників і вчергове наголосити відомий принцип людей з особливими потребами: не робіть для нас без нас.

Подробиць не наводимо, інформацію можна знайти на сайті. Але ідеологія проекту проста, на відміну від його реалізації: глибинне вивчення проблеми (фокус-групи), оцінка ефективності рішень влади (громадська експертиза), розробка проектів змін та доповнень, інформаційна кампанія для населення і мотивування депутатів міськради (зустрічі, консультації, відео).

Не скажемо, що проект ішов гладенько, мали досить напружені стосунки з посадовцями виконавчої влади, та і перевізники скоса поглядали на дивакуватих активістів, яким “більше всіх потрібно”.

В чому були труднощі:

  • Дуже важко переконати чиновника, що “галочка” у планах та звітах у графі “низькопідлоговий транспорт” не є автоматичним вирішенням усіх проблем маломобільних пасажирів. То пандуси намертво прикручені до підлоги болтами, то зупинка зроблена для стрибків у висоту, то місце для розташування, наприклад, людини на візку скоріше скидається на скриню.

  • Перевізники “насмерть” стоять на неможливості організувати рух транспорту за похвилинним графіком. Хоча саме знання часу прибуття транспортного засобу на певну зупинку дозволяє маломобільному пасажиру ПЛАНУВАТИ свої поїздки.

  • Дуже напружений графік виконання проекту, який планувався на 12 місяців, але за обставинами скорочений до 7.

  • Незнання матчастини (регламенту міськради) і пошуки швидких кроків порозуміння з чиновниками закінчилося втратою значного часу, ресурсів і сил та пошуком порозуміння з депутатами міськради. А з цим – подання на розгляд міськради Концепції реформування пасажирських перевезень у редакції, підготовленій робочою групою проекту.

  • Відкритість і підзвітність влади існують рівно до тієї хвилини, коли ви спробуєте провести громадську експертизу її діяльності.

 Чим можемо поділитися:

  1. Напрацювання щодо регулюючих документів (концепція реформування пасажирської мережі, умови конкурсу серед перевізників).

  2. Оригінал-макети інформаційних матеріалів та соціальної реклами.

  3. Програмні модулі для телефонного опитування (модуль оператора і модуль організатора).

  4. Додаток для смартфона уже в стадії тестування на Google Play.

  5. Досвід проведення аудиту транспорту і власні методологічні напрацювання. 

 

Контакти

  • Білоцерківське міське товариство дітей-інвалідів та їх батьків ”Аюрведа”
  • [email protected]

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.