bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

«Таємні клієнти» перевірили роботу чиновників Івано-Франківська
15.07.2014

 Центр надання адміністративних послуг Івано-Франківська – один із найкращих в Україні. Це підтверджують експерти, а також мешканці, які висловили свою думку в рамках проведено масштабного дослідження якості надання адміністративних послуг.

Цей моніторинг в Івано-Франківську провела організація «Центр муніципального та регіонального розвитку – Ресурсний центр» в рамках спільного проекту ЄС та ПРООН «Поширення кращих практик громадського моніторингу надання адміністративних послуг».

Експерти громадської організації на основі опитування мешканців запропонували такі рекомендації органам місцевої влади:  продаж канцтоварів у приміщенні ЦНАПу, покращення умов для людей з особливими потребами, покращення зон очікування, спеціальні навчання для адміністраторів щодо обслуговування мешканців та тайм-менеджменту, створення електронного аканту мешканця, запровадження оціночних анкет для адміністраторів, проведення відеотрансляції он-лайн із приміщення ЦНАПу розміщення зовнішньої реклами – біл-бордів та листівок для інформування мешканців про усі можливості в рамках надання адміністративних послуг.

Зараз триває підбиття підсумків проекту, а дослідження проводилося у березні-травні 2014 року в рамках проекту «Громадський моніторинг надання адміністративних послуг в місті Івано-Франківську».

Моніторинг здійснювався за наступними методами:

  • Вивчення законодавства в сфері адміністративних послуг, аналіз сайту центру та висвітлення інформації про діяльність ЦНАП, його роботу в ЗМІ, у соціальних мережах;
  • Проведення соціологічного опитування відвідувачів;
  • Інтерв’ю з представником ЦНАП;
  • Візит «Таємного клієнта».

В цілому, робота ЦНАП в м. Івано-Франківськ є хорошою. Постійно управління удосконалює свою роботу через навчання, обміни досвідом з іншими Центрами як в Україні, так і в Європейських країнах. ЦНАП є прогресуючою, інноваційною структурою виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради, на яку покладена складна ніша обслуговування населення. Проведені соціологічні дослідження підтвердили дане ствердження. Мешканці Івано-Франківська задоволені роботою центру і щиро бажають представникам ЦНАП працювати у тому ж напрямку, постійно удосконалюючись.

З огляду на результати оцінювання методом «таємного клієнта» діяльність Центру можна покращити в декількох напрямках:

  • Узгоджена робота усіх структур (муніципальна, дозвільна та реєстраційна) – єдиний графік прийому звернень, виділення конкретних часових рамок для одного звернення з метою скорочення черг.
  • Розширення можливостей оплати за отримання адміністративних послуг (мобільні додатки, електронні термінали тощо).
  • Спрощення даних, інформації через використання візуалізаційних інструментів («дорожні карти», інфографіки).
  • Поліпшення умов доступу для осіб з обмеженими можливостями.

Звіт за результатами проведеного моніторингу можна знайти тут.

ДЛЯ ПОКРАЩЕННЯ РОБОТИ ЦНАП РЕКОМЕНДУЄТЬСЯ

1. Інформаційна кампанія
  • Зовнішня реклама (білборди, листівки, бюлетені , ролики на ТБ, YouTube тощо)
  • Внутрішня реклама ( візуалізаційні “дорожні карти”, бігучі рядки на моніторах)
  • Інформування в навчальних закладах (школах, вузах, училищах) щодо відповідних адміністративних послуг (паспорти тощо)
  • Відеотрансляція роботи ЦНАП в онлайн режимі.
2. Синхронізація роботи
  • Ефективна співпраця між муніципальною, дозвільною та реєстраційною службами
  • Співпраця з усіма структурами органу  місцевого самоврядування
  • Збільшення кількості адміністративних послуг
  • Впровадження принципів е-врядування (зменшення кількості паперової рутинної роботи)
  • Створення електронного аккаунта мешканця міста/відвідувача ЦНАП.
3. Зворотний звязок із відвідувачами
  • через веб-сторінку  (онлайн консультант, форум, відгуки)
  • онлайн опитування відвідувачів
  • короткі опитування на веб-сайті
  • електронні розсилки (новин, подій, оголошень)
  • проведення фокус-груп з різними категоріями мешканців.
 
4. Удосконалення роботи адміністраторів:
  •  оціночні анкети для адміністраторів ЦНАП (анонімні щомісячні рекомендації/зауваження, які адміністратори можуть написати один одному);
  • навчання адміністраторів (комунікація із різними типами відвідувачів, тайм-менеджемент тощо).
5. Покращення умов для відвідувачів:
 
  • поліпшення зон для відвідувачів (література для читання тощо)
  • поліпшення умов для осіб з обмеженими фізичними можливостями
  • встановлення апарату із продажем канцтоварів на першому поверсі
  • висвітлення  на сайті динаміки руху черги в ЦНАП на даний момент. 

Довідка

Проект громадської організації ГО «Центр муніципального та регіонального розвитку – Ресурсний центр» виконується за підтримки Європейського Союзу та Програми розвитку Організації Об’єднаних Націй (ПРООН) в рамках всеукраїнського проекту «Поширення кращих практик недержавного моніторингу надання адміністративних послуг» з метою вдосконалити процес надання адміністративних послуг органами місцевого самоврядування у містах України за рахунок посилення громадського контролю та налагодження ефективного зворотного зв’язку.

 

 

 

Контакти

  • ГО «Центр муніципального та регіонального розвитку – Ресурсний центр»
  •  Івано-Франківськ
  •  [email protected]

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.